- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien een idee, maar wil eerst wat wennen en andere dingen proberen.
Ja - behoorlijk recent.
Thnx - nu de vruchten er van plukken.je hebt er een hoop werk van gemaakt
ziet er goed uit
Haha - je moest erbij geweest zijn, ging echt klote... maar komt verbetering in, t'is gwn wennen.Komt wel goed, miguel. Gewoon alles blijven geven en erin geloven![]()
SAmen met magnesium lijkt me dit geen slecht plan..
Dit lijkt me de beste oplossing, heb toch nog zo'n paar "onderleggers" van XXL Nutrition liggen.ik gebruik 2 sponsjes (a la roelly winklaar) voor mijn grip op mijn barbarian bar

True, true...Je kunt ook een washandje om je barbell binden, elastiek eromheen.. heb je meteen een fatbar = betere grip = grotere voorarmen = groter lijkende biceps = pussymagnet
Je wait.

Wil later op het strongman stuff wel eens dieper op ingaan - totaal nieuwe schok voor het lichaam!Haha. Moet idd wel vet zijn van die Sterke man stuff
. Maar geef mij toch maar het bodybuilden
.
Haha - goede tip, zal het proberen te onthouden.Je kunt ook een washandje om je barbell binden, elastiek eromheen.. heb je meteen een fatbar = betere grip = grotere voorarmen = groter lijkende biceps = pussymagnet
Je wait.
Thnx - het is wel erg wennen!
Eindelijk iemand die het echt begrijpt! T'is soms echt irritant, maar denk dat het binnenkort wel een gewoonte zal worden.zo'n homegym is telkens wat gesleur aan je set up, barbell, etc ... dat op zich is al een
halve work out![]()
Jup - jij gaat ook lekker, goede shape al!Hey Miguel,
Lees ik nou dat je een homegym aan het bouwen ben?
Vet hoor(H)
Succes ermee en goede vooruitgang weer!
Zeker en vast!Als alles klaar is willen we wel een paar foto's zien he![]()