AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Ik ben diep teleurgesteld in je Loo, je laat het vrouwelijk schoon toch niet huilen, tenzij je haar pijnigt met je vleespaal, schaam je diep!
Heb je wel genoeg tijd voor het vrouwtje?

Beestige training weer senior!

Lekkere knaltraining weer Loo, de kracht in die tet*en van je, geniaal!

Dikke training Loo, 140 banken is nice :D

Thanks bro's.
Ik ga m'n best doen om niet geowned te worden.

Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,:wave: ieder z'n mening

Over kuren;

Ik ben al een hele tijd een twijfelaar of ik wel of niet ga kuren, als het slecht gaat zou ik het wel willen doen maar dan is de situatie er niet juist voor (als je kuurt dan moet je zorgen dat je 110% op bb kunt focussen) en als de situatie er wel juist voor is dan vind ik het wel weer lekker gaan naturel en stel ik het uit. Ik ben al tijden niet op een punt geweest waar ik het gevoel had dat ik naturel tegen een muur liep. En nu zit ik in een situatie waarin ik niet zou kuren omdat ik te weinig tijd heb om me goed op bb te focussen. Dan is het bullshit om te kuren.
In ieder geval; al zou ik gaan kuren dan zou ik het niet hier verkondigen ivm prive-redenen. Dus dan weten jullie dat alvast.

wk 1-8 400mg primo
laatste 3 weken (ofzo) 30mg anavar erbij

spullen waren van GS

8kg gewonnen, 6kg overgehouden.

Ik heb de 8 weken niet eens volgemaakt, omdat ik 1 of 2 spuiten te kort kwam doordat ik beetje gul was met de luchtbellen eruit spuiten....

al met al zwaar tevreden over zo'n klein kuurtje; geen sides, gruwelijke trainingen als een beest, ongekende krachtstoenames, en wat mooie massa aan overgehouden.

nadelen;
- de klap na de kuur viel me toch tegen, best nog wel een terugval wat leidde in een periode van demotivatie.
- de prijs.....maargoed dat wist ik van te voren.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/overzicht-kuren-resultaten-54055/

Wat lul jij allemaal, is toch jouw post?

Laatst bewerkt:
18 jan. 06

• Topic Starter Topic Starter
Wat lul jij allemaal, is toch jouw post?

Waar heb je het over mooie frikandel, ik heb nog nooit ontkend dat ik gekuurd heb. Daar zijn al talloze discussies over geweest in m'n andere log en ik heb daar nooit een geheim over gemaakt.
Alleen komt er af en toe een sherlock zoals jij die me "zogenaamd betrapt heeft" .
Post sloeg op de vraag of ik nog ga kuren, daar ik eerder m'n twijfels heb uitgesproken of ik nog een keer zou gaan kuren.

Waar heb je het over mooie frikandel, ik heb nog nooit ontkend dat ik gekuurd heb. Daar zijn al talloze discussies over geweest in m'n andere log en ik heb daar nooit een geheim over gemaakt.
Alleen komt er af en toe een sherlock zoals jij die me "zogenaamd betrapt heeft" .
Post sloeg op de vraag of ik nog ga kuren, daar ik eerder m'n twijfels heb uitgesproken of ik nog een keer zou gaan kuren.

Jouw andere log heb ik niet gevolgd maar heb dit log doorgelezen maar je zegt mss niet dat je naturel bent maar je suggereert het wel. En je vind je zelf toch zon woorden en verhalen kunstenaar dus ga nu niet beweren dat je het stomtoevallig zo suggestief geformuleerd hebt.

p.s. het is geen aanval op het feit dat je kuurt of gekuurd hebt, maar ik vind ontkennend gedrag omtrent kuren terwijl je op een bb forum zit altijd zo in en in triest.

oke "knappe vent" , excuses dat jij niet op de hoogte was dan.
Nogmaals ik heb er nooit een geheim van gemaakt maar ik zit er ook niet echt op te wachten om het telkens te vermelden daar ik ook een leven naast DBB heb en niet wil dat dat kenbaar wordt. Dat zou nogal gevolgen kunnen hebben voor bijvoorbeeld mijn baan.

oke "knappe vent" , excuses dat jij niet op de hoogte was dan.
Nogmaals ik heb er nooit een geheim van gemaakt maar ik zit er ook niet echt op te wachten om het telkens te vermelden daar ik ook een leven naast DBB heb en niet wil dat dat kenbaar wordt. Dat zou nogal gevolgen kunnen hebben voor bijvoorbeeld mijn baan.

Dat begrijp ik hoor, maar gezien het feit dat je mee doet aan zon contest kun je ook wel wat meer van die figuren als ik verwachten natuurlijk. Als je gesteld bent op je anonimiteit moet je niet mee doen aan zon contest denk ik dan. Maar ik begrijp het allemaal al, ik vergeef je voor het feit dat je mij niet op de hoogte hebt gesteld van dit verhaal. Succes

Loo wanneer gaan we weer is geld inzetten op voetbalwedstrijden

• Like
Waarderingen: Loo
Dat begrijp ik hoor, maar gezien het feit dat je mee doet aan zon contest kun je ook wel wat meer van die figuren als ik verwachten natuurlijk. Als je gesteld bent op je anonimiteit moet je niet mee doen aan zon contest denk ik dan. Maar ik begrijp het allemaal al, ik vergeef je voor het feit dat je mij niet op de hoogte hebt gesteld van dit verhaal. Succes

Of je voelt gewoon aan dat hij geen zin heeft daar de hele tijd op in te gaan en houdt er over op. Hij ontkent het nergens, maar het hoeft ook niet aan een uithangbord te hangen ofzo. Elke frikandel die namelijk op google wat in typt komt regelrecht in dit soort logs uit. En sommige mensen gaan niet alleen met uitsmijters en portiers om, maar met mensen waarbij creatine nemen niet eens sociaal geaccepteerd is.

Of je voelt gewoon aan dat hij geen zin heeft daar de hele tijd op in te gaan en houdt er over op. Hij ontkent het nergens, maar het hoeft ook niet aan een uithangbord te hangen ofzo. Elke frikandel die namelijk op google wat in typt komt regelrecht in dit soort logs uit. En sommige mensen gaan niet alleen met uitsmijters en portiers om, maar met mensen waarbij creatine nemen niet eens sociaal geaccepteerd is.

Mooi verwoord.

Nog een true story ook; een soort van ex vriendinnetje was ook fanatiek aan het trainen dus via google kwam ze op dbb en via dbb kwam ze in mijn log terecht en na wat doorlezen kwamen wat verhalen haar wel heel bekend voor :rolleyes:, met alle gevolgen van dien. Dat was het einde van "Loo's weekendverhalen"

WOENSDAG

Na werktijd nog ff biceps afgemaakt.

Seated db curl
8 * 12
8 * 16
8 * 20
8 * 24
8 * 26

Barbell curl
10 * 35
10 * 45
10 * 55
10 * 55

One arm db curl op scott bench
3 * 12 * 14

Arm curl machine
3 * 15 * who cares

Djeeez :sd: , het trainen gaat wel weer zo te zien maar hoe zit het met het eten?

btw page 101 van je vorige log :roflol:

• Like
Waarderingen: Loo
Djeeez :sd: , het trainen gaat wel weer zo te zien maar hoe zit het met het eten?

btw page 101 van je vorige log :roflol:

:roflol: goddamn heb je niks te doen ofzo, die pagina had je snel gevonden!
Epic was dat ja, vooral die kop van tiger4evah hij keek alsof hij water zag branden. (hij was ook ****ed; zijn chick was de vriendin van mijn vriendin)

Eten gaat +-, binnen de mogelijkheden probeer ik zoveel mogelijk te eten en dat gaat wel, of het genoeg is om echt te groeien....
Ik eet nu sowieso veel minder warme maaltijden; voorheen at ik geen brood maar veel rijst en pasta, nu eet ik veel broodmaaltijden en muesli-repen en dat soort bullshit, en kom ik maar aan 1 a 2 warme meals per dag.

Veel avonden ben ik pas rond 22-23 uur thuis van werken, dan is het niet relaxed om nog een warme meal te pakken.

Je moet wat doen onder een bakje kwark :D Als is aan koude volkorenpastasalade gedacht? Dat spul is echt goud en is nog is makkelijk te bereiden.

Harde chest training man!!
Lekker hoor die incline presses, zeker die op 60graden is zwaar he, die doe ik ook in de smith toevallig.

En die bench, tja, je bent gewoon beestig sterk voor je lichaamsgewicht.. (meen dat je 85 woog?)

watv is je vetpercentage dan, je bent al lekker droog zeker?

Vrijdag

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds

Weer een lange dag werken erop zitten. Proberen tussendoor je shakes en mueslirepen weg te werken. Daarna nog ff een uur in de file staan. Je trainingsmaat die afbelt. Nog maar een extra scoop crack erbij ter compensatie. En net als je weg wilt gaan, je bent al laat, begint er iemand nog ff een gesprek tegen je waarvan je niet snel kunt weglopen. In the gym kom je er achter dat je je mp3-speler bent vergeten. Tijdens het klaar zitten van je deadlift sessie krijg je meteen een shitload aan vragen op je af van mede-sporters. Je wilt maar 1 ding, met rust gelaten worden. Je wilt in je eigen zone blijven. Je doet je capuchon op, je kijkt alleen nog maar naar de grond. **** it, al vergaat de hele wereld om je heen, je zal altijd de weg naar het ijzer vinden. No matter what.

Rug

Matige training, het was een race tegen de klok. De focus was brutaal, de kracht wat minder. Te weinig rust tussen de sets denk ik. Maanden niet gedeadlift, maar goddamn wat voelde het weer lekker om te voelen wat zwaartekracht is. Desalniettemin tevreden, ballen getoond.

Deadlift (touch and go)
10 * 60
5 * 100
5 * 140
5 * 180
3 * 200
8 * 140 (deadstop)

Pull ups (spot bij 6e)
4 * 8 * bw
12 * 50 pulldown

Db row
8 * 32