AndroidHealthClinic

Leo's Ultimate Diet 2.0 log

• Topic Starter Topic Starter
Carbloaden is inderdaad zoveel mogelijk transvetten tot je nemen.

Carbload so far:

2 bananen
2 appels
200 gram druiven
300 gram dextro
1 liter frisdrank (tijdens het uitgaan)

250 gram brinta
1,3 liter melk
100 gram cornflakes

30 boterhammen
- 8 met rosbief
- 6 hagelslag
- 8 filet americain
- 8 jam
- boter

500 gram kwark
11 gr olie (6 vis en 5 CLA)

HONGERRRRRR!!!!!!!!!!!

Straks de krachttraining:

Deadlift (deadstop):

2 x 3 x 75 kg
2 x 3 x 105 kg
2 x 3 x 132,5 kg

8 x 3 x 165 kg

Flat bench:

2 x 3 x 45 kg
2 x 3 x 55 kg
2 x 3 x 77,5 kg

2 x 87,5 kg
1 x 97,5 kg

triples met 97,5. Bij weinig triples ga ik er nog wat doubles/singles achteraan doen en nog een laatste set met 87,5.

3 sets chinnen

2 sets t-bar rows 100 kg

3 sets pushpresses 70 kg

3 sets close grip benchpress 90 kg

3 sets hammer curls 20 kg

Net weer echt een gigantisch katabole training gehad: een stunning dikke 3 uur over gedaan!

Deadlifts (met deadstop):

6 x 3 x 165 kg, waarbij bij de eerste triples mn rug bijna afbrak, maar de laatsten wel goed voelden
2 x 165 kg

Flat bench:

7 x 2 x 97,5 kg VPR. Voelde heel zwaar aan en triples zou niks worden. Nou 7 vrij easy doubles en volgende week triples met 97,5 kg als alles goed gaat.

5 x 90 kg, waarbij bij de laatste rep werd geholpen (die zou ik nooit met alle moeite van de wereld hebben gered)

Chinnen:

3 x 5 x BW

T-bars:

3 x 5-6 x 100 kg. Was echt hopeloos, mn hele rug was kapot van de deads, chins en benches.

Push presses:

3 x 4 x 70 kg

Close grip bench press:

3 x 3 x 90 kg VPR

Hammer curls:

3 x 5 x 20 kg VPR :o

sicke curls man!

Thnx, maar hoe zeer ik complimenten ook waardeer, zijn curls wel het laatste waar ik appreciation voor wil :rolleyes:

Wellicht dat je johan of jesaja wel gigantisch blij kan maken met een dergelijk compliment (weet ik vrijwel zeker, alhoewel ik niet weet of je de 7 kg curls van johan indrukwekkend genoeg vind. Ik in ieder geval wel, strookt goed met zn insane bicep peak).

oh ik vond ze zeer impressive net als jesaja ze dumbbell pullovers

Hoe mooi ik het ook zou vinden als jesaja 15 kg dumbbell pullovers zou doen: het is helaas niet gebeurd. die 2x15 is 2 x 15 reps met een onbekend gewicht aan de z-bar

ja dat weet ik, maar het feit alleen al dat hij ze almighty dumbbell pulloves heeft kunnen voltooien is al indrukwekkend

Zoals sommigen al weten, neem ik even een anderhalve week off. Heb nou 7 weken UD2.0 gedaan en mn lichaam is ingestort. Komende anderhalve week bulken en gewoon normaal trainen en daarna ga ik nog een week of 2/3 ud2.0 doen, wat ik ook hier in dit log zal bijhouden.

