Niet laten beinvloeden door je omgeving, tenzij jij het daadwerkelijk storend vind (je bf).
Ik zou er gewoon een clean-bulk van maken met de nadruk op clean /evt. wat cardio als je hier bij beter bij voelt, maar als ik jou was zou ik me er niet teveel van aantrekken wat andere zeggen paar maandjes bulken en vervolgens cutten zoals de meeste hier doen voor de zomer lijkt me beter - ook om nog progressie te maken.
Vind het best wel storend. Bijvoorbeeld bij L.O. - Oké, ik zie er misschien beter uit dan de meeste magere (MAAR droge) gasten in mijn groep, maar als ik mijn shirt uit doe wil ik gewoon een goed gevoel hebben en ik weet dat ik dat heb als ik droog sta.
Vind het wel interessant om uit deze periode te leren voor in de toekomst. Het is mijn eerste cut ooit dus als ik later nog eens ga cutten, heb ik meer ervaring en kan ik het efficienter doen!
And now teh trainingz...
Training zaterdag 29 januari 2011.
Cycle 1/Day 1/Wave D (deload)
Overhead press - Pull-ups
5 x 20kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 20kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 25kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 25kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 30kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 30kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 35kg - 3 x lichaamsgewicht
5 x 35kg - 3 x lichaamsgewicht
10 x 25kg - 3 x lichaamsgewicht
Chin-ups
10 x 4 x lichaamsgewicht
Comm: Af en toe tussen een set een paar one arm plate shrugs en lateral plate raises.
Dumbbell preacher curls - Tricep dips
10 x 10kg - ~7 x lichaamsgewicht
9 x 10kg - ~7 x lichaamsgewicht
Commentaar: Heb me niet bepaald aan de voorgestelde training gehouden. Had veel energie en luisterde naar mijn lichaam. Alsnog niet tot failure gegaan bij bijna alle oefeningen/sets. Vandaag refeed, straks nog een grote maaltijd eten.