XXL Nutrition

Linear Gains - The Novice's Haven

Haha, nee roids is niet mijn ding, eerst alles naturel eruit halen. :p

Ik geloof gewoon in mijzelf nu... stel doelen.

Eind oktober moet ik weer naar die dokter, bloedtest nemen en afwachten wat het resultaat is... ben echt benieuwd want als deze operatie niets heeft geholpen, gaat er iets anders moeten gebeuren.

In jezelf geloven zal meer doen dan de meeste mensen denken ;)

Heel netjes man, ben blij voor je.

3x130 deadlift is lekker kerel :D.

• Topic Starter Topic Starter
In jezelf geloven zal meer doen dan de meeste mensen denken ;)

Heel netjes man, ben blij voor je.
Idd. moet er wel nog wat meer aandacht aangeven aan een positieve mindset... met school is dat ook al moeilijk!
3x130 deadlift is lekker kerel :D.
Thnx, k'wil je wel eens zien trainen! :p

Training zondag 26 september 2010.

BORST - BICEPS

Bench press

3 x 30kg
3 x 35kg
3 x 40kg
3 x 45kg
3 x 50kg
3 x 55kg
3 x 60kg - filmpje
1 x 65kg - ahhh verdoeme! - filmpje
1 x 65kg

Dumbbell flyes

13 x 14kg
8 x 15kg
7 x 15kg
8 x 15kg

Incline bench press (in losse smith, 2de gaatje)

8 x 45kg
6 x 45kg
6 x 45kg
4 x 47,5kg

Incline dumbbell flyes

5 x 14kg
5 x 14kg
6 x 14kg

Barbell curls

8 x 22kg
6 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg
5 x 22kg

Incline dumbbell curls

8 x 8kg
7 x 8kg
6 x 8kg

Dumbbell preacher curls

2 sets - 8kg

Commentaar: Training viel wel mee, wou toch echt die 3 reps halen op de 65kg... :(

Laatst bewerkt:
Volgende keer 3x60 schrappen dan lukt ie misschien wel :) toch goed getraind! :D

wat nick zegt.

nice training verder en sterke deads ook man

Laatst bewerkt:
Is schouder op vrijdag, rug op zaterdag en borst op zondag niet veel van het goede?

Barbell BP loopt precies wat achter als ik naar je andere stats kijk?

wtf die spotter helpt veels te snel, die tweede rep bij 65kg had je er nog makkelijk uit kunnen persen!

Wederom mooie vooruitgang, ga zo door! :thumbup:

Jammer dat de bench niet ging zoals je wilde. Maar nog steeds beter dan de vorige training en het was ook wel een grote stap. Misschien eens proberen wat Nick zegt, dan moet het de volgende keer wel lukken.

Form op het filmpje zag er trouwens prima uit IMO ;)

Is schouder op vrijdag, rug op zaterdag en borst op zondag niet veel van het goede?

Barbell BP loopt precies wat achter als ik naar je andere stats kijk?
Je hebt langs de ene kant gelijk hoor, maar ik doe dit omdat ik dan toch net iets sneller de betreffende spiergroepen kan aanpakken om zo toch nog het herstel van een beginner te benutten.

Idd. BP is altijd al een probleem geweest, net als mijn andere presses.
wtf die spotter helpt veels te snel, die tweede rep bij 65kg had je er nog makkelijk uit kunnen persen!
Idd. was ook niet mijn normale spotter, maar liever veilig dan niet veilig.
Wederom mooie vooruitgang, ga zo door! :thumbup:

Jammer dat de bench niet ging zoals je wilde. Maar nog steeds beter dan de vorige training en het was ook wel een grote stap. Misschien eens proberen wat Nick zegt, dan moet het de volgende keer wel lukken.

Form op het filmpje zag er trouwens prima uit IMO ;)
Thnx, zal zien hoe ik me de volgende keer voel, gaat lukken.

Moet wel opletten dat ik mijn fat gains minimaliseer.

