MuscleMeat

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Er zal toch wel een tennisveld ergens in de buurt zijn waar je kunt oefenen?
Bij mij in de buurt is er een park met een tennisveld, heb daar altijd tegen een vriend geoefend en we gingen hard vooruit. (bleef alleen achter qua conditie, is bij mij altijd een probleem geweest en is nog steeds zo)
 
dat is omdat je te lui bent voor cardio mino :)
 
dat is omdat je te lui bent voor cardio mino :)

Ben van plan meer te zwemmen zodra me stage is afgelopen.
Is goed voor de (spier)conditie en zorgt ook voor wat ontspanning. :)
 
Lol ik kan gewoon gaan spelen op de vereniging, maar je moet altijd iemand bij je hebben.
Trainingen kosten veel geld en zijn vaak nutteloos.
Ik kan wel een aardig balletje slaan hoor ;)
 
kom keertje tegen mij?

ik ben de Nederlandse Juan Carlos Ferrero.
 
Hehe, dat belooft wat.
 
jaa, kan ook alleen op gravel spelen hoor.
 
Godverredomme, kom erachter dat de competitie zondag al begint, dus dat betekent geen events trainingen meer de aankomende weken, volgens mij hebben we 1 week vrij dus dat zal de enige keer zijn.

Tenzij er begin van de week wordt getrained hier in de buurt, maar die kans acht ik klein.
Ook qua gym trainingen zal ik waarschijnlijk 3x per week gaan trainen, misschien 4x, nog even aan kijken.
Blijf wel UB/LB doen.

En beetje jammer dat de gym vandaag dicht was...
Naja morgen dan maar PR zetten op de bench, hopelijk 110.
 
110 bench gaat goed komen Edd-ine
 
Is wel te hopen, komende tijd even zoeken naar wat me sterkste grip is, want breed is me techniek nog niet echt goed, dus morgen doe ik het smal :thumbup:
 
smal is idd fijn. vind ik ook.
breed heb je niks aan
 
Ik verwacht gewoon die 110 van je :D!
 
Ja true als je het zo bekijkt, maar ik bedoel breder dan smal, om te kijken of daar een grip zit die fijner aan voelt.
 
Small is nice voor je log. Haha ook al niet kunnen trainen? Gewoon een beetje improviseren:P? Bij Djs kun je anders wel een keer komen trainen, is een half uurtje met de auto. Moet je even vragen aan mc. chick voor een maandag of je komt woensdag.
 
Alleen jammer dat ik geen rijbewijs heb :p
 
Vandaag UB ME training, ging wel uiterst lekka

Leuke blunder wel gemaakt bij warm up setje CGBP van 70kg, had de vangers te laag staan, wil ik racken beuk ik die bar over de vangers heen, balans weg, en ja hoor ene kant pleurt de 25kg eraf en andere kant ook.
Bij deze aanslag zijn 3 mensen om het leven gekomen en 2 zwaar gewond.
Nee zo erg was het toch niet, daarna wel nette PRs nice nice.


Close Grip Bench Press

5x70kg
3x90kg
1x110kg spotter zat er te vroeg aan terwijl het totaal niet nodig was, dus opnieuw
1x110kg PR nice, ging nog vrij simpel dus dacht kan nog wel wat op
1x115kg PR come on
hierna nog 3x5x90kg VPR

Volgende keer werksetjes met 100kg pakken

Military Press met 1 clean :p

5x50kg
5x60kg VPR
2x70kg PR, fail bij derde
5x60kg
3x65kg
3x65kg VPR

Bent over Row

8x90kg
6x110kg
6x110kg
6x110kg VPR

Pull ups, palmen van me af

5xbw
5xbw
4xbw @ 105kg met kleren aan.

Toen nog skullcrushers geprobeerd maar ging nergens over dus was setjes op de dip machine gedaan en wat hammer curls.

hammer curls was zwaarste set 6x24kg

Nette training dus weer.
 
Woow het regent Pr's hier.. vind je het gek dat skullcrushers niet meer ging.. met MP en CGBP heb je die triceps al knock out geslagen.
 
Viel mee, maar ze voelen gewoon k*t aan en waren geen sluitdingen voor die bar dus die schijven pleurden eraf. Volgende keer maar een andere ez bar pakken.
 
Nice training! ;)
 
Danke, danke!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven