MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.341
Valt best mee hoor, het draait om de vrijdag trainingen en die worden steeds zwaarder. De squat was gewoon ronduit k*t raw en die wordt steeds beter (door blessure eerst te weinig aandacht aan besteed).

Maar ga maar eens 3 dagen achter elkaar squatten in brakke toestand, 5jes paused squats, 3tjes oly squats en daarna weer 5jes op squat en dan 1 rustdag, het wordt toch allemaal wat zwaarder dan.

En veel oefeningen zijn ook op techniek en speed en worden nu pas beetje zwaarder, zoals deficits en rack pulls. Niet alles hoeft zwaar, als je je lichaam maar juist weet aan te sturen voor de beweging.

En ja benchpress paused met voeten op bank bijv daar druk je niet evenveel mee als je regular max, en medium grip druk ik ook niet evenveel.

Als je dacht dat ik dit soort trainingen slapend doe, dat is ook weer niet zo.

En 300 squat zou mooi zijn, maar dat is nog 25kg boven me PR.

De gewichten kan je in principe slapend aan ;) Maar met voeten op de bank, paused speed enz maak je het natuurlijk wel zwaar...

Maar waarscijnlijk denk ik te veel als dommekracht (Zwaar deadlift trainen -> Zwaar kunnen deadliften) :o

Maar thanks voor je uitleg!

Maar ga maar eens 3 dagen achter elkaar squatten in brakke toestand, 5jes paused squats, 3tjes oly squats en daarna weer 5jes op squat en dan 1 rustdag, het wordt toch allemaal wat zwaarder dan.

Moet je (gewoon voor de grap) er eens 3xp/w bij gaan rugbyen. :p

• #4.344
De gewichten kan je in principe slapend aan ;) Maar met voeten op de bank, paused speed enz maak je het natuurlijk wel zwaar...

Maar waarscijnlijk denk ik te veel als dommekracht (Zwaar deadlift trainen -> Zwaar kunnen deadliften) :o

Maar thanks voor je uitleg!

4x260 niet zwaar genoeg?

Moet je (gewoon voor de grap) er eens 3xp/w bij gaan rugbyen. :p

haha liever niet, zou nog wel iets erbij willen doen altijd, maar totaal geen tijd voor.

• #4.346
Vanmiddag in tussenuren:

Benchpress medium grip paused
5x60
5x60
5x75
5x85
5x95
5x105
5x105 misschien pr

Reverse grip bench paused
5x60
5x60
5x75
5x90
5x90 "pr"

Squat pl style
5x50
5x70
3x100
3x120
3x140
3x150
3x150
3x150

Ging best aardig, behalve het rack is puur klote.

Military Press
5x50
5x60
5x65
5x65

Db extentions
5 sets

Db curls
4 sets

Een PR en een misschien PR = goed éh..? ;)

monster pr :D

• #4.349
haha ja, maar qua speed is het bizar om dit pr's te rekenen :D

jepp

Net

Rackpull ruim onder knie, de k*tste hoogte die er bestaat
5x70
5x70
3x110
3x150
3x180
3x210
3x230
3x240
Best zwaar nog lol.

Lat pulldown front
5x10

Pulldown back
3x10

Abs
4x10

ik haat ze ook rackpulls

• #4.351
ik zal vrijdag maar weer de haat van me af deadliften van de grond

Zeg Deadlift-Kid...ik weet niet met welke regelmaat je rackpulls doet - zo vaak zie ik ze niet in je log voorbij komen, maar vind jij het een nuttige oefening? heeft het enig effect/overdracht bij jou?

• #4.353
Hoi jongetje! Ik doe ze 1x per week en denk dat ze lockout kracht wel versterken, maar niet direct je deadlift als je dat bedoelt.
Rug wordt er wel sterk van, maar kan moeilijk zeggen of het echt overdracht heeft gehad, dat denk (nog) niet.

dankje wel voor je antwoord manneke!
lockout is ook jouw grootste weakness als ik t goed heb, dus oke...opzich logisch dan

• #4.355
Valt mee tegenwoordig, maar hij staat gewoon in het schema dus dan doen we dat.
Meestal is lockout probleem gewoon als rug minder recht blijft of kont te snel omhoog gaat.

haha gaat ie me bericht verwijderen hier

ee dooie log haha

ewa niet teveel deadliften ens squatten, anders gaat de taille bigz worden
sowieso die johnny bravo styl hanteren

• #4.357
Is niks verwijderd ah sahhh

Congratz Ziyed

Gefeliciteerd jongen!

Gefeliciteerd man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven