AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gay titel, mooie training!
Sterk die 115, misschien had de 120 erin gezeten als je niet je energie verspilde aan de 2e set van 110, k*t spotter.
Mooi die MP ook, gaat lekkah dus. :thumbs:

Ja zeker dat het lekker gaat, maar 120 had echt NIET gelukt, dat weet ik zeker, de 115 was al een flinke grind.

Die kerel kan tenminste ze filmpjes uploaden.

Dat zijn beste stats man, wanneer ga je een huidplooimeting laten doen?

Dat zijn beste stats man, wanneer ga je een huidplooimeting laten doen?

Vind het niet echt nodig, het is maar een getal en ver zal ik niet van me schatting vandaan zitten.
Ik bedoel wat maakt het voor verschil of er bijv. na me cut 11 of 12 procent uit komt, of 13, als het me in de spiegel maar aan staat.

Ik heb een tijdje weinig meegelezen maar train je al bij Atlantis?

Lekker man die bench. 115 is flink sterk.

Lekker man die bench. 115 is flink sterk.
Eindelijk komt het :D

Nou nou nou...

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Ik heb een tijdje weinig meegelezen maar train je al bij Atlantis?

Had deze post over het hoofd gezien.
Ja ik train nu bij Atlantis, meestal 3x per week afgelopen tijd, als ik geen events doe (aankomende weken waarschijnlijk ivm tennis), 4x.

Jij traint meestal ergens anders toch?

Brute bank

ik heb nog wel een fiets voor je die je op vlaardingen west kan zetten. 20euro. kun je tenminste normaal naar atlantis fietsen.

had je trouwens al een cut-voedingsschema erop gegooid?

Laatst bewerkt:
Had deze post over het hoofd gezien.
Ja ik train nu bij Atlantis, meestal 3x per week afgelopen tijd, als ik geen events doe (aankomende weken waarschijnlijk ivm tennis), 4x.

Jij traint meestal ergens anders toch?

Laatste tijd even wel maar vanaf volgende week ben ik weer bij Atlantis te vinden.

ik heb nog wel een fiets voor je die je op vlaardingen west kan zetten. 20euro. kun je tenminste normaal naar atlantis fietsen.

had je trouwens al een cut-voedingsschema erop gegooid?

Ik heb geen OV, dus heb er niet zoveel aan, het fietsen valt mee, hoef alleen de zuidbuurt over en nog een stukje. Fietste 4 jaar elke dag naar Schiedam dus dit boeit me niet zo.
Maar bedankt voor het aanbod, woon jij nou al in Rotterdam eigenlijk?

En cut schema staat volgens mij nergens, maar ik eet ongeveer dit.

omelet van 6 eieren, 60gr oats met 60gr whey en 400ml melk in 1 shake, rijst met groente en 300-400gr kipfilet en s avonds als ik zin heb nog een casseine shake maar die shit vind ik echt te ranzig, ik ga weer kwark invoegen.

TIjdje terug at ik ook nog savonds 400gr gekookte koolvis maar dat begon me neus uit te komen.
Laatste tijd even wel maar vanaf volgende week ben ik weer bij Atlantis te vinden.

Ok, dan zal ik het wel merken als er iemand asociale gewichten verplaatst haha.
Ik had gedacht dat er wel meer echt sterke lui waren en die ook nog serieus en hard trainen, maar viel wat tegen.

Heb je gebruikersnaam aangemaakt voor Eddine? :eek::D

Waar haal jij die post nou weer vandaan joh apenkop?

Training van net:
Jammer, squatten ging weer niet door die pijn helemaal boven in me been, de kracht is er wel maar het doet echt ****ing pijn bij het afzetten, heb geprobeerd in de leg press helemaal tot het diepste te gaan, dat ging wel maar deed te veel pijn.

Dus begon maar weer eens met deadliften, helaas te grote eelt knobbels op me handen die ook weer irriteerden dus maar me straps gepakt na 1 werkset.

Deadlift

5x120
3x170
3x170
3x200
3x200
3x200
3x200, laatste was nasty haha

Toen wat proberen te squatten en front squatten met 70kg maar dat was geen succes, dus maar naar de leg press.

8x220
8x220
8x220
8x220

Even rustig aan, rustige beweging, niet te veel forceren.

Toen nog leg extensions 3x15
Standing leg curls 3x15
Seated calf raise 3x15

Deadlift was wel nice volume PR, waar ik vorige keer al moest opgeven bij 2x2x200.
Volgende week maar 5x3x200 doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven