- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Training is best eindbaas.
Stevige Squats en Deadlifts. (verbaas me hoe jij zo zwaar kan Deadliften na het Squaten...)

Mwha het doet niet echt pijn, maar voel het wel en voelde me bij die 5x150 erg goed.
Die 2x160 was ook niet all out en er zit volgens mij qua kracht ook wel meer in dan die 170, het voelde nog vrij safe.
Maar echt verstandig is het toch niet![]()

Squats en deadlifts in een training
wissel je ook wel eens waarmee je start?
Jawel, maar aangezien me squats beetje te ver uit verhouding zijn blijf ik die als eerste doen voorlopig.

Jawel, maar aangezien me squats beetje te ver uit verhouding zijn blijf ik die als eerste doen voorlopig.
pak je ook lekker de quads, goed voor je squat.flink low ass deadliftenpak je ook lekker de quads, goed voor je squat.
oh en natuurlijk weer top klasse training!

Begrijp er echt niks van, al de 2e keer dat ik spierpijn in me borst heb zonder die getraind te hebben![]()
Heb Je BOR's gedaan of iets dergelijks...want door die neerwaardse beweging daarvan krijg ik ook welleens borst spierpijn..Begrijp er echt niks van, al de 2e keer dat ik spierpijn in me borst heb zonder die getraind te hebben![]()

Heb Je BOR's gedaan of iets dergelijks...want door die neerwaardse beweging daarvan krijg ik ook welleens borst spierpijn..![]()