Is wel een goed idee, maar dat schuren langs de kant doe ik al, maar die sponsjes moet ik wel gaan gebruiken voor de verf...Kan je niet 2 sponsjes rond je barbell doen en dan schuren langs 1 kant van je powerrack zodat je niet moet letten op stabiliteit tijdens de calf raise?
Die Bulgarian split-squat is trouwens erg moeilijk om je evenwicht bij te houden. Als je je achterste voet op het bankje legt, naar waar wijst de punt van je voorste voet? Precies recht vooruit?
Vind het echt een meester van oefeningen, stabiliteit, coördinatie, pomp en compound. Een hoop goeie elementen!
Ikzelf zet mijn voeten gewoon natuurlijk, denk dat ze een héél klein beetje naar buiten wijzen. Gisteren m'n voeten ook iets dichter bij m'n bankje gezet. Voelde wel beter en was minder vermoeiend.
Doe ik al. Het is voornamelijk het gewicht en de ROM die me stoort...je zou anders de safetybars hoger leggen als je moeite hebt met de stabiliteit drop je ze daar even op om je zelf weer te stabiliseren, weet niet of dit lukt overigens.
In de gym had ik echt een volledige ROM en gebruikte ik 50% meer gewicht! Nu doe ik ze met mijn voeten plat op de grond en maar met p*ssy weights...

. Als je je achterste voet op het bankje legt, naar waar wijst de punt van je voorste voet? Precies recht vooruit?

.