XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Net weer eens in de andere gym getraind, behalve dat de bench vangers op een k*t hoogte staan ging het wel goed.
Voor het eerst me UB schema afgewerkt, en bevalt heel goed moet ik zeggen.

Bench Press

3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg
3x90kg Kan er wel volume PR achter zetten, maar dan is alles wat ik voor het eerst doe een PR :p

Incline Bench

6x70kg
6x70kg
6x70kg
6x70kg Dit is wel echt een VPR

Clean and Press push press uiteraard :)

5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Moet nog wel werken aan me clean techniek.

Bent over Row

8x90kg
8x90kg
8x90kg
8x90kg

Lat Pulldown hoog naar de borst

8x80kg
7x85kg
8x80kg

Ez Barbell Curl

8x33kg
8x43kg
6x43kg

Dat was het voor vandaag, morgen Deadlifts & Front squats en meer :D
 
netjes hosselaar.
trekt je bench al een beetje goed bij, ten opzichte van je andere krachtstats? ;)
 
Ja gaat wel goed eigenlijk, had niet verwacht dat ik dit nu al zou kunnen.
 
nette training.
beter je c&p als eerste oefening, dan kun je explosiever aan de slag met je cleans.
 
Lekker rijtje oefeningen! Zo erg is je bench toch niet ivm de rest? 5x3x90 is toch lekker. Hoeveel squat je eigenlijk dan? Want miss loopt je DL wel keihard voor:p.
 
nette training.
beter je c&p als eerste oefening, dan kun je explosiever aan de slag met je cleans.

Ik verzon pas ter plekke dat ik cleans erbij ging doen, maar lijkt me inderdaad slimmer want ging bijna knock out.

Lekker rijtje oefeningen! Zo erg is je bench toch niet ivm de rest? 5x3x90 is toch lekker. Hoeveel squat je eigenlijk dan? Want miss loopt je DL wel keihard voor:p.

Thanks, maar tot voor kort was me PR op de bench 92,5kg.
Tegenover een deadlift van 210kg toen en een squat van 5x140kg trekt dat helemaal nergens op.
Jij hebt/had hetzelfde toch?
 
Thanks, maar tot voor kort was me PR op de bench 92,5kg.
Tegenover een deadlift van 210kg toen en een squat van 5x140kg trekt dat helemaal nergens op.
Jij hebt/had hetzelfde toch?

Klopt, nog erger zelfs dan jij. Zie mn stats maar in de handtekening.
Bench zal nu wel wat hoger liggen denk ik, maar ik betwijfel of ik de 100 zou halen iig. En squat is denk ik nog hoger nu (5 x 166), dus het verschil lijkt zelfs te groeien:p.
 
Klopt, nog erger zelfs dan jij. Zie mn stats maar in de handtekening.
Bench zal nu wel wat hoger liggen denk ik, maar ik betwijfel of ik de 100 zou halen iig. En squat is denk ik nog hoger nu (5 x 166), dus het verschil lijkt zelfs te groeien:p.

Je 170 Squat was wel twijfelachtig moet ik zeggen maar inderdaad verder echt een vreemde maar alsnog brute verhouding. ;)
Tja, je hebt achterlijk lange armen dus dat werkt alleen maar in je nadeel. Volgens mij arch jij ook niet, dus je maakt het eigenlijk nog erger voor jezelf. :p
 
zware bench man :thumbs:
 
Je 170 Squat was wel twijfelachtig moet ik zeggen maar inderdaad verder echt een vreemde maar alsnog brute verhouding. ;)
Tja, je hebt achterlijk lange armen dus dat werkt alleen maar in je nadeel. Volgens mij arch jij ook niet, dus je maakt het eigenlijk nog erger voor jezelf. :p

Ben aan de arch aan het werken het gaat al beter nu. Gewoon flink druk zetten totdat ik flexibel genoeg wordt:p. En ik ben ervan overtuigd dat ik momenteel een 170 squat makkelijk en overtuigend kan breken;)
 
Nette training gister:thumb:
 
Sterke training man, flink volume ook. Maar elke set evenveel reps, en evenveel gewicht.. hoeveel van je werksetjes zijn nou eigenlijk een echte uitdaging en hoeveel niet? ;)
 
Sterke training man, flink volume ook. Maar elke set evenveel reps, en evenveel gewicht.. hoeveel van je werksetjes zijn nou eigenlijk een echte uitdaging en hoeveel niet? ;)

Het was nog zoeken naar gewicht, nu kan ik dit volgende keer als maatstaf nemen.

Net overigens echt een bout training gehad, vannacht weinig geslapen, nu geen fut, geen drive niks!
Begon met deadliften maar bij de warming up voelde de 120kg al als normaal de 190kg, en dat tering tyfus pest pokke blafkolere eelt ging ook nog eens verdomd zeer doen.
Toch heel flauw een volume PR gezet :D

Na de deadlift wou ik gaan squatten, dus ik pak die stang uit het rack, zak naar beneden... auw....
Voelde nog me bovenbenen van de squat van donderdag, zit niet helemaal lekker waardoor ik niet diep kon zakken.
Toen maar de tijd vol gemaakt met wat laying leg curls, calf raises en wat cable accentuated incline crunches.

Deadlift

5x170kg Voelde echt zwaarder dan de 215 anderhalve week geleden.
3x190kg
2x200kg
2x200kg VPR, schijt PR, had 3 reps willen doen.

Overigens wel zonder straps, dat was wel een 'hoogtepunt'.

Laying leg curls en calf raises niet op een boeiend gewicht, was ook meer rustig aan rond de 15 reps.

Me buik nog wel flink laten branden, maar ja volgende keer beter.
 
Ik doe het je niet na zonder straps :thumbs:

Verstandig dat je je quads met rust gelaten heb, volgende training weer vol gas! ;)
 
Oja heb ook wat geprobeerd op de leg press met 320 kilo, kijken hoe ver ik kon, maar dat sloeg echt nergens op.
 
Persoonlijk zou ik eerst squatten en daarna deadliften, andersom voelt erg k*t altijd.
 
Persoonlijk zou ik eerst squatten en daarna deadliften, andersom voelt erg k*t altijd.

ik vind andersom juist veel prettiger, zal een beetje liggen aan of je een rug- of beendeadlifter bent
 
Ik doe het allebei :thumbup:
 
zeuren bij een 200kg deadlift :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven