AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Btw na benchen af en toe irritante krampen in het midden van me rug, weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Soms is dit ook middenin een rep als ik het gewicht laat zakken, erg irritant.
 
Maak je een spanningsboog bij benchen of niet?
Ik heb dit ook wel gehad bij een boog, kramp in middenrug, weet ook niet wat het was, ging ook vanzelf weer weg. Dus ik kan je niet helpen :p
 
Ja man, als ik arch voel ik het soms, maar niet altijd. Inderdaad wel de volgende training vaak weg maar tijdens de training voel ik het nog wel, nu ook.
Doet niet echt pijn maar is wel irritant.
 
Denk meer trainen met Bench Belt?
 
dan is er gewoon teveel druk geweest de afgelopen dagen op je middenrug...hebk ook wel es...perskindol erop spuiten..werkt wel goed hhaha..maja ik spuit overal perskindol op..heb je griep?? perskindol!
 
Denk meer trainen met Bench Belt?

Wat heeft dat nou weer voor zin :D

dan is er gewoon teveel druk geweest de afgelopen dagen op je middenrug...hebk ook wel es...perskindol erop spuiten..werkt wel goed hhaha..maja ik spuit overal perskindol op..heb je griep?? perskindol!

ja dat zou wel kunnen na vrijdag, maar verder sweekends niks gedaan
ach zal wel wennen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

For good back support when arching while doing bench presses.
 
ja maar meestal doe je een riem niet vlak onder je schouderbladen toch?
 
Even naar de chiro gaan, heb je toevallig ook een soort bijkomende druk op je borst net alsof je middenrif de rest naar voren drukt?.
 
ik had eerst wel eens als ik arch maakte een hele erge krampachtige steek door mijn rug en langs mijn heup, maar die was ook meteen weer weg als ik mijn been even optilde ofzo. wel hele spanning weg mja. maar dit is volgens mij niet wat jij bedoeld..
 
Ik kreeg eerst ook altijd kramp in mijn rug tijdens het benchen, bij mij kwam dit puur omdat ik te overdreven archte, nu gebruik ik iets minder arch, maar lig ik toch nog goed stevig, en nu heb ik er bijna geen last meer van :)
 
Ik heb dat ook eens gehad, heb toen 3 weken in coma gelegen.
 
Even naar de chiro gaan, heb je toevallig ook een soort bijkomende druk op je borst net alsof je middenrif de rest naar voren drukt?.

Ik ga niet snel naar een dokter voor zoiets kleins, heb het vaker gehad en toen was het ook zo weg. Maar tijdens de training is het wel irritant.

ik had eerst wel eens als ik arch maakte een hele erge krampachtige steek door mijn rug en langs mijn heup, maar die was ook meteen weer weg als ik mijn been even optilde ofzo. wel hele spanning weg mja. maar dit is volgens mij niet wat jij bedoeld..

Ja dat ken ik ook, dat is wat anders idd, dit is echt tussen/onder me schouderbladen.

Ik kreeg eerst ook altijd kramp in mijn rug tijdens het benchen, bij mij kwam dit puur omdat ik te overdreven archte, nu gebruik ik iets minder arch, maar lig ik toch nog goed stevig, en nu heb ik er bijna geen last meer van :)

Normaal arch ik meer dan ik gister deed, misschien omdat het een ander bankje was, ik weet niet.

Ik heb dat ook eens gehad, heb toen 3 weken in coma gelegen.

Coma is instant gains, goede rust.
 
vandaag beetje gespeeld, wou snatchen maar was te stijf dus toen maar de rest irriteren

verder wel 3 oefeningen voor core gedaan en 4 minuten tabata interval sledgehammer shit
 
je hebt weer lekker lopen niksen :P
 
ja ik was ook niet veel van plan, dan komt er niks terecht, maar wou snatchen en daarmee veel setjes doen maar dat ging gewoonweg niet.
 
Ik geef een 10 voor de titel :thumbup:
 
ok dankje
kusjes aan je zusjes

groetjes
 
Haha jij was echt moeilijk hard aan het raggen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven