AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

• Topic Starter Topic Starter
aha - hier zit je dus ouwe yzervreter
goed dat ik het weet

Ik ben nog bezig bro, geen zorgen.

Ik heb mezelf ff in de competitie geplaatst omdat het beestengehalte wel erg hoog is dit jaar. Ik wil niet teveel voor schut staan, dus hard trainen om niet afgedroogd te worden.

dat hard trainen gaat je zeker lukken
je hebt nog zoveel spiergeheugen - good luck dan met al die animals:rolleyes:

Yo Loo waarom Gooi je er niet is wat griptraining in? Die ektopolsen van jou kunnen die load niet aan. Vragen om blussures zo.

Succes verder met je trainingen!

Yo Loo waarom Gooi je er niet is wat griptraining in? Die ektopolsen van jou kunnen die load niet aan. Vragen om blussures zo.

Succes verder met je trainingen!

Dat zou ik eigenlijk wel moeten doen ja, m'n polsen zijn p*ssy.

WOENSDAG

Redelijke training. Die 140 was nog wel zwaar na die 10x120.

Benen

Fullsquat
10 * 60
8 * 80
8 * 100
10 * 120
5 * 140

Leg press (plate loaded)
8 * 175
8 * 225
8 * 275
10 * 325

One leg extensions (1sec hold)
10 * 25
10 * 30
12 * 35
15 * 40

SLDL
8 * 60
8 * 80
10 * 100
12 * 120

geen verkeerde training......ik moet ze nog doen de beentjes vanavond.

Lekker Loo, mooie training. Als je er de ruimte voor vind kan ik je aanraden eens wat lunges in je training op te nemen, killer oefening imo!

alleen jij traint als een p*ssy, dat is het verschil :roflol:

Plan trouwens een exta pauze in om te eten dwaas, anders blijf je altijd in size M polo'tjes lopen.
(epic; ik had een size M besteld; die krijg ik niet eens aan)

:roflol: Verschil is: I don't give a ****.
Werk de helft van de tijd mijn pauzes ook gewoon door trouwens, gewoon omdat het kan.

lekker die benen gepakt vandaag, woensdag algemene benendag?

Man, man wat een fullsquats!

Lekker Loo, mooie training. Als je er de ruimte voor vind kan ik je aanraden eens wat lunges in je training op te nemen, killer oefening imo!

Lunges doe ik ook regelmatig ja, maar ter voorbereiding van de deadlift die ik er weer in ga gooien doe ik nu ff SLDL's.
Maar lunges komen er weer in zodra ik weer ga deadliften.

low bar

lekker die benen gepakt vandaag, woensdag algemene benendag?

woensdag is voor mij de meest rustige dag, alleen een avonddienst, dus dan pak ik benen.

Man, man wat een fullsquats!

you've gotta love the pump!

die 10x120 is uber nice kerel !

bruut Loo - ik moet er zo ook aan geloven in de warmte :P

Lekkere benentraining beest.
Komt er nog een soort van startersfoto?

Die side raises die je op woensdag deed, daarbij moet je toch wel een erge cheat hebben om zo'n gewichten te raisen Loo? Merk je daar ook een voordeel van t.o.v. spiergroei?

gozer stop the crap. We weten het, je bent 'hardcore'. We weten dat je de badboy bent met je o zo beestige manier van feesten. We weten dat je het o zo moeilijk vindt om met je schoonfamilie je tijd te moeten besteden. Kortom, het is allemaal herhaling en het komt van een gozer die 80kg weegt en al jaren traint. Je log heet wel 'shut the **** up and keep training' maar wat wil dat zeggen als je zelf alleen maar bullcrap kan typen en als een nicht traint; NIETS.

Anders ga je maar eens op een literatuur forum een column houden met je prachtige verhaaltjes.
Dit mag hier niet gezegd worden!!!
Thanks bro's.
Ik ga m'n best doen om niet geowned te worden.

