TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Haha - al 75kg nu, maar je zou het echt niet zeggen, je zou zeggen dat ik een 65kg ofzo weeg.
Gaat mooi dan, op naar de 100kg

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha - al 75kg nu, maar je zou het echt niet zeggen, je zou zeggen dat ik een 65kg ofzo weeg.

Zeker! Wel met een tussenstop deze zomer om naar een BF % te gaan dat me bevalt en daarop verder pure massa te bouwen.

Klinkt goed Yosh!Zeker! Wel met een tussenstop deze zomer om naar een BF % te gaan dat me bevalt en daarop verder pure massa te bouwen.
Thnx - ik pak hem extra wijd en fixeer me ook op de achterkant schouders, beetje hetzelfde als een wijde barbell row.hard getraind yos
maar je pakt wel heel veel oefeningen voor je voorste schouderkoppen
+ de t bar row ertussen door begrijp ik niet ?
zie boven

Thanks - volgende keer idd. zuiver!2x140! goed hoor![]()
en dat ie niet helemaal zuiver was dat geeft niet he volgende keer zal ie dan vast zuiver zijn
sterke training![]()

Je hebt gelijk - moet voorzichtig zijn!voorzichtig zijn met die nuss-bar,
140kg aan je lichaam hangen terwijl er een onnatuurlijke bar vlak naast je hart ligt.
anyway goed getraind, geen gebrek aan kracht deze dagen![]()
Haha - helaas niet, is ook moeilijk als je 75kg+ weegt met de massa van 65kg ofzo.Toch flinke gewichten nog Yosh! Kun je niet meer reps per set op die hammergrip pullups?
Merci!http://forum.dutchbodybuilding.com/f43/revalidation-from-pectus-excavatum-230301/
Check dit topic van yosh
zie boven![]()
2 redenen:

)Haal ik wel volgende keer.bijna 3x65! maar die zit er wel in denk ik
en ook bijna 70kg netjes hoor![]()
Idd. ga ook gewoon hetzelfde gewicht pakken volgende keer en zien of ze iets sneller en beter gaan.flyes zou ik iets minderen in gewicht en meer hh maken. Maar mooie bench dat gaat de goede kant op
Thnx - laag in herhalingen behoud ik meer mijn kracht, maar ik zit niet altijd laag in herhalingen. Bij de echte compounds vind ik dat wel een must.Goeie trainingen hoor maar waarom ga jij op je compounds ineens zo laag in herhalingen ? dat deed je vroeger niet ?