MuscleMeat

Linear Gains - The Novice's Haven

• Topic Starter Topic Starter
Niet meer terug naar die ene gym? waar Hannes ook zit..
Keurige training, UB herstel? Heb ik iets gemist, of over het hoofd gezien/vergeten.
Hoogstwaarschijnlijk binnenkort terug naar Oxygen, t'is ook de dichtste gym in mijn buurt en ook kwaliteitsvol.

Persoonlijk vind ik dat mijn LB voorloopt op UB... daarom zou ik met de squat en/of deadlift niet helemaal voluit gaan om zo nog wat gas over te houden voor de UB-workouts, herstel en CNS. ;)

Misschien tijdje meer reps nemen op je squat, voor wat meer lijnen/definitie erin te krijgen ipv. heavy te gaan zodat je meer aandacht aan je UB kan geven?

Misschien tijdje meer reps nemen op je squat, voor wat meer lijnen/definitie erin te krijgen ipv. heavy te gaan zodat je meer aandacht aan je UB kan geven?
Zou ik ook kunnen doen, hoofdzaak is gewoon een paar reps in de tank te laten.
Twas echt nice Yosh! Tof dage gekome zijt! =D
Haha, No Limits is wel een goeie gym, maar ook weer ver weg. Later doen we da nog wel een keer over!

Ben de laatste dagen niet echt fit... buikkrampen en soms een beetje hoofdpijn (buikgriep?).
Gisteren 5x serieus met de schijterij gezeten.. :o
Eetlust is ook niet wat het moet zijn, maar blijf toch eten zoals gepland.

Ben de laatste dagen niet echt fit... buikkrampen en soms een beetje hoofdpijn (buikgriep?).
Gisteren 5x serieus met de schijterij gezeten.. :o
Eetlust is ook niet wat het moet zijn, maar blijf toch eten zoals gepland.
Als het buikgriep is, veel vezels eten.
Brinta, bruine rijst,...
Wat bij mij hielp bij mijn buikgriep/hevige schijtterij was melkinname drastisch reduceren (tot bijna 0) omdat melk erg belastend kan zijn op de darmen.
Veel water drinken ook

Als het buikgriep is, veel vezels eten.
Brinta, bruine rijst,...
Wat bij mij hielp bij mijn buikgriep/hevige schijtterij was melkinname drastisch reduceren (tot bijna 0) omdat melk erg belastend kan zijn op de darmen.
Veel water drinken ook
Vezels zijn in orde, kan misschien wel aan die melk liggen... laatste tijd drink ik veel meer melk dan vroeger.
Water is ook OK.

Hmm... kan melk eigenlijk wel niet missen, eet/drink het zo goed als bij elke maaltijd. :o

Bedankt!

Volgende keer ga ik ook mee naar no limits :p !

Vezels zijn in orde, kan misschien wel aan die melk liggen... laatste tijd drink ik veel meer melk dan vroeger.
Water is ook OK.

Hmm... kan melk eigenlijk wel niet missen, eet/drink het zo goed als bij elke maaltijd. :o

Bedankt!

Deed ik ook maar een buikgriep heeft tijd nodig om te herstellen/genezen.
Ik heb 3 dagen met mss 200 ml of minder melk gedaan en de wcbezoeken daalde ook.
Probeer het eens en als het niet helpt dan pak je gwn de melk weer uit de kast he

Volgende keer ga ik ook mee naar no limits :p !
Haha - volgende keer gewoon naar Jimm's ofzo? Schijnt daar echt nice te zijn. No Limits was ook wel goed, wel een paar vreemde blikken als je hard aan't trainen bent. :p
Deed ik ook maar een buikgriep heeft tijd nodig om te herstellen/genezen.
Ik heb 3 dagen met mss 200 ml of minder melk gedaan en de wcbezoeken daalde ook.
Probeer het eens en als het niet helpt dan pak je gwn de melk weer uit de kast he
Gaat nu al wat beter, na elke maaltijd rammelt mijn maag wel een beetje, maar moet niet meer zoveel naar de wc. T'zou ook kunnen zijn van een zalmfilet die niet goed gestoomd was en misschien daardoor voedselvergiftiging? :o

Kheb 3 woensdagen stage moeten doen in Jim's. Niet zo'n goede gym imo. Geen squatrack, db's tot 36, maar 1 of 2 losse barbell's...

