XXL Nutrition

Linear Gains - The Novice's Haven

ga je voor een vergoeding vraagen aan de sportschool van jouw?

Hij trainde wel op zijn sokken wat dus ook de verkeerde kant uit kan draaien..
Maar wie weet kan Yosh het verdraaien dat hij wel trainde met zijn schoenen aan :)

mag dat niet? volgens mij schoenen zouden ook geen bescherming zijn tegen valende ijzer steunen

mag dat niet? volgens mij schoenen zouden ook geen bescherming zijn tegen valende ijzer steunen

Sommige fitnesscentra kunnen er wel over zeuren als je zonder schoenen traint ja, vooral als je ziet over de andere benulligheden waarover ze zitten te zeuren..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Hij trainde wel op zijn sokken wat dus ook de verkeerde kant uit kan draaien..
Maar wie weet kan Yosh het verdraaien dat hij wel trainde met zijn schoenen aan :)

Inderdaad, ik trainde op sokken dus is mijn eigen fout. Maar zeg nu zelf, het dunne omhulsel van All-stars zou het ijzer niet kunnen tegenhouden en dezelfde impact hebben volgens mij. We proberen het te regelen.

---------- Toegevoegd om 20:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Sommige fitnesscentra kunnen er wel over zeuren als je zonder schoenen traint ja, vooral als je ziet over de andere benulligheden waarover ze zitten te zeuren..

Die van ons ook dus.. :)

Veel sportscholen werken met uitgesloten aansprakelijkheid, bekijk eerst je contract/ de algemene voorwaarden eens voordat je überhaupt wat wil gaan beginnen tegen ze.

hoe kan je uitgesloten aansprakelijkheid hebben, mogen ze daar baksteen op je hoofd laten vallen en ze zijn onschuldig... dat dachten we niet

hoe kan je uitgesloten aansprakelijkheid hebben, mogen ze daar baksteen op je hoofd laten vallen en ze zijn onschuldig... dat dachten we niet

Dat is een onrechtmatige daad, een ongeval in dit geval of een opzettelijk iets zijn twee compleet andere dingen. Ik kon op de Oxigen site niks vinden maar bij een Nederlandse gym stond dit

Artikel 7: Risico en aansprakelijkheid
a. Het beoefenen van sport kan risico’s met zich meebrengen. Het volgen van het bewegingsprogramma of van cursusonderdelen en/of activiteiten, die deel uitmaken van HealthCity Basic Fitness, is geheel voor eigen risico van de deelnemer.
b. Zowel HealthCity Basic Fitness als de beheerder aanvaarden geen enkele aansprakelijkheid voor materiële of immateriële schade als gevolg van enig ongeval of letsel van de deelnemer.

Als je akkoord gaat met deze voorwaarden wat je doet bij het tekenen contract heb je geen poot om op te staan ;)

• #1.008
Training maandag 11 april 2011.

Borst - Rug

Machine chest press - Front lat pulldown (wide grip) (staggered set)

5 x ~8 x 70kg - 5 x ~12 x 50kg

Lever peck deck fly - Front lat pulldown (close grip) (staggered set)

3 x ~10 x 35kg - 3 x ~10 x 55kg

Commentaar: Gewichten zijn laag. Moet me echt inhouden want ik had al snel de neiging om mezelf te pushen en dan komt er te veel druk op mijn voet.

Optrekken en dippen gaat nog niet: te veel druk.

Dat is een onrechtmatige daad, een ongeval in dit geval of een opzettelijk iets zijn twee compleet andere dingen. Ik kon op de Oxigen site niks vinden maar bij een Nederlandse gym stond dit

Als je akkoord gaat met deze voorwaarden wat je doet bij het tekenen contract heb je geen poot om op te staan ;)

ja maar... volgens mij zelfs als je dat in regels opschrijft is het wetelijk ongedaan

• #1.010
Training dinsdag 12 april 2011.

Biceps - Triceps - Medial deltoids

Close grip bench press (smith) - Seated dumbbell curls (staggered set)

5 x 6 x 50kg - 5 x ~10 x 9kg

Barbell lying tricep extensions - Seated dumbbell hammer curls (staggered set)

2 x ~12 x 18kg - 2 x ~8 x 9kg

Chin-ups - Tricep dips (superset)

1 set

Comm: Kan de druk nog niet verdragen, maar wordt beter.

