Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
sterke prestatie man.. die squats hebben we bij Sjaak thuis live gezien en was hard man! Je hebt mooie stappen gezet. Wat ga je doen met je deadlift? Toch weer terug naar suitless conventional deadlift?

Tof om je zo hard bezig te zien in die filmpjes Eddine. Mag ik vragen waarom je bij het squatten de bar zo breed vastpakt? Vind je dat gewoon fijner, of zit er een gedachte achter? Het lijkt me wat lastiger om dan je borst vooruit te houden tijdens SQ.

squat gaat echt hard weer! die 310 zat meer in dus. Good shit!
in het najaar dus 800+.

het was leuk om het hele gebeuren eens live te volgen. squats zijn echt picture perfect! verder vraag ik mij hetzelfde af als frank...wat ga je nu doen met de deadlift? of was het echt puur een suit probleem?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.325
sterke prestatie man.. die squats hebben we bij Sjaak thuis live gezien en was hard man! Je hebt mooie stappen gezet. Wat ga je doen met je deadlift? Toch weer terug naar suitless conventional deadlift?

Thanks! Squat ook erg blij mee.
Deadlift weet ik niet. Wellicht wel weer wat meer op trainen, maar eerst de straps van me suit losser laten maken en dan sumo nog een kans geven.

Sowieso als ik weer conventional ga liften wil ik een metal deadlifter of squatter gaan gebruiken. Die zijn wat zachter en geven toch goede steun. Maar heb nog genoeg tijd om het een en ander te proberen.

@zerotohero
Ik ben bijna 1m90 en heb vrij lange armen. Als ik hem smal pak knelt er wat af en krijg ik stekende pijn in mn elleboog links.
Daarbij went het wel om gewoon rechtop te blijven met je handen wijd.

Derde beurt 310 en die voelde bijna even licht.....

OMG

Beest ben je man.
Gefeliciteerd, goede prestatie man!

Wel klote dat niet jij, maar Andre Cloete nu het NR op de squat te pakken heeft...

Goed gedaan man.

• #5.328
Haha Andre Cloete...
En die referee bij de weging was nog eens een Rus die er niks van begreep. Gelukkig kwam het wel goed, want die hele Andre kent niemand.

Hee andre cloete :) aller eerst proficiat, jammer van je pak.. Maar wat ik niet snap als je dan sochtends gaat fietsen, verlies je dan ook niet wat kracht en energie ??

• #5.330
Hee andre cloete :) aller eerst proficiat, jammer van je pak.. Maar wat ik niet snap als je dan sochtends gaat fietsen, verlies je dan ook niet wat kracht en energie ??

Heel rustig fietsen in een warme ruimte met een vuilniszak aan word je niet moe van hoor. Zat op zo n technogym fiets op levsl 5 of 6 te trappen terwijl ik nog wel weet dat ik dat vroeger deed op level 15 ofzo.

Gefeliciteerd Ziyed, erg sterk weer.

Gefeliciteerd ziyed badhrehine, leuk om zoiets te volgen.

Gratz man, die squats zijn echt super!

Inderdaad, ziekelijke squat:D.

Goed gedaan zi

Gefeliciteerd Ziyed, respect voor jou. Mooie prestatie!!!

Congrats Z. Mooi om te zien weer!

goed gelift man.

Very nice! Jammer van de DL, maar de squat maakt veel goed :)

wauw wat een squat !! en voelde nog licht ook, top man, jammer van die DL man want je kunt het zeker wel trekken, klote dat je pak te strak zat,
respect weer voor je prestaties en inzet man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven