Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flexibel abbonement gaat hem niet zijn - maar mag van mijn ouders later wel nog eens een beurtenkaart.Ik heb in principe het zelfde met mijn 2e sportschool, een los abbonement (ritten kaart) - denk dat de combinatie tussen sportschool/homegym erg fijn zal zijn qua variatie.
Maar hey, kijk waar verb is zonder een gym te bezoeken
Qua ademhaling is gewoon iets wat ik erg fijn vind, bij m'n squats adem ik 1 a 2x in en uit tussen de reps door bij m'n zware sets. Verder geen opmerkingen op jou vid. overigens - als je bezig bent lijkt het zowiezo altijd langzamer te gaan en zodra je het terugziet op film zie je dat je toch een goed tempo hebt (mind thing?)

Pak em zelf op mn LB dag. Squat voor quads en deads voor hams en onderrug. zaken als lat pulldowns en rows pakken de bovenrug toch stukken harder aan in mijn beleving. Ben nog nooit een UB/LB tegengekomen met deadlift bij UB tbh.
op de dag na je deadlifts pas je enkel pull ups en/of pull downs toe
de dag na squats lb2 ga je dan rows toepassen
Jullie hebben gelijk makkers - DL staat vast bij LB.DL zeker bij LB doen! Zoveel hebben je lats ook niet te verduren..het is verotter een LB training te moeten beginnen met dooie hamsstrings!
Bedankt - motiverend!volgens mij is eigen homegym starten een stap vooruit , ben benieuwd hoe komt dat uitje ben nog 16 en ik zie het elke dag op je log dat je kan alles wat je wil bereiken

Aah - Hannes en ik trainen normaal gezien rond de middag (11u30-12u). Hij zal hier nog wel eens komen checken, dan zegt hij wel wanneer hij wil.Yuuu, ga morgen trainen met mijn neef. Ook wat vroeger dan normaal dus tegen 6u-7u
. Ga je dus wss ook nog eens zien
.

Probeer de negatieve beweging traag te doen en dan te exploderen met de positieve beweging (mentaal toch). Ach ja - wist wel dat ik de 4de rep niet ging halen...Squats zien er goed uit !
Mss iets sneller zakken om er meer bounce uit te halen, en die 4e fail mjah met klein beetje meer ervaring had je die niet meer geprobeerd.
Keep it up

k*t!

Haha nu je het zegt idd.beurtenkaart/rittenkaart is het zelfde..
wat trager is nogal zacht uitgedrukt, het is een hell maar zodra het lukt ben je in de 7e hemel! <3
Bulgarian split squats, front leg elevated (holding DB’s)
10 x 13kg - even evenwicht zoeken.
10 x 15kg
8 x 17kg
8 x 17kg - kon bijna niet meer staan.
Moet je aan het powerrack oid doen. Dat je met één hand de DB vast hebt,
Maar dan moet ik dus db's van 34kg ofzo vasthouden?Moet je aan het powerrack oid doen. Dat je met één hand de DB vast hebt,
en met de andere hand je balans houden, dan kan je stevig doorpompen![]()
Grip houdt het niet zolang volgens mij! Maar dan moet ik dus db's van 34kg ofzo vasthouden?Grip houdt het niet zolang volgens mij!
Maar idd. misschien even aankijken.
Nah - het zou me wel lukken hoor denkik, gewoon doorbijten!

Omdat ik een goeie klant ben mocht ik toch nog trainen. 

First page - thnx for the attention.
Morgen LB - deadlift.First page - thnx for the attention.Morgen LB - deadlift.

Vlug vraagje:
Eerst bench squats (8 sets, 2-6 reps, 60-70% 1RM) of eerst deadlifts (rampen tot 1 topset van 5 reps)?