AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hehe, tja je moet iets kunnen he.

Net weer getrained, maar ging eigenlijk nergens over. Zonder plan van te voren, zonder reden en met het oog op een zware training morgen.

Flat Dumbbell Press

10x30kg
10x30k
10x30kg

Incline Flyes

12x16
12x16
10x18

Seated Row

15x60
10x80
10x80

Dumbbell Row

10x46
10x46

Toen nog even zomaar concentration curls gedaan.
Me benen en rug zijn nou ook wel erg naar de klote van gister.

Toch wel een geinige training ;)

Ja ach het was ook niet zo dat er niks in zat, maar wou de triceps en schouders niet te veel belasten met het oog op morgen, en inhouden tijdens een training is altijd lastig.

Zo vandaag getrained naast he huis van me oma, maar me oma vond wel dat we te veel lawaai maakten, dus achteraf was het een beetje asociaal wat we deden.
not

Opzich ging het wel lekker, behalve de boom.
Had er 1 niet zoveel zin in en voelde gewoon niet goed. Gister had ik beter helemaal niet kunnen trainen want dat heeft echt niks toegevoegd.

Naja de boom dan:

aantal keer xleeg (53kg)
5x63
3x73
1x83

Kreeg hem de 2e keer wel over me hoofd, maar dat was niet echt de bedoeling.
Had ineens die boom in me nek liggen, onbewust een triceps extension willen doen denk ik.

[Conans Wheel / Carcircle

360° 150kg
ongeveer 950° 200kg PR
ongeveer 540° 240kg PR

[Duck Walk
kwak kwak

3 runs gedaan met 135kg (ongeveer), 15m ging wel goed

Yoke

15m 180kg
15m 240kg ? dacht 240, misschien 220?
15m 260kg PR

DIe laatste was misschien eigenlijk wel wat korter dan 15m, maar zat wel meer in
Vond het wat te asociaal om die yoke precies voor het raam van me oma, uhmm zeikbuurvrouw neer te donderen.

Al met al wel een goede training, beetje kort, maar k*tweer is kudt.

Laatst bewerkt:
goed getraind Eddine, ik verbaas me altijd over wat jij tilt want zo groot ben je niet (positief bedoeld).

Hebben jullie geen matten gebruikt? Waarschijnlijk geen ruimte daarvoor.. :p
Gewoon neerzetten en **** haar. En anders ga je verder lopen maar niet minder, hehe.
Mooie training man, je blijft sterk met de carcircle en yoke en de log blijft bij jou in een stijgende lijn gaan. :thumbs:

goed getraind Eddine, ik verbaas me altijd over wat jij tilt want zo groot ben je niet (positief bedoeld).

Mja ben alsnog met kleren aan op de dag rond de 105kg hoor :p
Maar thanks voor het compliment :)

Hebben jullie geen matten gebruikt? Waarschijnlijk geen ruimte daarvoor.. :p
Gewoon neerzetten en **** haar. En anders ga je verder lopen maar niet minder, hehe.
Mooie training man, je blijft sterk met de carcircle en yoke en de log blijft bij jou in een stijgende lijn gaan. :thumbs:

Nee niks gebruikt, regende, was k*t, en k*t is k*t.
Maar inderdaad alles zit nog in een stijgende lijn, ook niet heel gek bij een 4e training.
Jij ook nog ff knallen zo.

Sterke boom ! wat is je pr daarop ?

Ben je nu officieel strongman Eddine? :)

Als daar een officiele status voor is, vind ik het best.
Me doelen liggen bij strongman in combinatie met een goed fysiek, dus ja beetje wannabe misschien :D
Alleen jammer dat ik waarschijnlijk voorlopig nog maar 1 training kan doen, vanaf 18 april start de zondag tennis competitie en de dag ervoor strongmannen werkt niet echt.

zou jammer zijn. je hebt meer aanleg voor strongman dan voor tennis!

Het is even 8 weken, misschien dat ik doordeweeks nog wat kan fixen qua onderdelen, maar ja anders is het even niet anders.

Ah joh gewoon doortrainen dan maar wat slechter op de tenniswedstrijd:p.

Nice training btw.

idd, straks ben je zo sterk dat je een service van 350km/h hebt

Hehe, tegen alle natuurwetten in :D

nice train, beetje kort inderdaad maarjah
pr's zijn altijd goed

De wilskracht van strongmans zijn sterker!

Wat dat betreft is pure kracht geen graadmeter voor een service bij tennis, maar denk dat je dat ook wel begrijpt.
Me service is op pure kracht al aardig hard, als ik meer tijd zou investeren in techniek zou het nog beter kunnen, maar ja bij tennis tijd is geld, geld is niet aanwezig.

nice train, beetje kort inderdaad maarjah
pr's zijn altijd goed

Thanks, ja beetje kort vanwege het weer en het was al donker, hoewel dat niet zo´n heel groot probleem was.
Toen we net allemaal wat runs op de yoke hadden gedaan begon het echt te hozen, dat was wat te veel van het goede :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven