XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mietje

nette dl's :)

Just very strong! :eek:

Nice training Eddine

• Topic Starter Topic Starter
Thanks battie boys.
Weet er niemand wat van die pijn helemaal in bovenin me been? Het is zeg maar soort van de grens van me quads naar me heup of hoe ik het ook moet beschrijven.
Is opgekomen tijdens een max attempt 4 weken terug ongeveer.

Die laatste rep was viessss patrick.
Haha wel mooie training!
Squat wilt nog niet goed lukken zie ik? ****ed up zeg..

Die laatste rep was viessss patrick.
Haha wel mooie training!
Squat wilt nog niet goed lukken zie ik? ****ed up zeg..

Ja is ****ing irritant, me motivatie was gelijk naar de klote en de sfeer was ook dood in de gym, altijd extra lastig om dan nog heavy lifts te zetten, maar ging toch goed.

Nu ik dat RPB filmpje zag van jou was die laatst rep van mij helemaal niet vies vergeleken met wat ik daar zag hahaha.

Had je rust genomen?

Yupp dat zeker, die oefeningen heel licht doen.
Soms zelfs vermijden, na een week was het weg

K*tzooi vorige week ging het wel 4x5x120 gesquat, was nog easy, maar ineens is het terug.
Dan maar weer een week niet squatten, volgende keer denk die hex bar proberen.

je bedoelt je abductors ???

Nee, het is denk ik geen eens een spier, anders zou ik er bij deadlift ook wel iets van voelen denk ik.

Ik weet het niet, het zit helemaal bovenop. Als je je been naar je toe trekt span je het daar aan, dan voel ik het daar steken, maar het voelt als een pees of aanhechting.

Ik weet het niet, het zit helemaal bovenop. Als je je been naar je toe trekt span je het daar aan, dan voel ik het daar steken, maar het voelt als een pees of aanhechting.

:fuu:

wtf :roflol:

ik heb geen idee :)

vermijd gewoon even de pijnlijke oefeningen en probeer het over een tijdje weer rustig aan.

bruuute deads Edd-ine.
240-250 moet er wel inzitten binnenkort lijkt mij

Hmm, 250 is nog wat te veel, sowieso ga ik nu even niet toppen, maar de 230 ging eigenlijk vrij smooth.
Ik verwacht wel dat er nog 5kg op kan op dit moment, maar nu even rustig volume maken en dan komt het vanzelf wel.
Wie weet zet ik wel weer een PR van +20 zoals eerst van 205 naar 225 :D
Denk het niet, maar goed, je weet maar nooit.

Misschien kun je eerst een no-hitch PR zetten voor je hoger dan de 230 probeert?

Je hebt me 230 niet gezien, zat geen enkele hitch in.
Alleen bij de laatste rep vandaag zat een hitch, die ik normaal echt vrijwel NOOIT doe.

Maar even om een discussie te voorkomen, ik ga aankomende tijd volume maken op de 200, dus hoger dan 230 zal het niet snel gaan.

Oh sorry dacht dat je het had gehitcht maar inderdaad die had ik niet gezien. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven