- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb daar jaren gesport toen ik nog puur bodybuilding gericht trainde. Kracht gericht trainen was niet ideaal, weet niet of er de laatste jaren veel aangepast is.Gym van universiteit tilburg gechecked, op zich wel aardig voor wat lichte trainingen.
Stang bleef op me broek hangennetjes glutes, glutes, glutes aan het einde anders krijg je bolton zijn wr lockout.

ken het, ik lift toch al niet zo netjes als dat jij doet het grootste deel van de tijd maar dat is echt ergerlijk. Soms pak ik express de meest ****ed up bar en doe ik het maar met straps zodat de knurling geen reet meer uit maakt.
Mwah het valt wel mee, maar denk niet dat ze vrolijk worden als ik daar zware deads of rackpulls doe en de stangen sloop.
Ook low bar squats zal moeilijk gaan want zit geen center knurling op de stangen.
Weet niet hoe lang het geleden is van jou, maar staat vrij nieuwe apparatuur volgens mij, plate loaded machines allemaal opzich wel netjes van Cybex.