- Waardering
- 1.339
Commentaar: Velen zaten serieus te staren naar het squatten...![]()
Zou ik ook gedaan hebben!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Commentaar: Velen zaten serieus te staren naar het squatten...![]()

Veel en high-rep setjes squatten is zwaar!

Never strong enough!

Ik wou dat het bij mij omgekeerd was, dat is ook hoe de meeste "normale" mensen het graag hebben.Lekker training Yosh! Denk niet dat veel mensen kunnen zeggen dat hun LB voorloopt...![]()
In iedereen schuilt eenIk wou dat het bij mij omgekeerd was, dat is ook hoe de meeste "normale" mensen het graag hebben.
..
Geen cardio achter de kt aan?Commentaar: Goede training, cutten mag wel wat sneller gaan...
Haha, mijn kop stond op ontploffen bij die raises!Sterke squat maat!
Haha, 170 kg calfraises, nice man!
Indeed!
Neen, het was al zo laat en moet er de volgende ochtend ook vroeg uit. Probeer toch wel minimaal 7 à 8 uur slaap te hebben.
Nee, cardio doet meer dan 'slechts' kcaltekortEigenlijk maakt gewoon het kcal tekort uit, nee? Vind het maar vreemd.
Met de fiets naar de gym beginnen komen... Kortste weg heen en terug en na paar weken in de terugrit een omtoertje maken... In de cut mag je niet lui zijn heCardio is echt belangrijk, vrees ik...
Met de fiets naar de gym beginnen komen... Kortste weg heen en terug en na paar weken in de terugrit een omtoertje maken... In de cut mag je niet lui zijn heCardio is echt belangrijk, vrees ik...
Nee, cardio doet meer dan 'slechts' kcaltekort
Cardio is zeker belangrijk.

Hoog volume bij benen is echt doodgaan, zeker als je hoog in reps zit!Veel volume op de squat, lekker.
Allemaal net iets onder failure of wat? Misschien leuk idee om aan het eind een repout in te lassen![]()