Gister dus de laatste dag van mn ud2.0 cycle en vandaag weer een meting:

2,5 weken geleden (2 cycles van 8 dagen gedaan):

86,5 kg
12,9% vet
11,1585 kg vet totaal
75,3415 kg VVM

2 cycles later:

83,4 kg :o
11% vet
9,174 kg vet totaal
74,226 kg VVM

Beide keren gemeten voor het ontbijt, na het schijten. 1,1 kg VVM en 2 kg vet eraf dus. Kortom een prima meting. Na mn anderhalve week bulk zal ik ongeveer dezelfde kcals aanhouden als afgelopen 2 weken. Verlies dan wel VVM, maar 2 kg vet en 1 kg VVM (waar dan ook weer vocht bijzit door het verliezen van vet) is goed genoeg nou. Geen zin en tijd meer om te experimenteren met iets meer eten. Misschien verlies ik dan wel meer vet en minder VVM, maar voor hetzelfde geld is het waardeloos. 2-3 weken ud2 om op 8-9% te komen en dan kap ik voorgoed.

Anderhalve dag goed ziek geweest, niet geslapen, 14 gram vitamine C en nou ben ik weer soort van beter. Verder heb ik dus 4 rustdagen genomen en vandaag weer mn eerste training. Kcal rond de 4k en als trainingsschema doe ik push-pull voor anderhalve week.

Frontsquat: (paar maanden niet meer gedaan)

4 x 8 x 80 kg

Decline benchpress (15 graden):

6 x 95 kg
6 x 95 kg
4 x 95 kg

Flat cable press:

12 x 35 kg
10 x 35 kg
9 x 35 kg

Toen wilde ik nog dumbbell presses gaan doen, maar ging de gym dicht. Ben wel blij dat ik in ieder geval de FSQ's weer heb gedaan

Alweer wat beter? En hoe sta je erbij nu?

Ja gaat een stuk beter, vannacht alleen weer tot half 7 wakker gelegen ???

Hoe ik erbij sta? Gewoon prima, redelijk droog, goed vol en ****ing veel spierpijn in de quads en chest (voelde het al toen ik 's nachts wakker lag). Nog 1 weekje rond de 4k eten en dan weer 3 ud2 cycles, dan moet het wel goed zijn denk ik

Toen ik die spierpijn diezelfde nacht al had, voelde ik hem al aankomen... Die dag erna stierf ik echt van de pijn en alsof dat niet genoeg was: vandaag is nog VEEL erger! Mn hele druppel ligt in puin, aanhechtingen gevoelig en lopen gaat alsof ik 200 jaar oud ben en elk moment door mn graten***huis kan storten.

Vanavond ga ik waarschijnlijk mn pull schema doen

Hoe ging je tentamen? Zeker niet getraind?

Tentamen ging koninklijk, vanavond ga ik trainen!

Vandaag mn pull training:

deadlifts (met fullstop):

5 x 160 kg
5 x 160 kg
8 x 140 kg
8 x 140 kg

Chins:

3 x 5

Bent over rows:

3 x 12 x 70 kg
stricte vorm

Standing dumbbell curls:

10 x 16 kg
10 x 14 kg
10 x 14 kg
9 x 14 kg (hammer curls)

Woodchoppers:

10 x 24 kg
10 x 26 kg

Edit: ohwja mn quads waren nog compleet naar de getver en gingen ook helemaal kapot tijdens de deads

Een paar push/pull trainingen gedaan, veel gerust en redelijk veel gegeten voor ongeveer 1,5-2 weken. Was hier wel ff aan toe, afgelopen zondag en maandag weer begonnen met depleten. Jawel, de zondag waarop ook de meest sick ass dbb-meeting/bbq uit de geschiedenis van het heelal was!!

De depletion trainingen leken wel veel k*tter dan de laatsten van mn vorige UD2 cycle. Hoe dan ook heb ik ze gelukkig doorstaan en gisteravond zat ik al in lichte ketose. Vandaag en morgen niks eten en niet trainen, donderdag weer de massa training, maar die post ik later wel. Mn hersenen staan op klapperen

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Na de tennis competitie ga ik er ook mee beginnen, hoor te veel sicke gains.

Komt er nog wat van??

Tuurlijk niet gek.

Ik had ook niet zo negatief over UD2 moeten doen en jou gewoon lekker laten k*tviolen :rolleyes:

Terug
Naar boven