- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de dokters wel verstand van de zaken hebben, maar overtraining is volgens mij idd. niet de juiste oorzaak.die dokters prate allemal onzin eerst over spataders nu over overtraining
je heb gewoon k*t genen lat het maar je test zal altijd laag zijn leef met het
en misschien je t laag is maar je hebt toch wel progressie gemaakt toch dus is dat t spiegel nou zo belangrijk? denk ik niet
Het gaat me niet om de baardgroei, gewoon de voordelen en kenmerken van testosteron in het algemeen.Waarvoor zou je baardgroei voor willen hebben haha het kost alleen maar tijd. En een paar kameraden van rond de 18 krijgen nu pas donshaartjes moet je voorstellen.
En anders mag je de helft van mijn test wel overnemen, ik kan het missen

Ja, met de bijkomende slechte periodes, meer slechte periodes naar mijn zin, maar het komt wel goed. Ik blijf gewoon hard doortrainen, no matter what.

Jup, sta er beter bij dan ooit, al mag er wel wat vet af, maar dat komt binnenkort in orde.Je groeit en wordt sterker... mooi! Test-waardes maken dan toch niet heel veel uit? Beter dat dan ecto 4 life...
Haha... nja ik denk dat ik gewoon anders train dan de meesten (behalve die buffe kerel), gwn focus als ik aan een set begin of bezig ben. Ze waren het daar niet echt gewoon.

Ben benieuwd wat de experts hierover denken... Vooraleer je al de kritiek op me afvuurt, neem dan eerst eens het artikel en de filmpjes door. 
Bij nader inzien is het idd. wel een hoog volume... ook omdat volgens mij de "proefkonijnen" sterk aan de roids zitten.Yosh..probeer even op 1 schema te blijven...in principe werkt alles...echter alleen als je voeding 90/100% in orde is...

Prettige kerst, alleen watis een conventional deadlift?![]()
Prettige kerst, alleen watis een conventional deadlift?![]()
Heb er tot nu toe maar 1x getraint, dit was wel met 3 maten erbij, dus was eerder voor het plezier aangezien zij het niet echt menen met krachttraining.Hé man, lekker bezig!
Ik las dat je eens in Merelbeke traint/getrained hebt? Ben je van die streken?
Ikzelf ben van Moortsele, en zoek een nieuwe fitness tegen volgend schooljaar. Wou even weten hoe Merelbeke je bevallen is (voornamelijk: welk materiaal is er aanwezig?).
Groeten

Oxygen in de Pinte, maar er zijn er verschillende in de regio.Ok, dan wordt die het niet. Zoek sowieso een gym met squatrack want die heb ik nu ook niet
.
Waar train je normaal gezien dan?
Bedankt voor de info al en fijne feesten!

.