Negatieve comments zijn ook welkom, m'n log hoeft niet geschoond te worden om hatelijke comments, i ain't that much of a p*ssy.
Zelfs trouwe hater Pumped is welkom,:wave: ieder z'n mening

Over kuren;

Ik ben al een hele tijd een twijfelaar of ik wel of niet ga kuren, als het slecht gaat zou ik het wel willen doen maar dan is de situatie er niet juist voor (als je kuurt dan moet je zorgen dat je 110% op bb kunt focussen) en als de situatie er wel juist voor is dan vind ik het wel weer lekker gaan naturel en stel ik het uit. Ik ben al tijden niet op een punt geweest waar ik het gevoel had dat ik naturel tegen een muur liep. En nu zit ik in een situatie waarin ik niet zou kuren omdat ik te weinig tijd heb om me goed op bb te focussen. Dan is het bullshit om te kuren.
In ieder geval; al zou ik gaan kuren dan zou ik het niet hier verkondigen ivm prive-redenen. Dus dan weten jullie dat alvast.
100% true natural, geen grappen!!!

:roflol:

Studententijd, mooiste tijd van je leven. Weinig zorgen altijd geld.
Daarna begint het leven, boem, presteren, op tijd komen, geen fouten maken.
Nee maar ff zonder dollen, toen we allemaal op school zaten (en velen op dbb zitten er nog steeds op) zaten we allemaal weleens te klagen dat je weinig tijd had om te trainen of eten. We hadden allemaal weleens een ****ed up stage of een examen-periode of een scriptie of whatever. Maar dat zijn korte periodes, afgewisseld met zeer lange periodes van jack ****ing shit doen.
(zeker als je een soort student bent als bijvoorbeeld mijzelf of beginnerbb).
Enige echte hinder van je weg naar een brutale fysiek zijn de brute weekenden vol alcoholmisbruik, verder is het allemaal prima te plannen. Maar als je eenmaal je diploma hebt begint het serieuze werk. Er is niemand meer om je handje vast te houden, je solliciteert, je krijgt de baan en je moet presteren. (onderste laag van de maatschappij baantjes uitgesloten).
En je moet uren draaien, wil je al je geld op een legale manier binnen halen.
En daarnaast, als je een epic lazy student als ik was, moet je buiten werktijd nog veel aandacht besteden aan naslagwerk om ervoor te zorgen dat je je werk ook nog eens goed doet. Want anders ben je gewoon ****ed (athans bij banen met enige verantwoordelijkheid)

Die twee uurtje trainen ergens tussendoor kan je nog wel opbrengen. No matter what. Maar dat obsessieve strikte eten om maar aan je kcals, carbs en eiwitten te komen, dat kost ****ing veel energie. De hele dag proberen zoveel mogelijk naar binnen te proppen tussen door. Tussen de werkwisseling door ff snel de koekepan op het fornuis zetten om een kippetje te bakken, of na 23.00 verrot thuis komen van je werk en met dichtklappende oogleden nog een hand noten en een bak zure kwark naar binnen werken. Ver vooruit plannen; bijtijds je voedsel uit de vriezer of supermarkt halen, bereiden, als er ergens een foutje in de planning zit dan kom je niet uit.

En dan denk ik weleens aan de gasten die gewoon een serieuze baan uitvoeren en nog kans zien om bruut te groeien. Of in een brutale low carb diet zitten en nog ****ing hard werken. Respect, helemaal nu ik zelf in zo'n positie zit. Ik denk vaak aan dat filmpje van Erik Fankhouser van MD. Die dwaas ging s'ochtends vroeg (lees; rond 4 uur) de wekker zetten om cardio te doen en al z'n eten voor de dag te bereiden. En daarna z'n kids naar school brengen en werken. En in de pauzes in z'n auto z'n tupperware bakjes naar binnen werken, in z'n auto omdat hij niet gestoord wilde worden. En dat is het verschil tussen een Erik Fankhouser en een average joe die wel wilt groeien maar dat er niet voor over heeft. De een leest MD en de ander staat er pagina's groot in.

Thug life brada!!!

SUCCES, hardcore zuipmachine en ijzervreter!!!

Buddy! Hoe was je koninginnendag? Je hebt toch geen zand in je k*tje gehad he? :p Haha, lekker knallen weer beest!

Die side raises die je op woensdag deed, daarbij moet je toch wel een erge cheat hebben om zo'n gewichten te raisen Loo? Merk je daar ook een voordeel van t.o.v. spiergroei?

