AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weet het niet, het zit helemaal bovenop. Als je je been naar je toe trekt span je het daar aan, dan voel ik het daar steken, maar het voelt als een pees of aanhechting.

Probeer het eens te rekken met een lungebeweging (ik denk dat ik hetzelfde heb gehad). Uitstappen met je "goede" been.

Je bent trouwens een sterke mofo, ook voor je leeftijd.

• Topic Starter Topic Starter
Probeer het eens te rekken met een lungebeweging (ik denk dat ik hetzelfde heb gehad). Uitstappen met je "goede" been.

Je bent trouwens een sterke mofo, ook voor je leeftijd.

Thanks voor het compliment en de tip, ik ga het zeker proberen, direct nu al haha.
Afgelopen december verloor ik nog een push press wedstrijd van Leo ;)

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Kerel, het voelt gelijk een stuk beter, serieus ****ing blij ben ik. Nu hopen dat het blijvend is.
Thanks!
En bleef je dit vaak doen?

Hahah, dacht ik al, ik had precies hetzelfde.

Ik heb alleen 4 weken niet gesquat.. Ik rekte het in het begin ook te vaak. Ik zou het max 1x per dag rekken en niet dat het pijn gaat doen.

Verder deed ik boxsquats tot ik op het punt kwam waarbij het zeer deed. Dus vanaf een belachelijke hoge box beginnen en elke week wat lager dat je het rekt en niet over dat pijnpunt heengaan, is een gruwelijke k*tpees oid. Ik kan nu nog steeds niet fatsoenlijk frontsquat oefenen. Misschien werkt het heel anders bij jou, ben iig blij dat het werkt voor je!

En Leo, ach, die jongen moet het van zijn rug en zijn haat hebben. met die 115 cg van je hoef je je nergens zorgen om te maken:D

Haha, Ik zal niet te overmoedig rekken, in principe kan ik nu wel een full squat maken met 70kg, alleen het doet verrotte pijn, dus ik ga het ook gewoon rustig opbouwen, ben benieuwd!

Box squats ga ik ook proberen trouwens.
Thanks voor je advies!

Zo even je log doorgebladerd om je laatste training te zoeken:p

Maar flink volume op je deads en sterk! Wat is er precies met je been aan de hand?

Maar flink volume op je deads en sterk! Wat is er precies met je been aan de hand?

Als je z'n signature even leest. ;)

Hij had een blessure opgelopen tijdens het Squaten alleen is de blessure zelf nog niet duidelijk. :p

Thanks gozer.
Me been is beetje vreemd, ik denk een pees of een spier waar iets kleins mee is.
Het is gekomen sinds een squat max attempt, waar ik denk ik te hard naar beneden knalde, me techniek was niet echt goed en was vooral over enthousiast om hem te halen.

Het zit helemaal bovenin bovenop het been, echt het bovenste stukje (erboven zit bot van schaambeen of heupen of zo, weet niet waar het bij hoort)

Dankzij Johan ze tip voelt het nu al beter, dus ik ga dit erin houden en ook op trainingsdagen doen (lungen voor de stretch)

Zware dag vandaag, eerst getraind op 100gr havermout, 6 eieren en een whey shake, daarna direct door tennissen (ook nog 40 minuten moeten fietsen)
Bij tennissen had ik de concentratie van een uitgehongerde Ethiopier die net uit zn winterslaap komt, man man man wat was dat slecht.

Naja de training van vandaag:

Clean and Press

8x50kg
6x70kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg Kan het wel een volume PR noemen.

Pull ups @ bw 105kg incl kleren ongeveer

6x
6x
5x
4x + 2 cheat Ook een volume PR op dit bw

Close grip bench press

8x50kg + 2x10kg chains
6x70kg + 2x10kg chains
¨ ¨¨ ¨ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Voelde wel hard in de triceps, alleen die chains mochten wel iets meer weerstand geven, ging overigens niet all out hier, wou me armen en schouders wat sparen.

Bent over Row

12x70kg
3x10x100kg met dropset 10x70kg

Flat cable press

3x12x beetje gewicht, wel relaxede oefening

Incline dumbbell curl

10kg high rep
14kg rond de 8-7 reps per arm.

Nu even kh laden voor de competitie zondag, anders wordt dat helemaal niks, en even een kijkje nemen @HC.

Fijn weekend :thumbup:

hey noemde deze topic zich eerst niet anders :scratch:

Waar train je eigenlijk voor?

Ziet er allemaal goed uit eddine!
Ben inderdaad ook benieuwd naar waar je voor traint;)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Oh ik zie het al..
Nou dat moet wel lukken toch, mooie clean & press trouwens:)

competitie = tenniscompetitie?

In ieder geval niet voor jan lul want me progressie gaat goed.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Ziet er allemaal goed uit eddine!
Ben inderdaad ook benieuwd naar waar je voor traint;)

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Oh ik zie het al..
Nou dat moet wel lukken toch, mooie clean & press trouwens:)

competitie = tenniscompetitie?

Haha thanks, ja competitie is tennis, moet 2 potten spelen dan in teamverband.

In ieder geval niet voor jan lul want me progressie gaat goed.

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Haha thanks, ja competitie is tennis, moet 2 potten spelen dan in teamverband.
Ohja?
Ik had (weet net meer of dat op zondag was) altijd 1 dubbelmatch en 1 enkelmatch.. en dan hadden we een team van 5 spelers:)

Ja ik ook man, op zondag herenteam van 5 man, moet single en dubbel spelen.

Ja ik ook man, op zondag herenteam van 5 man, moet single en dubbel spelen.
Nice! dat is altijd heel gezellig :)
bek in dah deejs speelde we in de 1e competitie.. was toen wel 15 of zo.. maar was wel eerste man :D was ook wel de oudste, moest met allemaal van die jonge talentjes spelen enzo.. die konden net zo boos worden als ik :D
wat is op dit moment je speelsterkte?

ik ben 5, speel heren 5e klasse, hopelijk ga ik excelleren :D

Ik ben een man van korte rally´s, win op me winners, verlies door me fouten.
Sla nogal hard dus :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven