Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hehhe ja dat zag je op dat filmpje ook... 'up' en nog 5cm doorzakken

Damn, rare squat techniek. Je hebt oly shoes aan en hebt een relatief smalle stance, dus je zou een soort oly squat verwachten waarbij de knieen helemaal naar voren komen. Toch ga je lekker naar achter zitten, komen je knieen weinig naar voor, blijft je lichaam recht op en daarbij nog eens heel diep onder par. Top !

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.583
hehhe ja dat zag je op dat filmpje ook... 'up' en nog 5cm doorzakken

Mja is positief als het pak weer aangaat, daar kan ik nooit zo diep mee dus dat scheelt weer in ROM. Ben benieuwd volgende week weer buigen in pak, zal wat worden.

Damn, rare squat techniek. Je hebt oly shoes aan en hebt een relatief smalle stance, dus je zou een soort oly squat verwachten waarbij de knieen helemaal naar voren komen. Toch ga je lekker naar achter zitten, komen je knieen weinig naar voor, blijft je lichaam recht op en daarbij nog eens heel diep onder par. Top !

Thanks, echt smal sta ik niet hoor valt wel mee als je naar een gemiddelde wedstrijd qua IPF standaarden kijkt, maar van deze hoek kan je dat niet echt zien. Sta in ieder geval wel stuk wijder dan op oude filmpjes.

Echt een mooie squat. Dat zie ik graag, een diepte waarover niet gediscussiëerd hoeft te worden.

• #4.585
Ja dat was voorheen nog weleens anders bij mij haha

Kreeg te horen dat ik eigenlijk veel te diep zit, naja prima.

Straps want haalde me vingertoppen open langs me broek, verkeerde broek aan.
Ooit ga ik ook eens te diep zitten...
Wat maken straps uit voor je vingertoppen..?
Mooie, sterke training man.
Alles lijkt wel erg lekker te gaan de laatste tijd. :thumb:

• #4.587
Haalde me vingertoppen langs me broek wat pijn deed. Met straps kon ik die laten hangen waardoor.ze geen contact maakten met me broek.

Banken ging niet zo goed hoor vandaag, maarja was doodmoe.

• #4.590
tja die ziyed begint sterk te worden
ja moet het die kale amsterdammer toch beetje moeilijk gaan maken he

Toch een PR geduwd.

Vind ik wel ja.
Heel leuk.

ja maar vorige week 3x5x117,5 nu 3x3x120 dus niet echt bijzonder. De 5x110 voelde als 130 of zo, was beetje gare dag ivm tentamen 3 uur geslapen, 6 uur al in de trein daarna 3 uur zitten op van die pauper stoeltjes. Hele rug vast na dat tentamen, maar ja so be it.

Ach, als je er zelf maar tevreden mee bent...

Oh nee! :D

• #4.592
Training @ UvT

Oly squat
5x70
5x70
5x110
3x140
3x155
3x170 pr
3x170
3x170

easy going

Deficit deadlift
5x70
5x120
3x150
3x180
3x210 pr
3x210
3x210

easy going

CGBP paused
5x60
5x70
5x80
5x95
5x95
5x95

3/4 bench ging niet echt, tot 110kg gedaan maar bar rolde nogal, plus geen spotter, plus wist niet precies waar ik hem moest pakken, plus de plus was dicht.

MP
5x50
5x60
5x60
4x70 lol iets te veel voor deze beroerde staat
5x60
5x60

Incline chest machine
5 sets uber pomp

Lat pulldown
4x12

Face pull
4x12

Cable kickback
4x12

Lekkere training alleen jammer dat 3/4 niet echt ging.
Zaterdag weer semi zwaar squat en deadlift en zwaar raw bench.

En nieuwe deadliftschoenen onderweg, shiny adidas.

he skwatkid aka deadlivtkid aka kinkelkid!

doe je niet vaak olympic squats? 3x170kg als pr bij 275kg squat is niet heel veel lijkt me?
Good train btw :)

trainingen worden steeds baziger Ziyed.. easy 3x3x170 kg oly squat is nice voor een 'easy' day

gaat goed Z - regelmatig dikke gewichten en dan 'easy going' erbij :p nice!

• #4.597
he skwatkid aka deadlivtkid aka kinkelkid!

ewa drerrie

doe je niet vaak olympic squats? 3x170kg als pr bij 275kg squat is niet heel veel lijkt me?
Good train btw :)

Ik doe ze elke week en 275 is geared, waar nu ook al stuk meer in zit, maar dat terzijde.
Bij mij moet je bij dit soort trainingen pr niet als all out record set zien maar meer als pr op papier omdat ik nooit hoger ben gegaan. Krijg begin van de week me schema en daar houd ik me aan.

trainingen worden steeds baziger Ziyed.. easy 3x3x170 kg oly squat is nice voor een 'easy' day

thanks, ja squat gaat erg goed, nu wel een riem omgedaan vanaf 170 maar de oly full squat begin ik ook aardig door te krijgen

gaat goed Z - regelmatig dikke gewichten en dan 'easy going' erbij :p nice!

thanks ja was er wel blij mee gister dat het zo makkelijk ging in een "gare" gym. Die stang was echt bizar bij 170kg begon die al te wippen als een gek.

Goed filmpje man, ook de rest van de trainingen op de laatste paar paginas zijn weer heel erg goed. Ga zo door!

• #4.599
thanks gozer

walla jij bent master!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven