Haha - gelukkig was er iemand!Bench begint toch aardig vooruit te gaan Yosh! Wel o zo herkenbaar, ik liet vroeger mijn zusje altijd helpen toen ik nog in mijn garage trainde.
Jup idd. zit nu ook op school, vanaf 23.00u niets meer gegeten. Moet toegeven dat het echt wel enorm veel eten is!Voelt gek aan hé. Niet eten en toch geen honger hebben. En als ik normaal ontbijt heb ik na een uur weer honger.
Ik hou ook nog wel vol.
Het voordeel is dat je de momenten voor dat je mag eten goed kan besteden aan andere zaken.
Ik heb het namelijk moeilijk om mij met meer zaken tegelijk bezig te kunnen houden.
Heb wel een powerrack, de barbarian. Maar ofwel staan de spotters te hoog ofwel staan ze net iets te laag, en dan komt de barbell dus op mijn borst.Failen op benchen en dan die barbell wegkrijgen ... herkenbaar ...
Had je dan geen powerrack?
Wou niet riskeren dat het boven de plaats van mijn Nuss-bar zou rollen met dat gewicht...Je kan hem toch gewoon over je buik rollen? Met 70 kg is dat nog niet echt een probleem.Goede training Miguel.
Gisterenavond de 500gr magere kwark niet meer kunnen binnenkrijgen... Ik kan enorm veel eten, maar dit was er echt teveel aan... Toch maar nog 25gr whey met melk erbij gedronken om het te compenseren...

.
.
Goede training Miguel.

Deze oefening is wel een killer trouwens.