- Waardering
- 445
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee - t'is ook maar een klein beetje gewicht erbij en eerste set is altijd het best. Denk zo'n 10 reps maximum ofzo? Misschien zelfs iets minder. Ik weeg veel te zwaar voor de massa die ik maar heb, maar komt wel goed na een kleine cut (maart).Lekker die weighted chin-ups yosh! Maar waarom meteen added weight vanaf het begin? Hoeveel reps pak je zonder gewicht?
Geen idee - t'is ook maar een klein beetje gewicht erbij en eerste set is altijd het best. Denk zo'n 10 reps maximum ofzo? Misschien zelfs iets minder. Ik weeg veel te zwaar voor de massa die ik maar heb, maar komt wel goed na een kleine cut (maart).
zou zelf ook aanraden om minder sets chins te doen, zonder extra gewicht en meer reps.
ga je veel meer uithalen qua massa en kracht
10 is nog nice. Ik dacht dat je er misschien minder deed, zou dan eerst opgebouwd hebben naar 10 voordat ik gewicht zou adden. Maar het is toch geen slecht idee om soms eerst gewoon goed BW op te trekken en dan nog af te maken met weighted chin ups. Maar als het werkt voor jouw is het goed imo.
Denk dat je beter ook met wat minder begint voor te chinnen. 5-8 reps lijkt me beter.
Ik ga zeker wat meer reppen, maar dan wel na mijn cut. Dan heb ik evenveel massa, maar minder vet dus minder gewicht = win win!Opzich zie ik er wel wat in om een tijdje low rep weighted chins te doen, om vervolgens een tijd daarna fluitend 4x10 reps bw te doen![]()
Ja - ga het proberen vermijden dat ik altijd dumbbells moet verstellen bij staggered sets.idd een lange training
maar dat krijg je als je db moet verstellen
leuke ssetjes yos

Ja - ga het proberen vermijden dat ik altijd dumbbells moet verstellen bij staggered sets.
Dat is imo wel heel handig ja! Helaas heb ik niet zoveel haltersetjes.Ik heb 3 haltersetjes ... zo kan ik altijd voor alle setjes DB's maken zonder ooit
tussen de sets te moeten wisselen. Indien ik toch moet wisselen, doe ik dat
gewoon tijdens de 'rust'. Snel schijven wisselen en terug reppen dan.

Overhands nu tot en met 110kg, daarna mixed grip.Alsnog netjes.. alleen trok je die deadlift vroeger niet gewoon overhands.
Thanks - benen lopen wat voor.Lekkere workout hoor kerel! Je bench squats zijn flink sterk!![]()

Ofwel zijn de gewichten in Oxygen lichter, ofwel is het gewoon een kwestie van wennen en grip.
Goeie bb rows.
Is het zo wat normaal dat bb rows evenveel zijn als bench press?
Geen idee - moet mijn presses echt wat bijtrekken.Goeie bb rows.
Is het zo wat normaal dat bb rows evenveel zijn als bench press?
Denk dat het ook gewoon in mijn hoofd zit...@yosh, wat betreft dat lichtere gewicht, misschien is het wel een beetje psychologisch ook, je denkt dat de stang 20kg weegt en je krijg dan al bepaalde verwachtingen. Misschien nu als je in je hoofd weet dat de gewichten 3kg lager zijn dan kan je alweer meer reps maken (kan zijn dat dit bij jou zo werkt).
En uiteindelijk gaat het er niet om wat het gewicht is van de halter die je optilt maar dat dat gewicht steeds hoger wordt
Ik denk het wel, als ik de logs doorkijk zie ik dat vaker wel dan niet, zelf loopt mijn bor ook flink voor op bp.

Ga de training naar morgen verplaatsten, komt mij veel beter uit. Heb wel al m'n pre-workout meal binnen, maar dat geeft niet.
Nu even een ondernemingsplan voor economie opstellen... heb gekozen voor een fitnesscentrum, eventuele tips hierbij? Zoals doelstellingen, strategie, stakeholders, personeel, de zwakheden, sterktes, etc.

Maarja - op mijn school zitten ook bijna alleen maar ecto's...
. Als je je achterste voet op het bankje legt, naar waar wijst de punt van je voorste voet? Precies recht vooruit?