Yo gast,

Ik weet precies waar je vandaan komt! Naja, ongeveer dan. Heb zelf toen ik een tijd terug met een studie gestopt was ook behoorlijk zitten WoWen. Echt, gamen zuipen en snacken tot t licht word, slapen, wakker worden en dan aanschuiven bij het avondeten en dan weer van voor af aan. Bij mij is die passie voor WoW overgeslagen naar t ijzer. Goed bezig, ik ga je een beetje volgen (ook omdat ik nieuwsgierig ben hoe de nieuwe levensstijl voor je uitpakt!).

Maar ff serieus, wat voor characters speelde je?:P PvE of PvP?

Yo gast,

Ik weet precies waar je vandaan komt! Naja, ongeveer dan. Heb zelf toen ik een tijd terug met een studie gestopt was ook behoorlijk zitten WoWen. Echt, gamen zuipen en snacken tot t licht word, slapen, wakker worden en dan aanschuiven bij het avondeten en dan weer van voor af aan. Bij mij is die passie voor WoW overgeslagen naar t ijzer. Goed bezig, ik ga je een beetje volgen (ook omdat ik nieuwsgierig ben hoe de nieuwe levensstijl voor je uitpakt!).

PvE is voor pussies ;)

Nee toch, jij speelde zeker een undead rogue full arenagear en dan in AV?

Bench is moeilijk, je doet hem nu zoals ik hem eerst ook deed. Wil je hem puur voor de chest doen of wil je hem optimaal doen dat je er eigenlijk een full-body oefening van maakt? gezien de reps denk ik het laatste, ik denk dat als je hem goed doet dat je er veel meer uit kan halen

Yo gast,

Nee toch, jij speelde zeker een undead rogue full arenagear en dan in AV?

nah, AV dagen zijn voorbij, ik ben hedendaags bezig met wat casual arena. genoeg om de saaie uurtjes door te brengen ;). is echt wel sjiek als je er enig verstand van hebt
Haha - bedankt man, nu gewoon beuken met die handel!
Ik speelde vele characters, maar vooral een mage PvP en PvE. Vervolgens gestopt omdat mijn oude pc WotLK niet aankon. :roflol: Dank u God voor deze redding! :p
Bench is moeilijk, je doet hem nu zoals ik hem eerst ook deed. Wil je hem puur voor de chest doen of wil je hem optimaal doen dat je er eigenlijk een full-body oefening van maakt? gezien de reps denk ik het laatste, ik denk dat als je hem goed doet dat je er veel meer uit kan halen
Je hebt gelijk. Volgende keer zal ik eens proberen archen, maar weet niet zeker of ik een gaatje ga vinden om de instructies i.v.m. het archen ga kunnen doornemen dus we zien wel.

Het is de spanning op je hele lichaam zodat je ook wat benen kan gebruiken en je lats. Inprincipe moet je voordat je gaat beginnen. Je voeten op de bank zetten en je heupen inclusief je bovenlichaam naar boven drukken en je schouders in de bank drukken dan je ene been van de bank afhalen en op de grondzetten en tegelijkertijd je upperbody op spanning houden ook je kont en dan je andere voet eraf en op je tenen gaan staan vervolgens je hakken naar achteren duwen dan gaat automatisch je kont naar beneden maar je behoud je arch. Goed je adem inhouden met het zakken en inhouden tijdens het pressen en dan weer een nieuwe hap voor de volgende rep :)

Waarom schrap je die nutteloze setjes voorafgaand niet?

3x30, 3x35, 3x40, 3x45, 3x50 ? I dont get the point?!

Je trained op kracht voor de bench, waarom doe je dan zoveel setjes met weinig reps en weinig gewicht? zonde van je energie!

Opwarmen?

Dat kan veel eenvoudiger en met minder krachtverspilling...:rolleyes:

die 3x35 en 3x45 kunnen er sowiezo tussenuit. misschien nog wel meer.

Warmingup kan je toch gewoon 10x10kg doen, dan 1 voelsetje bv 6x40kg en dan beginnen op 3x50kg..

Zoiets lijkt mij beter, correct me if im wrong, Maar ik denk dat je er meer uit kan halen..:thumbup:

Terug
Naar boven