- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Valt best mee hoor, het draait om de vrijdag trainingen en die worden steeds zwaarder. De squat was gewoon ronduit k*t raw en die wordt steeds beter (door blessure eerst te weinig aandacht aan besteed).
Maar ga maar eens 3 dagen achter elkaar squatten in brakke toestand, 5jes paused squats, 3tjes oly squats en daarna weer 5jes op squat en dan 1 rustdag, het wordt toch allemaal wat zwaarder dan.
En veel oefeningen zijn ook op techniek en speed en worden nu pas beetje zwaarder, zoals deficits en rack pulls. Niet alles hoeft zwaar, als je je lichaam maar juist weet aan te sturen voor de beweging.
En ja benchpress paused met voeten op bank bijv daar druk je niet evenveel mee als je regular max, en medium grip druk ik ook niet evenveel.
Als je dacht dat ik dit soort trainingen slapend doe, dat is ook weer niet zo.
En 300 squat zou mooi zijn, maar dat is nog 25kg boven me PR.
Maar ga maar eens 3 dagen achter elkaar squatten in brakke toestand, 5jes paused squats, 3tjes oly squats en daarna weer 5jes op squat en dan 1 rustdag, het wordt toch allemaal wat zwaarder dan.
En veel oefeningen zijn ook op techniek en speed en worden nu pas beetje zwaarder, zoals deficits en rack pulls. Niet alles hoeft zwaar, als je je lichaam maar juist weet aan te sturen voor de beweging.
En ja benchpress paused met voeten op bank bijv daar druk je niet evenveel mee als je regular max, en medium grip druk ik ook niet evenveel.
Als je dacht dat ik dit soort trainingen slapend doe, dat is ook weer niet zo.
En 300 squat zou mooi zijn, maar dat is nog 25kg boven me PR.

Maar met voeten op de bank, paused speed enz maak je het natuurlijk wel zwaar...