AndroidHealthClinic

Linear Gains - The Novice's Haven

• Topic Starter Topic Starter
Bench begint toch aardig vooruit te gaan Yosh! Wel o zo herkenbaar, ik liet vroeger mijn zusje altijd helpen toen ik nog in mijn garage trainde :D.
Haha - gelukkig was er iemand!
Voelt gek aan hé. Niet eten en toch geen honger hebben. En als ik normaal ontbijt heb ik na een uur weer honger:o.
Ik hou ook nog wel vol.

Het voordeel is dat je de momenten voor dat je mag eten goed kan besteden aan andere zaken.
Ik heb het namelijk moeilijk om mij met meer zaken tegelijk bezig te kunnen houden.
Jup idd. zit nu ook op school, vanaf 23.00u niets meer gegeten. Moet toegeven dat het echt wel enorm veel eten is!
Failen op benchen en dan die barbell wegkrijgen ... herkenbaar ...

Had je dan geen powerrack?
Heb wel een powerrack, de barbarian. Maar ofwel staan de spotters te hoog ofwel staan ze net iets te laag, en dan komt de barbell dus op mijn borst.
Je kan hem toch gewoon over je buik rollen? Met 70 kg is dat nog niet echt een probleem.:P Goede training Miguel.
Wou niet riskeren dat het boven de plaats van mijn Nuss-bar zou rollen met dat gewicht...

Gisterenavond de 500gr magere kwark niet meer kunnen binnenkrijgen... Ik kan enorm veel eten, maar dit was er echt teveel aan... Toch maar nog 25gr whey met melk erbij gedronken om het te compenseren...

Gisterenavond de 500gr magere kwark niet meer kunnen binnenkrijgen... Ik kan enorm veel eten, maar dit was er echt teveel aan... Toch maar nog 25gr whey met melk erbij gedronken om het te compenseren...

Haha ik was ook aan het proppen, begon opeens te kokhalzen bij mijn kwark.:p

Heb wel alles opgekregen.

3 maaltijden is idd momenteel iets te weinig, maar het is gewoon even wennen denk ik.

Nice man! :D

Gaat echt goed vooruit, leuk om te zien dat je inzet beloont word!

Welke supps gebruik je eigenlijk allemaal?!

Grt,

sterke moeder heb je yos
mooi dat je bench + bb rows gelijk op gaan

Haha ik was ook aan het proppen, begon opeens te kokhalzen bij mijn kwark.:p

Heb wel alles opgekregen.

3 maaltijden is idd momenteel iets te weinig, maar het is gewoon even wennen denk ik.
Pff - krijg het echt niet allemaal binnen op 4-5 uur, ga er maar de brui aangeven... elke maandag, dinsdag en donderdag me misselijk voelen door al dat voedsel gaat niet op. Het is de bedoeling dat het mijn leven gemakkelijker maakt, nu gebeurd dat dus niet. :p Misschien later als ik wat betere uren heb, dan ga ik erop terug komen!
Nice man! :D

Gaat echt goed vooruit, leuk om te zien dat je inzet beloont word!

Welke supps gebruik je eigenlijk allemaal?!

Grt,
Yoo - momenteel multivitaminen, omega 3 capsules en whey. Heb nog creatine, TMS, glutamine en DextroJuice staan... Maar is pas voor later.
sterke moeder heb je yos
mooi dat je bench + bb rows gelijk op gaan
Haha - wil het haar wel niet meer aandoen, aangezien ze al wat last heeft van haar rug... :(
Probeer het gelijk te houden, moet m'n presses zowiezo wat sterker krijgen!

Net enorm veel gestudeerd... zal wel lukken zeker morgen? :)
Ga zometeen m'n laatste meal weer gaan proppen. :D

Excuses voor het niet bezoeken van jullie logjes, heb het ontzettend druk momenteel.

OMG :roflol: :D :roflol:

Ik vind dat je heel netjes bezig bent Yos, jij ben echt een beest voor je 20 bent.
We gaan ervoor

Weet even niet wat te doen... ofwel train ik vandaag, terwijl ik behoorlijk moe ben en niet echt veel zin heb. Ofwel train ik morgenavond en wie weet zit er dan veel meer energie in?

Bij je overhead press holt je rug. Je kan daar een blessure van +- 2 - 3 maanden van krijgen ;)

Weet even niet wat te doen... ofwel train ik vandaag, terwijl ik behoorlijk moe ben en niet echt veel zin heb. Ofwel train ik morgenavond en wie weet zit er dan veel meer energie in?
Heb toch maar niet getraint, goede beslissing ook, morgen gewoon knallen.
Bij je overhead press holt je rug. Je kan daar een blessure van +- 2 - 3 maanden van krijgen ;)
Je hebt wel gelijk, maar eigenlijk heb ik al een holle rug van nature (volgens mij). De laatste rep is idd. wat geforceerd. Wat is er aan te doen? De core beter aanspannen? Lichter gaan? Laat het maar weten en bedankt!

Is toch prima gefilmt je MP - jammer dat ze je niet motiveerd ''Kom op Miguel! Mietje, nog 1 rep extra jong, BAM!:roflol:''
Goeie MP kerel

..Sinds mijn moeder me helpt en uitscheld met trainen, ...

Is toch prima gefilmt je MP - jammer dat ze je niet motiveerd ''Kom op Miguel! Mietje, nog 1 rep extra jong, BAM!:roflol:''
Goeie MP kerel

..Sinds mijn moeder me helpt en uitscheld met trainen, ...
Zou wel leuk zijn ja - helaas vandaag wel wat gediscusieerd over mijn "te luide" muziek... nutteloos imo.

Training donderdag 18 november 2010.

Lower body - squat

Squat

5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg
5 x 100kg
5 x 110kg
4 x 120kg - waarom probeerde ik die 5de rep nu niet...
2 x 125kg

Speed deadlifts

8 x 4 x 90kg

Bulgarian split squats, front leg elevated (holding DB’s)

12 x 17kg
12 x 19,5kg
8 x 22kg - BOOM schijven glijden van dumbbell op het laminaat. :o
6 x 22kg - voorzichtig aangedaan...

Comm: Potverdomme - hoe komt het nu in hemelsnaam dat de schijven van de 50 mm dumbbells van Fitness Seller schuiven? :mad: Deze oefening is wel een killer trouwens.

Dumbbell SLDL

6 x 32kg
6 x 32kg
5 x 32kg
5 x 32kg
6 x 32kg

Comm: Zeer onwennig met de DB's.

Standing calf raises - light (20-30 reps)

4 x 20 x 90kg

Comm: Doe ze nu zonder iets onder mijn voeten, dus plat op de grond... t'is toch beter dan niets.

Standing calf raises (one leg - weight on barbarian dipping belt)

20 x 20kg

Comm: Ging niet echt vlot en voelde ook niet goed aan

Swingng hanging knee raises

5 sets - lichaamsgewicht

Weighted plank holds

3 sets - lichaamsgewicht + 30kg

Commentaar: Momenteel beviel het trainen in de gym me toch iets beter, maar ik geef dit nog veel kansen, het is gewoon wennen. Iemand die me kan helpen met de dumbbells?

In het weekend zal ik eens naar een aantal logjes kijken, heb het druk.

Sterke training man! Vooral die squat, wtf miguel :D

Geef je homegym nog maar heel veel kansen, je gaat er veel profijt van hebben imo... Maar af en toe mag je wel nog eens afkomen naar oxygen e :D

Bulgarian split squats, front leg elevated (holding DB’s)

Comm: Potverdomme - hoe komt het nu in hemelsnaam dat de schijven van de 50 mm dumbbells van Fitness Seller schuiven? :mad: Deze oefening is wel een killer trouwens.

Daarom dat ik die ook ga invoeren:D

Sterke training man! Vooral die squat, wtf miguel :D

Geef je homegym nog maar heel veel kansen, je gaat er veel profijt van hebben imo... Maar af en toe mag je wel nog eens afkomen naar oxygen e :D
Thnx - idd. k'heb alles nog maar net, dus moet er even mee doorgaan. In de grote vakantie ga hoogstwaarschijnlijk een aantal keren komen. Als het week van de fitness is, laat het me dan weten, dan kom ik ook.
Hmm - best wel duur... ik gebruikte nu de sluitingen van de barbell, die zijn wel gemakkelijk, maar glijden dus en dat is helemaal niet veilig. Heb het serieus mogen horen van mijn pa. :o
Die goedkopere heb ik er ook bijgekregen, maar je kan deze toch niet vastdraaien? De schijven zitten in de weg imo.
Daarom dat ik die ook ga invoeren:D
Zeker doen!
you tell me... ik mezelf heb halters 30mm dat beeinden met schroefdraad en je doet schijven vast met een schroefje zoals deze http://www.fitness-seller.nl/produc...-halterstang-schroefdraad-30-mm-x-350-mm.html

ik zie op fs dat 50mm halters hebben geen schroefdraad... k&^
Idd. jammer - hoop er een oplossing voor te vinden...

ontvetter of afwas middel al geprobeerd?

ontvetter of afwas middel al geprobeerd?
Neen - gaat mijn vader binnenkort doen.

Training zaterdag 20 november 2010.

Upper body - frontpress

Frontpress

5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 50kg - ging goed.
3 x 52,5kg
1 x 55kg - push press.

Weighted chin-ups

3 x lichaamsgewicht +7,5kg
3 x lichaamsgewicht +7,5kg
2 x lichaamsgewicht +7,5kg
1 x lichaamsgewicht +7,5kg

Flat dumbbell bench press SS Dumbbell rows (staggered set)

6 x 22,5kg SS 12 x 25kg
6 x 22,5kg SS 8 x 30kg
7 x 22,5kg SS 8 x 30kg
7 x 22,5kg SS 8 x 30kg

Comm: Damn - bij de eerste set kreeg ik bijna de schijven op m'n hoofd! :o Heb hier énorm veel tijd mee verloren... elke keer opnieuw de schijven versteken kost veel tijd. Hierdoor duurde de training ook wat lang...

DB seated lateral raises

3 x 6 x 9,5kg

Inverted rows (feet elevated) SS Rear delt flyes (staggered set)

3 x ~8 x lichaamsgewicht SS 3 x ~10 x 13kg

Comm: Note voor mezelf; bij de inverted rows een iets smallere greep nemen.

Barbell curls SS EZ-barbell lying tricep extensions - light (staggered set)

6 x 26kg SS 10 x 22kg
5 x 26kg SS 8 x 22kg
5 x 26kg SS 8 x 22kg
5 x 26kg SS 8 x 22kg

Comm: Heb het gewicht van mijn barbell op 18kg geschat bij deze oefening. Zou hem echt eens moeten wegen.

Commentaar: In het begin ging het echt goed - 50kg frontpress ging relatief vlot! Helaas veel tijd verloren bij Flat DB bench press en DB rows... resultaat: training duurde ongeveer 1 uur en 50 minuten. :( Te lang voor mij imo. Ben wel blij dat de vloermatten er eindelijk liggen, hoop dat ik geen gestuntel meer heb met die dumbbells, etc.

Terug
Naar boven