AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Toch netjes dat je er nog 2 trainingen uit hebt weten te persen kerel! :thumbs:

Ennuh, succes met je oor man, hoop niet dat je dezelfde shit als ik hebt (tinnitus), even lekker rustig aan doen met je oren man!

• Topic Starter Topic Starter
Toch netjes dat je er nog 2 trainingen uit hebt weten te persen kerel! :thumbs:

Ennuh, succes met je oor man, hoop niet dat je dezelfde shit als ik hebt (tinnitus), even lekker rustig aan doen met je oren man!

Ik moet wel in het weekend trainen want door de weeks ben ik helemaal druk.

Dat van dat oor is k*t man, het voelt alsof ie "open moet springen", alleen dat gebeurd niet ondanks dat ik de hele dag aan het gapen/slikken/persen ben. Zwaar irritant. Met name dat suizen.
Enige voordeel is dat ik goed slaap als ik op de andere kant lig, ik hoor helemaal niks meer dan.

Ik zeg Hatebreed op je mp3 speler zetten en die oren even openblazen :)

Hahaha ja bekend verhaal man. Maar bij mij is het zeg maar permanent! Heb het nu al ruim een jaar, gehoorverlies + piep in het oor. Maaruh, grote kans dat je ff je oor uit moet laten spuiten joh.

Water erin laten lopen en vervolgens even op je kant liggen zodat het water eruit kan lopen is ook wel eens fijn.

ondanks het feestgebeuren toch weer 2 nette traingen te pakken...en aardig op het goede spoor gebleven :D

Lekker Loo! Nog 3 maanden om in dikke shape te komen.. moet goed komen toch!!

Ben benieuwd naar je eindshape Loo..28 mei een kleine live preview in ieder geval!

Ben benieuwd naar je eindshape Loo..28 mei een kleine live preview in ieder geval!

We gaan weer ff knallen de 28e of niet? :hedbang:
PM me ff als er een tijd is, ik heb weinig tijd om die andere logs te lezen.

Dinsdag

****ing hardcore deze training, zeker na weer een dag als werkmier leven. Mindset was goed, ik kon niet zwaarder.
Veel warm-up oefeningen voor m'n lowerback gedaan van te voren; dat scheelde deze keer aanzienlijk; hij voelde goed.
Damn na die laatste set leg extensions kon ik niet meer; duizelig, bijna overgeven, verrot. Te veel bloed in m'n quads, te weinig in m'n brains. No pain, lekker.

Wheels

Fullsquat
10 * 60
8 * 80
5 * 100
5 * 140
7 * 140

Leg press (plate loaded)
6 * 175
6 * 250
8 * 325
8 * 375 (spot)

Lunge in smith machine
10 * 60
10 * 80
10 * 100

One leg extensions (low rest)
15 * ?
15 * ?
15 * ?

Laatst bewerkt:
lekkere traing loo!

lunges in de smith ook maar is proberen, is een keer heavy aanpakken!

Laatst bewerkt:
lekkere traing loo!

lunges in de smith ook maar is proberen, is een keer heavy aanpakken!

thanks senior beast :thumb:

Die lunge is wel lekker, maar dan gewoon op 1 been blijven staan he dus niet iedere keer terug naar begin positie of van been wisselen.
En dan je voorste been goed naar voren en je achterste goed naar achter; zo leg je meer nadruk op je glutes en hams.
Lekkere veilige oefening, wel zwaar voor je conditie bij 10 reps.

Doe je full squat met of zonder riem tegenwoordig? Front squatten heb je ondertussen opgegeven? :p

Doe je full squat met of zonder riem tegenwoordig? Front squatten heb je ondertussen opgegeven? :p

Haha ik wist dat je over die front squat ging beginnen nog voordat ik je reply las. Die frontsquat wil ik er wel weer in gaan gooien, ik denk dat ik hem ga afwisselen met die leg press.

Met 140 pak ik een riem ja, 120 niet.
Ik heb op het moment ook wel een riem nodig boven de 120, m'n lage rug is zwakker geworden de laatste maanden. Ik probeer al zoveel mogelijk omhoog te kijken tijdens het zakken, maar ik voel hem nog ff twijfelen met kracht omhoog zetten. Deadlift heb ik er weer in gegooid nu om het probleem op te lossen.

Front squats zijn natuurlijk ideaal voor een bb, leggen een stuk meer nadruk op de quads. Als je je een tijdje enkel toelegt op fsq zullen je benen ook een transformatie ondergaan, geloof me. :)

WOENSDAG

Korte training, moet zo werken. En m'n vriendinnetje zat te huilen dat trainen altijd op de eerste plaats kwam. :orly:
Wel een goede training trouwens, beter dan de laatste borsttraining.
Als ik vanavond een beetje bijtijds klaar ben pak ik biceps nog ff.

Borst

Incline db press
8 * 26
8 * 32
8 * 40
8 * 48

Bankdrukken
5 * 80
5 * 100
5 * 120
1 * 140

Schuindrukken smith (60 graden)
10 * 60
10 * 80
8 * 90 + 8 * 60 (spot)

Standing cable fly's
12 * 12,5
12 * 17,5
12 * 22,5
12 * 27,5

Smerige bench Loo zeer smerig. ben benieuwd wat voor titten er achter die pc zitten want 140 bench is sterk.

lekkere training ....die borst weer goed aangepakt!

Terug
Naar boven