XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
grapjas

jou trainen is als een varken leren praten met mensen
 
Succes daar in Luxemburg Zyed, kan het niet zien wegens vakantie maar gooi er maar een paar pee'errekes uit
 
Thanks, duurt nog even hoor ;) Zal uiteraard laten filmen en dikke PR's zijn wel de bedoeling gezien ik met +- 125kg bw meedoe.
 
Na maandag ineens intense last van me linker erector, sindsdien niet getraind maar vandaag toch super training.
http://www.youtube.com/watch?v=wJKpONK-sZk

Squat moet nog wat dieper, maar de druk op me kop was te erg met dit gewicht. Met meer gewicht is dat minder.
 
Hoe plan jij dat dan, trainingen raw en in suit?
 
Hoe bedoel je? Ik train 4-5x per week altijd en alleen een aantal keer (2-4x) voor een wedstrijd op vrijdag in suit. Voor de rest nooit.
 
Volg jij zo'n Noors systeem "Z"..? :D
 
Hoe bedoel je? Ik train 4-5x per week altijd en alleen een aantal keer (2-4x) voor een wedstrijd op vrijdag in suit. Voor de rest nooit.

zo bedoel ik het, duidelijk.
 
http://www.youtube.com/watch?v=IyiLdmKrF8o

Training van gisteren. Squat 190 2x3 deficit deadlift 200 2x5 close grip bench 117,5 2x5 en daarna voor de gein een easy repout met 'slingshot'.
Squat was wat onwennig omdat ik vorige week niet raw kon squatten en de rest voelde heel goed.
 
Training van gisteren. Squat 190 2x3 deficit deadlift 200 2x5 close grip bench 117,5 2x5 en daarna voor de gein een easy repout met 'slingshot'.
Squat was wat onwennig omdat ik vorige week niet raw kon squatten en de rest voelde heel goed.

Is dit goeie sterkte van band om hiervoor te gebruiken volgens jou of evengoed eentje lichter?
 
Sick hoe je automatisch weer in de goede houding zit na het neerzetten van de barbell met het deadliften.
 
Is dit goeie sterkte van band om hiervoor te gebruiken volgens jou of evengoed eentje lichter?

Kan ook lichter, deze was wel vrij sterk, maar voelde vrij goed aan de triceps. Zeker voor een repout leuk omdat anders eerst je schouders verzuren.

Sick hoe je automatisch weer in de goede houding zit na het neerzetten van de barbell met het deadliften.

Is ff oefenen, maar ik zak onder spanning. Meestal als je heel traag zakt en focust op je rug heel recht te houden kom je ook in je ideale positie uit onderin.
 
Kan ook lichter, deze was wel vrij sterk, maar voelde vrij goed aan de triceps. Zeker voor een repout leuk omdat anders eerst je schouders verzuren.



Is ff oefenen, maar ik zak onder spanning. Meestal als je heel traag zakt en focust op je rug heel recht te houden kom je ook in je ideale positie uit onderin.

Doe ik idd altijd maar half, bedankt voor de tip.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven