- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Yoshuba zei:Bench squats
4 x 80kg - auw, hoofd gestoot tegen barbell!
dat heb ik zelf ook nog niet zo lang geleden voor gehad 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yoshuba zei:Bench squats
4 x 80kg - auw, hoofd gestoot tegen barbell!
dat heb ik zelf ook nog niet zo lang geleden voor gehad 

Misschien volgende keer eens wat minder proberen.netjes yos die 52.5 op de frontpress
t.a.v w chins
als je er nou wat minder kg's aan hangt kan je denk ik wel wat meer reps maken
Misschien volgende keer eens wat minder proberen.
Vandaag normaal LB - deadlift, wordt verzet naar morgen. Kan ik me beter concentreren op examen wiskunde en Frans. K'heb ook hevige spierijn in mijn hamstrings en traps, dus dat komt goed uit.
Misschien wel - meestal als ik een wat mindere training heb, volgt er een uitstekende training. Zal wel iets met het CNS zijn.Lijf heeft wat rust nodig?
Succes met je examens, nog iets meer dan een weekje volhouden!![]()

Je weet wat ik van je techniek en vooruitgang vind, super gewoon. Leuke afwisseling trouwens eens van zo'n platformpje (mijn rug zou er niet aan moeten denken btw, gewoon van de grond is al een probleem),
Even niet meer gelezen hier (staat dan ook in BB sectie) :
nette vooruitgang, looking good
Bedankt beeschten!
Geen idee... ik vond deze deficit al behoorlijk veel, ik denk dat er niet veel meer overschiet, aangezien je je voeten nog onder de bar moet kunnen steken en een goede vorm behouden.Weet je hoe je het aantal cm voor die deficit DL bepaald? Want wil die binnenkort ook doen, maar weet zo niet hoeveel cm te nemen.
Suc6 mate!Vandaag UB - bench press als alles goed loopt... rack lockouts/pin presses.
Zometeen Engels leren.

@ DBB in kerstpak.