AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Dacht dat je 275 failde op de DL?
Wel nice Squat, 270+ sowieso. Ben benieuwd of je het nog "red" om shirted te Benchen.
 
was 265 sloeg echt nergens op, ik zie het wel op kaasstad hoe de warming up gaat bij DL, heb afgelopen weken natuurlijk amper gelift dus heb er weinig vertrouwen in

bank moet kunnen denk ik op 140-150
 
was 265 sloeg echt nergens op, ik zie het wel op kaasstad hoe de warming up gaat bij DL, heb afgelopen weken natuurlijk amper gelift dus heb er weinig vertrouwen in

bank moet kunnen denk ik op 140-150

Als ik het goed zag dan ging de 140 bovenin niet geheel snel en ongelijk? (not sure, keek niet echt van een juiste hoek)
Maar het zag er verder snel uit en denk wel dat je met meer training de 160 makkelijk eruit pressed.
 
oke
 
Misschien was het een set met 150, lol je hebt zo ****ing veel sets gebenched. :p
 
misschien ligt deadliften je gewoon niet zo?

:roflol:

Vind het wel een beetje jammer dat je alles inneens geared doet man. Ik zag jou voor je 21ste 300+ deadliften, 250+squatten en 160+ benchen, raw.

Ga je voortaan met suits werken of heb je ook nog raw doelstellingen?

En is er btw geen gym in de buurt met een simpel powerrack waar je gewoon je training kan doen in het weekend?
 
:roflol:

Vind het wel een beetje jammer dat je alles inneens geared doet man. Ik zag jou voor je 21ste 300+ deadliften, 250+squatten en 160+ benchen, raw.

Ga je voortaan met suits werken of heb je ook nog raw doelstellingen?

En is er btw geen gym in de buurt met een simpel powerrack waar je gewoon je training kan doen in het weekend?

1. die 300 raw deadlift komt er wel, dit pak kan ik echt niks mee, 250 raw squat zie ik niet snel gebeuren gezien bij zware squats die heup altijd weer kankert en heb geen zin in 4 weken niet squatten omdat het hardcoreder is zogenaamd om raw te squatten. daarbij als je een wedstrijd op niveau wilt meedoen slaat het nergens op om raw tegen geared mensen te liften.
En het is ook niet zo dat ik nu raw zwakker word of zo.

Nee er is geen gym verder waar ik zomaar heen kan en nog ergens lid worden gaat me ook te veel kosten.
 
1. die 300 raw deadlift komt er wel, dit pak kan ik echt niks mee, 250 raw squat zie ik niet snel gebeuren gezien bij zware squats die heup altijd weer kankert en heb geen zin in 4 weken niet squatten omdat het hardcoreder is zogenaamd om raw te squatten. daarbij als je een wedstrijd op niveau wilt meedoen slaat het nergens op om raw tegen geared mensen te liften.
En het is ook niet zo dat ik nu raw zwakker word of zo.

Nee er is geen gym verder waar ik zomaar heen kan en nog ergens lid worden gaat me ook te veel kosten.

Het is geen verwijt ofzo hoor. Vind raw niet hardcoreder. Als je PL wedstrijden wilt gaan doen moet je vooral met suits gaan werken. Wist niet precies waar je ambities lagen.
 
Mja zo wordt vaak gereageerd hier, wil gewoon all round sterk worden en wedstrijden vind ik leuk, vandaar.

Is ook niet om jou de mond te snoeren of zo, zie nu dat het redelijk bot geschreven is maar zo bedoelde ik het niet :D
 
Mja zo wordt vaak gereageerd hier, wil gewoon all round sterk worden en wedstrijden vind ik leuk, vandaar.

Is ook niet om jou de mond te snoeren of zo, zie nu dat het redelijk bot geschreven is maar zo bedoelde ik het niet :D

Geen probleem man;) Ben alleen benieuwd, je hebt flink wat potentie als je niet stukgaat ofzo. Beetje oppassen met die heup.
 
Misschien moet je die heup eens wat meer betrekken in de (bed)cardio..?
Knapt ie misschien wel van op..? :dunno:
Succes verder man.
 
eey Ziyed, goed gebankt gister man! heel veel setjes maar ging steeds beter, onthoud waar die streep stond/staat en laat bij de volgende training ook mensen erop letten dat ie zeker daar komt niet lager. ook met warming up volgende week als je in pak wilt veel setjes maken, je zag dat het steeds beter ging. kost wel energie natuurlijk wat je niet moet hebben op een wedstrijd mja beter dan no lift.

jammer van je deadlift ma komt wel goed denk ik.
 
Ben alleen benieuwd, je hebt flink wat potentie als je niet stukgaat ofzo.

Wow, dat is wel een heel vriendelijke manier om te zeggen dat Smedium Z dik is....
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven