Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van Wendler? Week 9 (cycle 3).in welke week ga je beginnen yos ?
ik zit nu zelf in week 5
Van Wendler? Week 9 (cycle 3).
Maar daar stop ik nu mee en ga weer terug beginnen met verschillende fases van rampen.
fase 1: rampen met reps van 8 met 5% van 1RM
Jep - ga het even uitproberen om te rampen met 8 reps, is ook weer een nieuwe prikkel hé. Bevalt het me niet dan hou ik het maximaal op 5-6 reps.week 1 dus - alleen jij pakt 8 reps
nou succes dan maar he
Mijn gewicht zegt niks bij de massa die ik maar heb, begrijp zelf niet hoe het komt dat ik zo zwaar weeg. Ik weeg dus 75kg en denk bij een BF van 13%. Vind het maar vreemd.
Misschien is dat wel een optie, op de refeed dagen echt goed boven onderhoud gaan zitten en op andere dagen er onder of er net op.
Wat ik wil is dat ik mijn t-shirt kan afdoen zonder me te schamen en dat gaat niet wanneer er daar een buikje is zonder zichtbare abs.![]()
Foto's komen binnenkort, dan kunnen jullie misschien wat beter raad geven i.v.m. vetpercentage etc.Post nu eens die foto's, heb het idee dat je zelfbeeld niet klopt.
En ik weet niet op welke school je zit, maar op mijn school had geen hond zichtbare abs. Of misschien 1 gozer. Anyway: niks om je voor te schamen.

Jep - ga het even uitproberen om te rampen met 8 reps, is ook weer een nieuwe prikkel hé. Bevalt het me niet dan hou ik het maximaal op 5-6 reps.
fase 1: rampen met 8 reps
fase 2: rampen met 5 reps
fase 3: rampen met 3 reps
Wanneer ik geen progressie of vooruitgang meer merk dan ga ik over op een andere fase.
Waarschijnlijk in fase 3 (ramping sets van 3) ga ik verhogen met ongeveer 10%. Volumefase is meer geschikt voor massa, ik zie wel hoe ik het aanpak, ik heb alleszins een paar vaste richtlijnen.nu staat de volumefase voor 5%-verhoging en de krachtfase 10%
hoe moet ik dat nu bij jou zien ? je gaat dus ook niet voor de 2tjes en single reps

Dit zal voor vrijdag of in het weekend zijn.
Techniek is nog niet helemaal 100% (filmpjes komen binnenkort). 8-reppers zijn heel wat anders dan 5 of 3 reps, bizar hoeveel kracht je eraan verliest!nice die powercleans
ik pak ze zelf voor de deads en overhead squats voor de squats
bevallen de 8-reppers een beetje
Men moet ergens beginnen hé!Ik heb afgelopen weekend leren overhead squatten met een (lege) bezemsteel.
Als je er aan toe bent pak je vanzelf meer gewicht![]()

Die volgen nog!Post eens je plannen in verband met voeding, altijd interessant!

Jezus Yosh, sterkte!
Ik denk dat je lijf nu nog vol met herstel bezig gaan wat betreft je voeten, pas als dat minder is zou ik weer denken aan trainen...
Ja, herstel gaat nu voor. Ga maandag waarschijnlijk proberen UB trainen en kijken wat ik kan doen... sowieso veel machines.Damn, klote man! Hoelang denk je buiten strijd te zien. Bepaalde dingen moeten toch nog lukken qua training. Bij bench gewoon voeten in de lucht enzo...