Hank McCoy
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerlijk gezegd vind ik het best weinig eiwitten. Ik zelf wil het rond de 220 houden ben anders wel bang spier te verliezen. Ik weet wel dat als je meer vet hebt dat dat minder belangrijk is maar toch.
goed bezig!Tja dat kan je vinden, maar zover is een hoge eiwitinname voor het behoud van vetvrije massa aardig overrated. Ik snap ook niet waarom je hetgeen wat ik aanraad in twijfel trekt? Een hogere eiwitinname is pas relevant bij grote calorietekorten en een vetpercentage van <10%. 1,5-2xbw is al ruim voldoende om spiermassa te onderhouden. Veel onderzoeken ondersteunen dit, ervaringen van cliënten van me ervaren hetzelfde en de theorie erachter is ook gewoon logisch.
Sterke deadlift trouwens Hankgoed bezig!

Ik trek het ook zeker niet in twijfel. Zit misschien achter de oren (bij mij). Zolang het goed gaat lekker door blijven gaan natuurlijk. Ik neem (voor mezelf dan) het zeker voor het onzekere, wat erg goed werkt. Verder was het geen kritiek.