Die 20 hou ik wat smaller, dus met m'n ellebogen iets meer gebogen. Dan wordt de lastarm wat minder. De rest doe ik bijna met gestrekte ellebogen.
Ik weet eigenlijk niet of die heavy sets met side raises ook echt effectief zijn.
Om eerlijk te zijn voel ik die side delt beter met lichter gewicht en hogere reps. Maar dat is meer verzuring die je voelt.
Ik zit de laatste twee weken weer op 3 omhoog, 1 omlaag qua gewicht.
En m'n 3e set is aardig cheaten. De 4e set weer strikt.
Ik vind dat toch gevoelsmatig de lekkerste manier van trainen.
Echter...ik heb tot voor kort een tijdje op 5 reps gezeten (4 of 5 x 5), en om eerlijk te zijn ging ik daar wel hard op. Duidelijk weer een groeiprikkel, al lijkt het soms minder effectief omdat je voor "de pomp" of verzuring stopt.
Dat gevoel is soms bedriegelijk, het lijkt een goede stimulatie te geven maar pomp of verzuring staat niet altijd gelijk aan groeiprikkel.
Anyway, als je mijn advies vraagt; zorg gewoon dat je 3e set zo zwaar is dat je bij de eerste rep al denkt; potverdomme ik moet er nog 5. En pak je 4e set weer lichter en netter. Dan zit je altijd goed.

SUCCES, hardcore zuipmachine en ijzervreter!!!

thanks baas, je snoert wel veel gasten de mond met die sig van je trouwens, ****ed up. :(

Buddy! Hoe was je koninginnendag? Je hebt toch geen zand in je k*tje gehad he? :p Haha, lekker knallen weer beest!

Yo ijzerbroeder, ja het was eigenlijk de bedoeling om nuchter te blijven, ik hoopte dat het de hele dag bleef regenen, maar helaas brak de zon door en tot overmaat van ramp werd de avond afgesloten met een strakke minimal-set in de buitenlucht.
Anyway niet dramatisch veel gezopen maar ik had hem wel zitten, ik ben niks meer gewend. Maar met het laatste beetje bacardi heb ik m'n k*tje uitgespoeld, dus zaterdag EN vandaag gewoon de wekker gezet en wezen trainen.
Zal ze zo ff posten, eerst m'n biefstukkie naar binnen werken.

Laatst bewerkt:
Eetze!;)

Zal ze zo ff posten, eerst m'n biefstukkie naar binnen werken.

done.

Yo ijzerbroeders

Zaterdag

Op koninginnedag voor m'n gevoel wel redelijk rustig aan gedaan (in vergelijking met de jaren ervoor), maar de zaterdagtraining ging toch gewoon zwaar verrot. Echt slecht gewoon. Geen kracht. M'n trainingsmaat was ook verbaasd en teleurgesteld. Zal toch wel door de kater komen, de drank was misschien niet helemaal uit m'n bloed. En ik hoor ook al twee dagen jack shit (behalve een irritante piep) in m'n linkeroor, tijdens het trainen had ik daar ook last van. Morgen naar de dokter want ik word er loco van. Anyway, gewichten zijn niet relevant (zo kom ik er mooi vanaf :D) omdat ik in m'n eigen health center p*ssy gym heb getraind met andere stangen en schijven.

Borst

Bankdrukken
Schuindrukken
Db fly's
Peck deck

Triceps

CGBP
Skull's
Rope pull down

Zondag

Betere training, niet zo sterk maar goede pomp. M'n onderrug voelt zwak aan, ik moet weer gaan deadliften maar ik durfde het vandaag niet aan vanwege de druk op m'n oor.

Rug

Wide grip pull down (front)
8 * 50
8 * 70
8 * 90
8 * 105
12 * 70

Small grip seated rows
8 * 92,5
8 * 107,5
8 * 115
12 * 85

BOR
8 * 60
8 * 90
8 * 130 (lelijk)
10 * 90

Small grip machine rows
8 * 70
8 * 100
12 * 50

Biceps

Db curls
8 * 12
8 * 16
8 * 20
12 * 12

Barbell curl
8 * 30
8 * 40
8 * 50
8 * 40

Machine curls
8 * 25
8 * 40
6 * 60
10 * 25

Vanaf morgen een nieuw schema en weer ff volgas, ff die onderrug optrainen, wat strikter zijn qua vorm en wat meer op 5 reps gaan zitten, laatste paar trainingen waren het net niet.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven