- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro's.
Ik ga m'n best doen om niet geowned te worden.
Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,ieder z'n mening
Over kuren;
Ik ben al een hele tijd een twijfelaar of ik wel of niet ga kuren, als het slecht gaat zou ik het wel willen doen maar dan is de situatie er niet juist voor (als je kuurt dan moet je zorgen dat je 110% op bb kunt focussen) en als de situatie er wel juist voor is dan vind ik het wel weer lekker gaan naturel en stel ik het uit. Ik ben al tijden niet op een punt geweest waar ik het gevoel had dat ik naturel tegen een muur liep. En nu zit ik in een situatie waarin ik niet zou kuren omdat ik te weinig tijd heb om me goed op bb te focussen. Dan is het bullshit om te kuren.
In ieder geval; al zou ik gaan kuren dan zou ik het niet hier verkondigen ivm prive-redenen. Dus dan weten jullie dat alvast.
Waar heb je het over mooie frikandel, ik heb nog nooit ontkend dat ik gekuurd heb. Daar zijn al talloze discussies over geweest in m'n andere log en ik heb daar nooit een geheim over gemaakt.
Alleen komt er af en toe een sherlock zoals jij die me "zogenaamd betrapt heeft" .
Post sloeg op de vraag of ik nog ga kuren, daar ik eerder m'n twijfels heb uitgesproken of ik nog een keer zou gaan kuren.
oke "knappe vent" , excuses dat jij niet op de hoogte was dan.
Nogmaals ik heb er nooit een geheim van gemaakt maar ik zit er ook niet echt op te wachten om het telkens te vermelden daar ik ook een leven naast DBB heb en niet wil dat dat kenbaar wordt. Dat zou nogal gevolgen kunnen hebben voor bijvoorbeeld mijn baan.
Dat begrijp ik hoor, maar gezien het feit dat je mee doet aan zon contest kun je ook wel wat meer van die figuren als ik verwachten natuurlijk. Als je gesteld bent op je anonimiteit moet je niet mee doen aan zon contest denk ik dan. Maar ik begrijp het allemaal al, ik vergeef je voor het feit dat je mij niet op de hoogte hebt gesteld van dit verhaal. Succes
Of je voelt gewoon aan dat hij geen zin heeft daar de hele tijd op in te gaan en houdt er over op. Hij ontkent het nergens, maar het hoeft ook niet aan een uithangbord te hangen ofzo. Elke frikandel die namelijk op google wat in typt komt regelrecht in dit soort logs uit. En sommige mensen gaan niet alleen met uitsmijters en portiers om, maar met mensen waarbij creatine nemen niet eens sociaal geaccepteerd is.
, met alle gevolgen van dien. Dat was het einde van "Loo's weekendverhalen"Djeeez, het trainen gaat wel weer zo te zien maar hoe zit het met het eten?
btw page 101 van je vorige log![]()
goddamn heb je niks te doen ofzo, die pagina had je snel gevonden!Pas op wat je zegt Loo..voor je het weet leest ze meeKorte training, moet zo werken. En m'n vriendinnetje zat te huilen dat trainen altijd op de eerste plaats kwam.![]()

The Iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told that you are a god or a total bastard. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. I have found the Iron to be my greatest friend. Friends may come and go, but two hundred pounds is always two hundred pounds