Kheb 3 woensdagen stage moeten doen in Jim's. Niet zo'n goede gym imo. Geen squatrack, db's tot 36, maar 1 of 2 losse barbell's...
Ahh - da was dus al te peizen... een paar maten trainen daar, maar wrs trainen die geen benen dus hebben ze ook geen squatrack nodig. :mad:

Jammer... kan wel nog goed zijn voor UB - bench press, of gewoon borst - voorkant schouders bij u. :p

Stage doen in een gym, is dat dan als taak ofzo? Da's gewoon een droom van mij! :o

Ahh - da was dus al te peizen... een paar maten trainen daar, maar wrs trainen die geen benen dus hebben ze ook geen squatrack nodig. :mad:

Jammer... kan wel nog goed zijn voor UB - bench press, of gewoon borst - voorkant schouders bij u. :p

Stage doen in een gym, is dat dan als taak ofzo? Da's gewoon een droom van mij! :o

Er zitten wel beesten hoor, maar materiaal is gewoon ondermaats... Maar als ge gaat zal ik wel meegaan, training is altijd wel aan te passen naar het beschikbare materiaal :p

Kheb verplichte stagedagen dak moe doen, zo heb ik ook al een week in oxygen stage gedaan, en kmoet er nog 2 weken doen :p Het is niet echt tof ofzo, aangezien er vrij weinig te doen is in het algemeen in een gym...

Er zitten wel beesten hoor, maar materiaal is gewoon ondermaats... Maar als ge gaat zal ik wel meegaan, training is altijd wel aan te passen naar het beschikbare materiaal :p

Kheb verplichte stagedagen dak moe doen, zo heb ik ook al een week in oxygen stage gedaan, en kmoet er nog 2 weken doen :p Het is niet echt tof ofzo, aangezien er vrij weinig te doen is in het algemeen in een gym...
Ja, creatief zijn in een training is nog leuk en zorgt voor variatie, nieuwe prikkel.
Ehh? Niets doen niet leuk? Gewoon naar de mensen kijken die bezig zijn en wa lezen ofzo of moet je andere dingen doen en mag je nie onder het publiek komen? In welke Oxygen doe je stage?

Gaat nu al wat beter, na elke maaltijd rammelt mijn maag wel een beetje, maar moet niet meer zoveel naar de wc. T'zou ook kunnen zijn van een zalmfilet die niet goed gestoomd was en misschien daardoor voedselvergiftiging? :o

Kan ook :). Zal wss ook zo zijn dan.

goed 2011 mattie

Bedankt big O. veel van je geleerd dit jaar.

Training vrijdag 31 december 2010.

Upper body - overhead press

Overhead press

5 x 30kg
5 x 35kg
5 x 40kg
5 x 45kg
5 x 50kg
3 x 52,5kg - jammer.
3 x 52,5kg
2 x 52,5kg

Weighted chin-ups

10 x lichaamsgewicht - achieved a goal!
5 x lichaamsgewicht +2,5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg
3 x lichaamsgewicht +5kg

Barbell floor press - Barbell rows (staggered set)

7 x 60kg - ~10 x 60kg
7 x 60kg - ~10 x 60kg
7 x 62,5kg - ~10 x 60kg
6 x 60kg - ~10 x 60kg

Comm: Dacht bij de eerste zet te stoppen... voelde me slecht en had geen energie. Gewoon gedachten verzet en de training verder gezet voor m'n plezier.

Seated DB lateral raises - EZ-barbell upright rows (staggered set)

~6 x 7kg - ~8 x 22kg
~6 x 7kg - ~8 x 22kg

DB preacher curls - Tricep dips (staggered set)

~12 x 10kg - 8 x lichaamsgewicht +10kg - achieved another goal!
~12 x 10kg - 5 x lichaamsgewicht +10kg
~10 x 10kg - 6 x lichaamsgewicht +10kg

Commentaar: Mits de vele toiletbezoeken de laatste dagen en het ziek zijn toch tevreden en het jaar mooi kunnen afsluiten.

Ik wens jullie allen een prettig nieuwjaar en moge jullie veel pure spiermassa aanzetten! :)
Bedankt voor alle steun!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik doe het voor die pure spiermassa ;)
Gelukkig nieuwjaar alvast!

Goed 2011, met monster gains toegewenst!:D

Goed 2011 inderdaad, dat je maar veel mag gainen :D

Terug
Naar boven