- Waardering
- 1.339
Ik hoopte meer op wetenschappelijke ipv. anecdotische onderbouwing![]()
Euhmm... eigen ervaring?
Ik ben totaal zo'n 20% vet kwijt - of is dat niet voldoende?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoopte meer op wetenschappelijke ipv. anecdotische onderbouwing![]()
Een halve kilo zwaarder dan vorige week!
Heb volgens mij zelfs meer cardio gedaan!

Je hebt gisteren flink getraind: vocht.
Ik weeg mezelf elke dag en weet daardoor wat trainen, junk of dergelijke met m'n lijf / gewicht doet![]()

~15 minuten met de fiets heen en weer gegaan deze keer, kan dat ermee door?Na refeed ben ik 1 tot 1,5kg zwaarder (al naar gelang ik gegeten heb)...
Nou alweer geen cardio na je training?![]()

~15 minuten met de fiets heen en weer gegaan deze keer, kan dat ermee door?![]()

Valt best mee ik was geloof ik 5kg zwaarder de dag na de shoot..Na refeed ben ik 1 tot 1,5kg zwaarder (al naar gelang ik gegeten heb)...
Nou alweer geen cardio na je training?![]()

Jij bent dan ook een stukje groter / zwaarder dan ikValt best mee ik was geloof ik 5kg zwaarder de dag na de shoot..![]()

Euhmm... eigen ervaring?
Ik ben totaal zo'n 20% vet kwijt - of is dat niet voldoende?

True, flinke training en een refeed in de avond, maar heb me al elke keer op dezelfde manier en dag gewogen... gewoon wat minder eten, dat zal hem wel zijn!
(dus ik durf eigenlijk niet meer te wegen
)Eerst en vooral bedankt voor de opmerking!
Dit soort commentaar waardeer en is zeker welkom.
Het probleem is de flexibiliteit... ik krijg mijn ellebogen niet in de clean-positie. Het is al verbeterd t.o.v. vroeger, maar imo nog helemaal niet perfect.
Rug is geen probleem, die is recht, het zit hem dus ergens anders. Vind het jammer dat niemand bij ons in de gym de power clean of andere olympische lift doet.
@Markrot, vandaag geen zin - morgen zal ik eens kijken waar ik die wetenschappelijke onderbouwing vandaan kan halen. Is iig niet zomaar verzonnen.
Iets met kt = spierglycoceen leeghalen, daarna slomo-cardio in vetverbrandingszone (want: verhoudingsgewijs meer vet verbranden). Op niet-kt dagen (geen lage glycoceenlevels) mag de cardio zo intensief mogelijk - want dan gaat het idd puur om de hoeveelheid kcals die je verbrandt.
Nuchtere cardio = zelfde principe als cardio na kt, met als enige holdback: flinke aanslag op je CNS. Als je te weinig / verkeerd eet dan ga je gauw richting overtraining. Daarom als laatste redmiddel.
).Eerst en vooral bedankt voor de opmerking!
Dit soort commentaar waardeer en is zeker welkom.
Het probleem is de flexibiliteit... ik krijg mijn ellebogen niet in de clean-positie. Het is al verbeterd t.o.v. vroeger, maar imo nog helemaal niet perfect.
Rug is geen probleem, die is recht, het zit hem dus ergens anders. Vind het jammer dat niemand bij ons in de gym de power clean of andere olympische lift doet.