XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.301
Door die heupblessure waar ik lang mee liep was me belt only squat pr 170, zelfs nog toen ik 275 in Engeland deed volgens mij. Met pak voelde ik niks.

Lang met techniek bezig geweest, diepte etc en nu kan er geoogst worden om het zo maar te zeggen. Heb alle tijd.

bruut pr!

• #4.303
haha backfired nice one

:d

• #4.306
Medium grip bench paused
5x60
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100
5x100
5x100

Reverse grip bench paused
5x60
5x60
5x70
5x85
5x85

Pullover
3x8

Rack pull
5x70
3x120
3x160
3x180
3x200
3x220
3x230

Pulldowns
4 sets tussendoor

Times up helaas geen squats zo naar college.

• #4.307
Gym van universiteit tilburg gechecked, op zich wel aardig voor wat lichte trainingen.

Pulldown machine
tot 10x110kg of zo, was nog licht alleen die machine kwam los van de grond

Lat pulldown
3 sets

Seated row
3 sets

straight arm pulldown
3 sets

cable curl
2 sets

Had het eigenlijk na 1 oefening al gehad met dit soort ongein, maar goed.

15 minuten crosstrainer.

Gym van universiteit tilburg gechecked, op zich wel aardig voor wat lichte trainingen.
Heb daar jaren gesport toen ik nog puur bodybuilding gericht trainde. Kracht gericht trainen was niet ideaal, weet niet of er de laatste jaren veel aangepast is.

• #4.309
Mwah het valt wel mee, maar denk niet dat ze vrolijk worden als ik daar zware deads of rackpulls doe en de stangen sloop.
Ook low bar squats zal moeilijk gaan want zit geen center knurling op de stangen.

Weet niet hoe lang het geleden is van jou, maar staat vrij nieuwe apparatuur volgens mij, plate loaded machines allemaal opzich wel netjes van Cybex.

tenminste heeft je uni wat!

• #4.311
Squat
5x70
5x70
5x70
3x120
3x150
3x170 lb
3x190 lb
2x200 lb/mb pr heel easy

Benchpress paused
5x60
3x80
3x95
3x105
3x115
3x120 pr
3x120 pr

Benchpress block pijpje 7cm
5x125
5x125
5x125

Deadlift
5x70
3x120
3x170
3x220
2x240
4x260 pr film, eerst 3 touch en go, daarna gleed die uit me handen, film stopte maar direct erna nog 1 rep

Goodmornings
5x70
5x75
5x80

Ging weer lekker.

http://www.youtube.com/watch?v=UtukB-a_YtQ

Wat er met het beeld is gebeurd? Geen flauw idee.

netjes glutes, glutes, glutes aan het einde anders krijg je bolton zijn wr lockout.

Sterk zoals altijd

ken het, ik lift toch al niet zo netjes als dat jij doet het grootste deel van de tijd maar dat is echt ergerlijk. Soms pak ik express de meest ****ed up bar en doe ik het maar met straps zodat de knurling geen reet meer uit maakt.

nice training, strong pr op deads

• #4.317
ken het, ik lift toch al niet zo netjes als dat jij doet het grootste deel van de tijd maar dat is echt ergerlijk. Soms pak ik express de meest ****ed up bar en doe ik het maar met straps zodat de knurling geen reet meer uit maakt.

ja, deze halter heeft ook nog meer knurling in het midden dan de meeste andere halters, is wel lekker voor sumo en squats maar hiervoor minder maar ja gaat prima.

nice training, strong pr op deads

thanks

Goed voor die floes gewerkt.

sterke deads en ook de bench, mooie PR's !

Mwah het valt wel mee, maar denk niet dat ze vrolijk worden als ik daar zware deads of rackpulls doe en de stangen sloop.
Ook low bar squats zal moeilijk gaan want zit geen center knurling op de stangen.

Weet niet hoe lang het geleden is van jou, maar staat vrij nieuwe apparatuur volgens mij, plate loaded machines allemaal opzich wel netjes van Cybex.

Valt bij ons altijd juist op dat Ab en z'n boys voor squats juist de stang zonder center knurling paken, terwijl er zat goede staan met.

Nice weights kerel!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven