XXL Nutrition

Linear Gains - The Novice's Haven

• Topic Starter Topic Starter
Oké ben er nog niet helemaal over uit maar het zal zoiets worden:

Clean bulk met ongeveer 20% boven onderhoud.

Voedingsschema kan ik niet echt posten aangezien het elke dag varieert.
Het aantal kcal blijft ongeveer hetzelfde.

Bestaat vooral uit:

- havermout & brinta
- broccoli, bloemkool, komkommer en wortelen
- kiwi en appel
- kipfilet (beleg)
- Atlantische zalmfilet
- quinoa
- volkoren brood
- magere melk

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

Ga ook proberen om geen brood meer te eten tijdens de cutfase, misschien kan ik komkommer meedoen naar school? Of zijn er nog andere eenvoudige groenten voor op school?

Tijdens de bulkfase ga ik ook TMS, glutamine en EAS gebruiken.

gewoon niet teveel oefeningen doen waarbij je de steun van je grote teen nodig hebt :),

teen zoweinig mogelijk gebruiken en laten herstellen.

je kan je hierdoor wat extra op je UB focussen ;)
True, ga het maandag gewoon even aankijken.. weet wel nog niet wat ik allemaal ga kunnen doen en hoeveel keer ik dan ga gaan per week.

Laatst bewerkt:
I'll follow , vindt ik altijd eens intressant om andere logs te volgen ;)
Het gaat je goed

Brood er inderdaad gewoon uit, heb ik sinds deze week ook gedaan. Kwam dan gewoon af met 2 eitjes, wat noten, een pak paardevlees en 200 gr komkommer. Mijn medeleerlingen zeiden er wel wat van, maar dat lijkt me logisch. U gewoon nie laten doen.

Ik ben brood gewoon beu gegeten op dit moment , ik krijg amper nog een boterham binnen terwijl als ik iets anders eet dat het allemaal soepel binnen wordt gekapt.. It's summer dus heerlijke salades maken :D

I'll follow , vindt ik altijd eens intressant om andere logs te volgen ;)
Het gaat je goed
Welkom brada :)
Brood er inderdaad gewoon uit, heb ik sinds deze week ook gedaan. Kwam dan gewoon af met 2 eitjes, wat noten, een pak paardevlees en 200 gr komkommer. Mijn medeleerlingen zeiden er wel wat van, maar dat lijkt me logisch. U gewoon nie laten doen.

Ik ben brood gewoon beu gegeten op dit moment , ik krijg amper nog een boterham binnen terwijl als ik iets anders eet dat het allemaal soepel binnen wordt gekapt.. It's summer dus heerlijke salades maken :D
Ik ga komkommer en pakjes kipfilet (beleg) meedoen, dat is nog eenvoudig om op te eten en stilt serieus de honger.

Met eten heb ik geen probleem, kan eigenlijk blijven eten.. :D

Weten jullie wanneer en hoe vaak je precies glutamine moet gebruiken? Ga straks zelf ook wat research doen, eerst een maaltijd klaarmaken.

No sorry bra cannot help!

Spoedig herstel gewenst ivm met je voet :)

Van de XXL-site:
De beste momenten om L-Glutamine te nemen zijn direct na het opstaan, voor en na de training en direct voor het slapengaan. Neem per keer een afgestreken maatschep van 5 gram.

sterkte met je teen/voet - + schoenen kopen

Ja, herstel gaat nu voor. Ga maandag waarschijnlijk proberen UB trainen en kijken wat ik kan doen... sowieso veel machines.

Let er ook eens op of er toevallig geen bloedspoor meer ligt in Oxygen.. :D

Ga straks planning voor voeding posten, gebaseerd op die van Ezra, betekent dus dat ik terug wat massa ga proberen pakken, 't is nodig!

ga je voor een vergoeding vraagen aan de sportschool van jouw?

+1 zou mooi en vies zijn:roflol:

Van de XXL-site:
De beste momenten om L-Glutamine te nemen zijn direct na het opstaan, voor en na de training en direct voor het slapengaan. Neem per keer een afgestreken maatschep van 5 gram.
Dat had ik ook al gelezen, ga er binnenkort gebruik van maken.
Spoedig herstel gewenst ivm met je voet :)
Thnx, positief blijven hé!
sterkte met je teen/voet - + schoenen kopen
Will do. Alleen komende week of weken ga ik geen schoenen kunnen dragen dus ga ik wel op mijn blote voeten moeten trainen "als" ik al kan trainen... :)
ga je voor een vergoeding vraagen aan de sportschool van jouw?
Ja.
Vriend van me smste al dat hij wat bloed heeft gezien.. muhahah

Hier mijn huidige shape... kon benen niet aanspannen door blessure.
Foto's genomen op een nuchtere maag in de ochtend @ 75kg.

2q1gtit.jpg

25icjnm.jpg

10dz2wz.jpg

27yodag.jpg

Commentaar is meer dan welkom.

Laatst bewerkt:
Cutten is onzinnig met deze shape, haal dat dus maar uit je hoofd :p
Ik denk dat je meer indruk maakt bij de meiden in je klas met een flinke spiermassa dan met een nog drogere shape. Je ziet er iig beter uit dan de gemiddelde gozer van mijn middelbare school!

Cutten is onzinnig met deze shape, haal dat dus maar uit je hoofd :p
Ik denk dat je meer indruk maakt bij de meiden in je klas met een flinke spiermassa dan met een nog drogere shape. Je ziet er iig beter uit dan de gemiddelde gozer van mijn middelbare school!

Bedankt! Plannen zijn om weer wat massa te gaan pakken, alleen twijfel ik nog hoe. Gewoon clean bulken met een overschot van 500 kcal?

Bedankt! Plannen zijn om weer wat massa te gaan pakken, alleen twijfel ik nog hoe. Gewoon clean bulken met een overschot van 500 kcal?

Klinkt goed. Neem vooral maten op (omtrekken), en foto's om vet% in de gaten te houden. Voeding zit al goed bij je (schone producten), dus clean wat massa pakken moet dan prima lukken! :thumbs:

Klinkt goed. Neem vooral maten op (omtrekken), en foto's om vet% in de gaten te houden. Voeding zit al goed bij je (schone producten), dus clean wat massa pakken moet dan prima lukken! :thumbs:

Thanks voor de goedkeuring!
Zit alleen nog te denken of ik nu al zou overgaan op meer kcals (per week 10% (300 kcal) erbij) of nu nog eerder een weekje lager in kcals dus cutten omdat ik toch niet echt de zware compounds kan doen en geen benen kan trainen...

Morgen of overmorgen even kijken wat ik wel en niet kan doen, optrekken en dippen moet er zeker in zitten!

Ik zou nu ongeveer op onderhoud gaan zitten, wellicht ietsje meer (al naar gelang hoeveel je kunt doen).

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Oh, en mijn goedkeuring heb je toch niet nodig? :p

Ik zou nu ongeveer op onderhoud gaan zitten, wellicht ietsje meer (al naar gelang hoeveel je kunt doen).

---------- Toegevoegd om 16:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Oh, en mijn goedkeuring heb je toch niet nodig? :p

Slim idee, ga morgen al iets hoger zitten.

Enige input vind ik gewoon leuk en geeft me meer zekerheid, heb nogal een verkeerd beeld van mezelf denk ik. :o

Heb idd het idee dat je zelfbeeld niet helemaal klopt ;)

Terug
Naar boven