Jurek
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm - binnenkort dat eens gaan doen dan, of zelfs eens met singles gaan rampen.als je onderste punt het zwakst is zou je juist zonder jojo-en moeten gaan pressen. bar elke rep stil leggen... anders kan je dalijk bijvoorbeeld 3x60 en 62,5 niet eens 1 keer uitpressen omdat je starting strength k*t is
Zit wel wat waarheid in, maar explosief kan je zijn met alles, je moet gewoon zo snel mogelijk op een gecontroleerde manier willen liften/duwen/...het is toch natuurlijk dat onderste punt het zwaakst is, daar zit geen momentum en ook zijn je ellebogen het meest gebogen dus lange arm van kracht onstaan dat word verkleind tijdens beweging omhoog
explosiviteit kan alleen met lagere gewicht dan
Probeer er snelheid in te krijgen - onderste deel (denk triceps) is het zwakst bij mij. Ook zo bij bankdrukken, vanaf ik voorbij dat punt ben vliegt hij als het ware omhoog. Zolang ik een lange periode niet vastloop, hou ik de varianten nog even opzij. Als ik toch stagnatie merk dan doe ik een variatie.
) geen lockout doen bij front press en zelfs ook bench press.mc meende BF
en ik denk dat je kan niet 55kg fp explosive doen omdat het te zwaar voor je is (voor explosive beweging)
het is toch natuurlijk dat onderste punt het zwaakst is, daar zit geen momentum en ook zijn je ellebogen het meest gebogen dus lange arm van kracht onstaan dat word verkleind tijdens beweging omhoog
explosiviteit kan alleen met lagere gewicht dan
Ok - daar vergiste ik me dus in, moet zowiezo explosiever werken...onderste deel van de front press, mits een mooie wide grip is bijna puur schouders, hoe meer je naar boven gaat, hoe meer triceps je inschakeld.
zeker lock-out is puur triceps.
daarom dat sommige mensen (onder andere ik) geen lockout doen bij front press en zelfs ook bench press.
Ben ook benieuwd, hopelijk morgen niet teveel honger!Ben benieuwd hoe IF voor je uitpakt. Ga je dr mee cutten?
Je hebt gelijke Mike, moet explosiever!kan wel hoor.
gewoon explosief vanaf onderin alles geven.
bij deze frontpress zijn alle 5 de reps even langzaam..
de eerste kunnen dus echt wel sneller, als je maar aan die explosiviteit werkt
sterke front press iig miguel!
Zou ik kunnen doen indien ik weer vastloop.Misschien tijdje pushpresses doen dan ? kun je aan explosiviteit werken
Je bent wel sterk in de bodempositie! Ga eens proberen de stretch-reflex niet te gebruiken dan...neuh, gewoon volgas geven @ bodempositie. gewoon leren explosief vanaf je schouders te beuken. ga je sterker van worden dan geen speed te hanteren. sowieso zou je elke lift met max speed moeten doen als je echt wil dat de weights omhoog gaan.
mijn max rep vliegt vaak tot boven men hoofd en gaat vanaf daar pas zwaar, dat kan je hier ook terug zien bij men 5e rep:

Ja man - had jammer genoeg nog geen rubberen matten (sinds vandaag WEL!Buiten gaan DL'en? In dit weer? Zulk een verhuis? Nou, dan ben ik toch beter af in mijn homegym
Goed gewerkt kerel ... ben benieuwd hoe een dagje niet eten je gaat bevallen![]()
) Maar het begint al goed te wennen, de homegym.dat heeft niks te maken met bbMorgen niets eten tot 18:00u en daarna in 3 maaltijden 3200 kcals binnen proppen tot 21:30 met een training en leren er nog bij ook.![]()
Haha - hoe verliep het? Ik had eigenlijk niet echt honger... wil het toch minstens een week volhouden om te zien hoe mijn lichaam reageert. Is het nadelig, ga ik gewoon weer 6 maaltijden/dag eten om de 2 à 3 uur.
Jurek, ik irriteer me al aan meerdere posts van je. Je loopt een beetje interessant te doen terwijl je duidelijk geen kennis van zaken hebt.
Ik vind dat M. en 010 gelijkt hebben... Kritiek, verbeteringen en commentaar mag altijd, vind ik zelf belangrijk.Het gaat om voeding, tuurlijk heeft het wat te maken met bodybuilding... KURWA !

Haha - hoe verliep het? Ik had eigenlijk niet echt honger... wil het toch minstens een week volhouden om te zien hoe mijn lichaam reageert. Is het nadelig, ga ik gewoon weer 6 maaltijden/dag eten om de 2 à 3 uur.
.