AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice lifts, medium Z.

Hele goeie lifts... Snelheid op squats met 290 is nog steeds insane :p

En maar blijven gaan he. Sterke lifts Z!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.484
Volgende week nog een tandje zwaarder en dan weer afbouwen naar de WEC (29 sept). Dus 3 weeks out de zwaarste training voor wie het zich afvraagt.

Vakantie heeft je goed gedaan Zyed, t*ring sterk ben je ook he..:thumb:

is dat je eigen schuur?

• #5.488
ja, eigen huis
ben al binnen en met pensioen

nee sahbi.
skirr 4 life.

Sterke en vooral mooie lifts! Ook interessante posts, Abbo hierop.

• #5.491
Thanks, ik zal vooral een hoop blijven filmen en als er iets noemenswaardigs is zal ik het ook beschrijven.

• #5.492
http://www.youtube.com/watch?v=p8pZXdzDpy0

Gewicht shiftte naar me tenen op de eerste rep, normaal corrigeer ik dat wel, maar was niet helemaal goed gefocust ofzo.
Verder leuke training. Smal bankdrukken nooit zo zwaar gedaan en toch alles nog makkelijk met de spierpijn van gister en deficit deadlift is een 5rm "pr", 3rm is 230 maar is meer techniekwerk.

Als iemand zich afvraagt waarom ik niet in die cage squat in me eentje: licht claustrofobisch en koppig :D

Wow even schrikken toch.. Verder wel erg sterke training weer uiteraard, duidelijk in topvorm ;)

dit is idd wel minder dan de bar naar achteren droppen. Ook wel eens een stijve nek aan overgehouden aan zo'n soort capriool.

• #5.495
Was een beetje rare actie en voelde in een fractie dat ik naar voren kwam. Gelukkig voelde het gewicht niet zwaar en ook helemaal nergens last aan overgehouden.

@Triple: ben inderdaad wel in vorm, maar de training van gister zat er behoorlijk in. 192,5 in de warm-up was met dezelfde snelheid als deze beurten, dus dat zegt genoeg.

Ziet er altijd zo gemakkelijk uit hoe jij deadlift.

Bank je trouwens met je voeten in de lucht om zo een vergrote ROM te creëren? Zag dat Pjotr ze ook in zijn schema heeft.

• #5.497
Ziet er altijd zo gemakkelijk uit hoe jij deadlift.

Bank je trouwens met je voeten in de lucht om zo een vergrote ROM te creëren? Zag dat Pjotr ze ook in zijn schema heeft.

Nee, om legdrive te elimineren en zo kracht in het eerste deel te verbeteren

• #5.499
Ook voor geared lifters is het belangrijk om snelheid vanaf de borst te maken. Het shirt doet echt niet alles. En eigenlijk is het net als bij de deadlift.
Als je liftoff technisch goed is, is de lockout easy.

Vind ik leuk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven