luvQvist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
50kg overhead, echt nice !
wat een progressie heb je de laatste tijd !
Hiermee is alles gezegd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt mannen!
Thnx - elke avond voor ik ga trainen kijk ik naar mijn vorige training en schrijf ik mijn geplande training op een klein papiertje, dan schrijf ik daar gewoon in de gym - valt niet echt op.En dit was weer één van die goeie trainingen!
Mooie vooruitgang allemaal
Compliment van die gast was natuurlijk terecht. Btw, hoe houd je alles eigenlijk bij?
Bedankt - geen idee, nog een ruime maand en half wachten en dan een bloedtest doen, we zullen zien. Ben wel nog meer dedicated.Beest!
Na je operatie zou je na 3-4maanden een bloedtest krijgen toch?
Merk je nou al significant verschil na je operatie of is het gewoon vanwege je toewijding?
Thnx sterke Mike.
Bedankt big O - t'is voor mij wel een mijlpaal!

maak niet uit yos - ik zeg ook altijd hetzelfde -
mijlpalen zijn er om omver gegooid te worden ,
dus op naar de volgende mijlpaal ( mooi gezegd O )![]()
idd ik zeg ook altijd hetzelfde![]()
sterke training trouwens!![]()
Goed bezig congraitz toch wel soort van mijlpaal 50kg!
Bedankt allen - zoals ik vaak zeg: "Reached my goal. Setting a new one"
Bedankt allen - zoals ik vaak zeg: "Reached my goal. Setting a new one"
Toen ik in de zo goed als lege bus op weg naar huis zat, zat ik maar wat een boek te lezen voor een verslag dat we moeten maken voor Nederlands. Maar damn... wat zat daar een geile chick! Zo'n meisjes zijn er echt zelden... waarschijnlijk heeft ze wel al iemand. Ach ja - als ik droog sta, stap ik er wel eens op af (als ze er dan nog is).

Gewicht gaat goed - soms iets te snel naar mijn mening!Trouwens, hoe vordert gewichtstoename? Je bent er momenteel op uit om wat massa te pakken toch?
Even een testosteron boost, heb zo het idee dat de volgende training heel goed zal zijn![]()

Gewicht gaat goed - soms iets te snel naar mijn mening!
Test boost valt wel mee - kan moeilijk me haar moeilijk inbeelden, heb haar maar kort gezien.![]()

Gewicht zal ik morgen weten te zeggen - ga me morgen wegen.Hoeveel kilo sta je nu, en voorheen?
Jammer jongen, kans gemist op de gains van je leven![]()
Vind nog steeds dat ik te weinig massa heb voor mijn BW - ach ja, blijven knallen!moet je niet gigantisch veel massa aan het gainen zijn met die progressie ?
bija 3 plate deadlift, echt zotjes voor 16jaar !
Idd. volgende keer 3 x 135kg proberen met goeie vorm!Iets een bolling met de 135kg maar dat valt te verwaarlozen ik vind ze netjes, ik wou dat ik ze altijd zo netjes deed![]()
Thnx - ik leef er gewoon voor.Ik heb je log doorgelezen, respect voor je motivatie man! Zulke gemotiveerde 16-jarigen zie je tegenwoordig niet meer vaak he.. Meeste kun je vinden in een kebap zaak of Mcdonalds of dergelijke, echt goed bezig!