nickr2
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind het zeer netjes yos
140 is zeer mooi resultaat en zoals harpep zegt : zonder chemische middelen
goed gedaan jongeman uit vlaanderen
Bedankt allen - t'is alleen beetje somber als je ziet dat ik 2 rugtrainingen ervoor zelfs 2 x 140kg lifte. Ach ja, we blijven gaan.
Bedankt allen - t'is alleen beetje somber als je ziet dat ik 2 rugtrainingen ervoor zelfs 2 x 140kg lifte. Ach ja, we blijven gaan.
Net klaar met studeren ook... school kan echt een hell zijn soms.
Hehe school maak je zelf een hel soms.
Deed in het middelbaar geen zak, had te tijd van mijn leven en was er nog altijd door. Goede punten had ik de laatste 2 jaar wel niet , maar je kan niet alles hebben ook haha.

idd, zo te zien studeer je bijna elke dag.
niet echt nodig in het middelbaar.
sterker nog, ik studeerde enkel de dag voor het examen, en had nog een goeie 70tal procent in totaal.
niet dat ik je afraadt om die attitude stil te zetten
kan je zeker gebruiken in hogeschool/unief![]()
.
. Maar je kan het mss soms iets relaxter aanpakken.Gewoon rustig aan en blijven doorknallen, ik kom er dan vanzelf wel!Ik denk dat die ramping methode op een oefening als de deadlift ook niet zo goed ligt. Je deadlift elke week op hoog volume met behoorlijk zware gewichten (130-140kg is niet niks).
Deadlifts staan er bekend om moeilijk van te kunnen herstellen.
Persoonlijk zou ik doodgaan als ik elke week zo'n hoge volume zou pakken op de deadlift.
Als ik deadlift doe ik maar iets van 1-2 zware setjes, en dat bijna wekelijks.
Probeer je progressie te meten op andere oefeningen of andere manieren. Bij de deadlift geeft het een vertekend beeld vind ik.

Hehe school maak je zelf een hel soms.
Deed in het middelbaar geen zak, had te tijd van mijn leven en was er nog altijd door. Goede punten had ik de laatste 2 jaar wel niet , maar je kan niet alles hebben ook haha.
idd, zo te zien studeer je bijna elke dag.
niet echt nodig in het middelbaar.
sterker nog, ik studeerde enkel de dag voor het examen, en had nog een goeie 70tal procent in totaal.
niet dat ik je afraadt om die attitude stil te zetten
kan je zeker gebruiken in hogeschool/unief![]()
Idd. moet jullie gelijk geven imo.Same here.
Ja maar het is idd wel de ideale methode voor hogeschool/unief. Alleen hoop ik gewoon dat je dan niet al leeg bent. Ik zou het er nu eerder wat van nemen en dan alles inzitten op hogeschool/unief.
Maargoed tis eigenlijk zeker een goeie attitude, wie zijn wij om je dat af te leren. Maar je kan het mss soms iets relaxter aanpakken.
Doelen:
80kg @ 13% BF – 5 x 140kg deadlift – 5 x 120kg squat – 5 x 70kg bench press – 5 x 50kg overhead press – 5 x 70kg bent-over barbell row – 6 BW +5kg chin-ups – 6 BW +15kg tricep dips
.Er zijn er veel die dit zeggen. K'geloof er ook in, het is even een dipje, komt goed.Jammer jongen
Ik zal je vertellen, ik heb ook wel eens van die momenten dat alles op een bepaald vlak (ook met sport) heel slecht gaat, maanden lang. Altijd als je doorzet, kom je er weer beter uit.
Die nieuwe PR'tjes op de bench komen wel zeer binnenkort![]()
T'is eigenlijk wel waar, toch vreemd hoe mijn LB zo kan voorlopen op mijn UB... UB is net het deel dat ik het liefst train en het mooist vind.En je bent 16 jaar he. Je onderschat jezelf ook altijd. Geloof me dat er niet veel 16-jarigen 100kg en meer squaten en deadliften. BP zullen er mss een paar zijn maar dat is dan ook omdat dat het enige is dat ze doen.
Gewoon doorzetten bro.

T'is eigenlijk wel waar, toch vreemd hoe mijn LB zo kan voorlopen op mijn UB... UB is net het deel dat ik het liefst train en het mooist vind.
maar langzaam aan zie ik dat er ook wat vet bijkomt... zit nu op zo'n 3100 - 3300 kcal. Misschien is het gewoon een teken dat mijn lichaam wat rust nodig heeft?

Ik kom mijn hele bulkperiode volgens mij wat vet aan, maar nu begin ik het echt te merken...join the club ...
en over dat vet, is toch logisch ?
ben verbaasd dat je nu pas vet aankomt ?
en is ook effect van principe van verminderde meeropbrengst,
met andere woorden : hoe meer je traint, hoe moeilijker het is om resultaat te boeken qua spiermassa.

Ik kom mijn hele bulkperiode volgens mij wat vet aan, maar nu begin ik het echt te merken...
Hmm - binnenkort eens kijken hoe ik het kan aanpakken (waarschijnlijk UB/LB). Maar bij een UB/LB heb ik dan weer het nadeel dat ik legs eigenlijk goed en veel aanpak en de bedoeling is UB te verbeteren...