Dumbbell rolling tricep extensions - Lying rope hammer curls (superset)

1 set

Seated dumbbell lateral raises

4 x 10 x 6kg

Commentaar: Gaat beter en beter, was blij dat ik oefeningen al liggend op een bankje kon doen.

• Like
Waarderingen: KEUN
zie k4rma

• #1.013
Training woensdag 13 april 2011.

Back - Rear deltoids

Pull-ups - Cable one arm rear lateral raises (superset)

5 x 5 x lichaamsgewicht - 5 x 10 x 7,5kg

Cable close grip pulldown

8 x 60kg
6 x 65kg
8 x 55kg
6 x 60kg

Cable one arm rear delt row

2 x ~15 x 20kg

Chin-ups

4 x 4 x lichaamsgewicht

Seated one arm machine rows

2 x 10 x 50kg

Commentaar: Kan nog niet tot het uiterste gaan maar dat komt wel. Optrekken gaat al beter.

"optrekken gaat al beter"?
Ken niemand die zoveel kan als jij ;)
:p

optrekken en dips als sset is ook retezwaar
goed bezig yos

• #1.016
"optrekken gaat al beter"?
Ken niemand die zoveel kan als jij ;)
:p

optrekken en dips als sset is ook retezwaar
goed bezig yos

Bedankt, zijn goede oefeningen en ik hou ervan.

Wegens mijn huidige omstandigheden ga ik me focusen op UB en later, wanneer ik in staat ben, LB er weer bij pakken.

Ik probeer elke training te verzwaren op de main lifts.

DAG 1: warm-up + bench press/chin-ups + incline press/barbell rows + flyes/rear deltoids|face pulls
DAG 2: warm-up + squat + leg press|full squats|lunges + SLDL + calf raises
DAG 3: warm-up + overhead press/pull-ups + tricep dips, cgbp/DB rows + lateral raises|shrugs + barbell curls
DAG 4: warm-up + deadlift + frontsquats + calf raises + dragon flags|ab-rollouts|plank holds
Door omstandigheden:

DAG 1: warm-up + bench press/chin-ups + incline press/barbell rows + flyes/rear deltoids|face pulls
DAG 2 (random/variatie): close-grip chin-ups/tricep dips + barbell curls/overhead tricep extensions + cable bicep curls/cable tricep pushdowns + onderarmen + ?linker been?
DAG 3: warm-up + overhead press/pull-ups + tricep dips|cgbp/DB rows|t-bar rows + lateral raises|shrugs/pulldowns

Reps en sets staat allemaal op de eerste pagina.

Laatst bewerkt:
  • #1.017
Training vrijdag 15 april 2011.

Bench press - Cable one arm rear lateral raises (superset)

5 x 5 x 30kg - 5 x 12 x 7,5kg

[Note: Alles achter elkaar gedaan met minimale rust aangezien het gewicht nu zo laag is. Teen kan de druk aan, nu stap voor stap opbouwen.]

Close grip cable pulldown

10 x 60kg
8 x 60kg
8 x 60kg
8 x 60kg

Tricep dips

3 x 12 x lichaamsgewicht

Pull-ups

3 x 5 x lichaamsgewicht

Commentaar: Heel rustig. Doorheen sommige sets pistol squats met mijn linker been gedaan.

Food

Net voor en na de training 10gr Magic EAA
13.00u-14.00u: training
14.30u: 300gr verse ananas + 130gr volkoren brood + 200gr biefstuk + 400gr bloemkool + 200gr surimi (krabvlees)
18:00: avondmaal met ouders + 300gr bloemkool + 200gr verse ananas + 200gr surimi (krabvlees)
21:00: 500ml magere platte kaas + 300gr bloemkool + 2 hele gekookte eieren + 20gr noten

Laatst bewerkt:
Hoeveel kcals zijn dat? Lijkt me niet erg veel eigenlijk...

• #1.020
Training zaterdag 16 april 2011.

Overhead press - Pull-ups (superset)

3 x 5 x 25kg - 3 x 4 x lichaamsgewicht

[Note: Gewicht gaat té vlot en voet kan de druk aan, iets verzwaren.]

3 x 5 x 30kg - 3 x 4 x lichaamsgewicht

Close grip bench press (with deadstop) - Chin-ups (superset)

5 x 5 x 40kg - 5 x 6 x lichaamsgewicht

Seated dumbbell lateral raises

3 x 12 x 6kg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven