MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Yap, Hammer Curls pak je veel Brachiarodlis ofzoiets mee. :p

kun je volgens mij beter gewoon static hold oefeningen erbij doen. je grip zal in elk geval niet veel beter worden van hammer curls (of je moet 70kg curlen maar dat lijkt me niet voor de hand liggend)
 
kun je volgens mij beter gewoon static hold oefeningen erbij doen. je grip zal in elk geval niet veel beter worden van hammer curls (of je moet 70kg curlen maar dat lijkt me niet voor de hand liggend)

Het is wat extra's. Hiernaast zou ik wat grippers werk doen of wat extra onderarm training met wat statics ja. (ik deed altijd static dumbbells voor tijd :))
 
Ja inderdaad je pakt je onderarmen ermee en van je biceps vooral je brachialis (toch?).
Die brachioaridalis of zoiets is toch die knobbel op je elleboog?
 
suc6 ik ga dit jaar ook weer naar lloret, ben al bezig met cutten maar ik doe daar natuurlijk nog wel veel KT bij !
 
epic :roflol:
 
behoorlijk ja!!:eek:
 
Heb trouwens een nieuw schematje opgesteld, even kijken of UB/LB me bevalt.

UB 1

Bench Press
Incline BP
CGBP
Chin Ups
Dumbbell Rows

UB 2

Push Press
BP
CGBP
BOR
Lat pulldown

LB 1

Squat
Deadlift variant
Leg press
GH raise
Standing calf raise

LB 2

Deadlift
Front Squat
Leg Press
Laying leg curl
Seated Calf raise





Ik ga me nog even inlezen over ME/DE theorieën etc.



Maandag Donderdag Dinsdag Vrijdag

Misschien dan alvast starten met een zware UB en een lichte UB en ook zo voor LB?

Neem aan dat je trouwens UB/LB om en om traint en niet zoals hierboven 2x UB en dan 2x LB, ook i.v.m. je eventtraining (als je die er nog bij blijft doen?)

Voor de bench misschien zo nu en dan ook met DB's trainen?

Anyway, good luck!
 
Misschien dan alvast starten met een zware UB en een lichte UB en ook zo voor LB?

Neem aan dat je trouwens UB/LB om en om traint en niet zoals hierboven 2x UB en dan 2x LB, ook i.v.m. je eventtraining (als je die er nog bij blijft doen?)

Voor de bench misschien zo nu en dan ook met DB's trainen?

Anyway, good luck!

Thanks,

Ja ik doe ze inderdaad om en om, en als ik die events doe train ik maar 3x in de gym denk ik.
Ik start er maandag mee, en met zwaar/licht bedoel je daarmee soort max effort/dynamic effort?
 
Oh shit ik loop 2 pagina's achter :o
 
:roflol:

wat een figuur, epic
 
:roflol: ik wist niet dat eddine kon rappen
 
niet slecht toch? weet niet of ik het erop mag zetten van 'm maar ik doe t gewoon
 
Dat is nog eens rappen! :rocknana:
 
wat vind d'r nou zelf van???
:roflol:
 
hahahha tyfuslul

godver ik dacht dat het wel mee viel hoe erg ik naar de klote was, maar vanaf het moment dat ik de trein terug in stapte ging het lopen verdomd moeizaam.
Zit nu ook echt als een slappe zak achter de pc.

Even in getallen wat ik ongeveer heb uitgespookt vanmiddag:

Boom (leeg 53~kg)

5xleeg
3x+10kg
1x+20kg
1x+25kg

Beter dan vorige keer dus, toen bleef het bij +15kg dacht ik.

Yoke

100kg 50m
140kg 50m??
180kg 50m
220kg 25m
180kg 25m (moest nog even terug omdat die slapjanus Minotaures niet terug kon :D)


Conans Wheel/Car Circle

50kg 360°
100kg 360°
150kg 360°
200kg 360° (film komt eraan)
200kg 720°

Stonesssss

3(?)x 70kg over 1m40 ongeveer
2x100kg 1m40

Tenminste ik deed hem 2x toch?:o

Dat was het wel weer, lekker koud, lekker dood, lekker lekker, snel me nest in.
 
nette training
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven