XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
bruute deads ouwe
 
Thanks!
 
Heeeeeeeeeey baklap
 
Straks weer een push training die ik opdraag aan Luppie, die alweer hier gebanned is.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ciao Ludo!

Front Squats edit: toch besloten back squats te doen, gewoon zin in!
Leg Press
Push Press
Bench Press
Close Grip bench of skullcrushers
Flyes
Calf raises

Nu nog even laatste meal dan even terug in coma, om vervolgens een zak nox pump te snuiven met een caffeine pil erachteraan.

Dood & verderf!
 
heeft die nou een jonko tussen ze vingers ?

Succes bro.
 
heeft die nou een jonko tussen ze vingers ?

Succes bro.

Jeps, een lkkre joint.
even een mooit citaatje van lup

Ik ben gisteren een beetje fout bezig geweest, nu heb ik 4 flesjes bier gehad, daar maak ik mij nog niet zo druk om, maar ik heb mij laten verlijden door een dikke cokejoint, ik ga mezelf daar voor op mijn flikker geven door 2 weken niet te mogen stappen of bij vrienden te komen in het weekend.
 
hahaah wat een gast die luppie :roflol:

succes in de gym :)
 
Zo even een update.
Wel aardig getrained, maar heel verstandig was het niet, beetje overmoedig met de squat :D
al sinds december niet gedaan

Back Squat Onder parallel

3x120kg
3x140kg
2x150kg met 1x spot toch een PR :p
1x160kg met spot, geen PR dus.

Leg press 45°

8x200kg
8x250kg
8x250kg
8x250kg

Vrij explosief gedaan en niet zo zwaar

Push press Ook explosief, beetje gekeken wat voor gewicht ik daarvoor zou moeten pakken. Heb als zwaarste setje 3x70 gedaan, maar die waren voor me gevoel niet snel genoeg.

Denk verder 5x3x60kg gedaan.

Flat bench ook explosieve reps, vrij licht

6x3x70kg

Close grip bench same story

3x5x70kg

Incline Cable flyes

wat pompwerk, niks boeiends

En heb even geprobeerd te dippen, dacht dat ik dit niet kon, maar 6 reps was eigenlijk totaal niet moeilijk aan het eind van de workout.

ben nog niet zeker of ik morgen ga trainen, misschien rug biceps.
 
toch een nice pr op de squat.
nu reppen en over een maandje de 170 pakken :P
 
Ja, ik denk dat ik ga switchen naar UB/LB en dan de backsquat er voortaan weer inzet.
Het voelde wat onwennig nog dus ja denk dat ik wel snel aan de 170 zal komen.
 
Zonder belt en wraps als ik het goed heb? :)
 
Zonder belt en wraps als ik het goed heb? :)

Ja, ik had toch verteld dat ik alleen 1x ooit een belt heb gebruikt bij een t-bar row setje? :p
En wraps heb ik alleen voor me pols, ook die niet gebruikt nu, afgelopen maandag wel.
 
Ja, ik had toch verteld dat ik alleen 1x ooit een belt heb gebruikt bij een t-bar row setje? :p
En wraps heb ik alleen voor me pols, ook die niet gebruikt nu, afgelopen maandag wel.

Pff je gaat toch wristwraps gebruiken bij zulke gewichten. :p
Stevige Squat in ieder geval!
Ik ga over een paar weken de 140 en 150 zonder shizzle proberen. :p
 
Hmm die wrist wraps gebruik ik niet zomaar, heb vorig jaar meer dan een half jaar niet kunnen tennissen vanwege een pols blessure en heb 6 jaar geleden me pols gebroken.
Dit voelt nog steeds niet helemaal safe, dus ik dacht laat ik maar op nieuwe gewichten die wraps gebruiken.
 
Nette squat PR's...
 
Benen EN tieten getraind? heftig hoor.. ziet er goed uit kerel, flink met gewicht gespeeld vandaag ik, zeg top! :thumbs:
 
Ik doe push/pull he ;)
Dus quads, borst, schouders, triceps, kuiten. Kuiten eigenlijk ook 1 setje gedaan op de leg press :p

Zaterdag trouwens events training, daarom zei ik dat het onverstandig was die squat, maar ja dat zien we dan wel weer.
 
Nee hoor, je hebt nog genoeg rust naar mijn mening. Ze zeggen 48 uur maar ik vind dat over het algemeen nog reuze meevallen. Ik train ook altijd op woensdag en vrijdag met Squats en merk er weinig van. :p
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven