luvQvist
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
idd, word er jaloers van

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bedankt mannen - gewoon keihard trainen!
Bedankt - ben wel nog niet aan een nieuw schema toe momenteel, misschien eens een nieuw na de komende vakantie. Basisprincipes blijven imo altijd wel hetzelfde.Lekker die DL ... die 135x3 had je kunnen skippen imo en gelijk voor de 140 gaan.
Had je die misschien ook 3 keer kunnen hebben
Ben benieuwd naar je nieuwe schema![]()
Lekker die DL ... die 135x3 had je kunnen skippen imo en gelijk voor de 140 gaan.
Had je die misschien ook 3 keer kunnen hebben

Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat is in dit geval het verschil tussen trainen om je krachtpotentieel omhoog te krijgen en het testen hiervan.
Voor alles is een tijd en een plaats natuurlijk, maar waar ik heel veel lieden op dit board mee in de fout heb zien gaan, is het iedere training opnieuw willen testen/verhogen van een bepaald RM.
Dat gaat in het begin een tijd goed, - lees in de lineaire progressie fase van de beginner - maar uiteindelijk loop je onverbiddelijk vast.
Dus Yossie, gewoon zo doorgaan.
In principe kun je zo maanden achtereen "slechts" submaximaal trainen, maar je (potentiele)1-3RM voortdurend verhogen.
Sterker nog, je kunt regelmatig meemaken dat je jezelf tijdens de training of achteraf realiseert dat je zojuist een nette set van 3 of 5 hebt gemaakt met een gewicht wat 3 maanden geleden nog je 1RM was.
Nogmaals, op deze manier werken lijkt in de eerste instantie niet zo productief (men wil nu eenmaal direct zichtbaar resultaat), maar op TERMIJN is het juist VEEL productiever. Te meer omdat het niet iedere training van die overspannen verwachtingen met zich mee brengt en je het lichaam de kans geeft zich geleidelijk aan te passen zonder overbelast te raken.
OT
Ik moet op grond hier van ook altijd een beetje lachen om al die "races" naar een X bench press of een Y deadlift.
Als je dit te letterlijk opvat, dan ligt in het woordje 'race' tegelijkertijd 'falen' besloten.
Racen in krachtland staat gelijk aan contra-productief resultaat.
Consistentie, autoregulatie, geduld, geleidelijkheid, korte termijnsdoelstellingen en realistische verwachtingen leiden tot het beste resultaat.
Zo, weer genoeg belerende trainings-filosofie voor de vrijdagochtend.![]()

Ik vind dit systeem ook wel interessant, misschien ook iets voor mij om eens toe te passen.
Gaat je vast goed bevallen Yosh! Zeker een welkome afwisseling!MEDEDELING
Ik ga waarschijnlijk binnenkort (ongeveer nog 2 weken) overgaan op een UB/LB-schema. K'ga wel nog even moeten aankijken hoe ik het eventueel ga aanpakken. Indien ik nog steeds blijf vooruitgang boeken op deze manier, dan blijf ik het aanhouden, maar ik denk dat het eens tijd is voor iets anders binnenkort.

Damn harpep - enorm bedankt, jouw steun is echt belangrijk voor me!Hoogstwaarschijnlijk wel, maar dat is in dit geval het verschil tussen trainen om je krachtpotentieel omhoog te krijgen en het testen hiervan.
Voor alles is een tijd en een plaats natuurlijk, maar waar ik heel veel lieden op dit board mee in de fout heb zien gaan, is het iedere training opnieuw willen testen/verhogen van een bepaald RM.
Dat gaat in het begin een tijd goed, - lees in de lineaire progressie fase van de beginner - maar uiteindelijk loop je onverbiddelijk vast.
Dus Yossie, gewoon zo doorgaan.
In principe kun je zo maanden achtereen "slechts" submaximaal trainen, maar je (potentiele)1-3RM voortdurend verhogen.
Sterker nog, je kunt regelmatig meemaken dat je jezelf tijdens de training of achteraf realiseert dat je zojuist een nette set van 3 of 5 hebt gemaakt met een gewicht wat 3 maanden geleden nog je 1RM was.
Nogmaals, op deze manier werken lijkt in de eerste instantie niet zo productief (men wil nu eenmaal direct zichtbaar resultaat), maar op TERMIJN is het juist VEEL productiever. Te meer omdat het niet iedere training van die overspannen verwachtingen met zich mee brengt en je het lichaam de kans geeft zich geleidelijk aan te passen zonder overbelast te raken.
OT
Ik moet op grond hier van ook altijd een beetje lachen om al die "races" naar een X bench press of een Y deadlift.
Als je dit te letterlijk opvat, dan ligt in het woordje 'race' tegelijkertijd 'falen' besloten.
Racen in krachtland staat gelijk aan contra-productief resultaat.
Consistentie, autoregulatie, geduld, geleidelijkheid, korte termijnsdoelstellingen en realistische verwachtingen leiden tot het beste resultaat.
Zo, weer genoeg belerende trainings-filosofie voor de vrijdagochtend.![]()
Heb jij ook een permanente karmaknop?
Ik vind dit systeem ook wel interessant, misschien ook iets voor mij om eens toe te passen.
Haha - ik had beter gewoon gezwegen over deze manier van trainen!Daar denk ik dus ook aan. Ga het doen na dit schema wat ik nu doe.
Is er ergens een link waar er info staat rond deze manier van trainen?

Idd. maar nog even aankijken met deze split, bevalt me ook wel.Gaat je vast goed bevallen Yosh! Zeker een welkome afwisseling!![]()

). Morgen benen.
Was soms wat draaierig tijdens het trainen... 

Even pauze nemen met het werken voor school...Het gaat anders prima hoor!
Na LO trainen gaat bij mij ook altijd k*t, vooral als ik moet squatten ofzo, ben ik dood.
Hoeveel rust neem je tijdens je training? Het lijkt mij super zwaar om dat alles in 60-90 minuten te kunnen doen.
Ben je trouwens van plan thuis te gaan trainen?

Haha - al 75kg nu, maar je zou het echt niet zeggen, je zou zeggen dat ik een 65kg ofzo weeg.Al die moeite voor school, ik wist het wel.
Maar gaat mooi. Gewicht gaat ook goed ?