Fitness Seller

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Ik geloof daar niet zo in.
80% van de lage rugklachten is gewoon een mentale kwestie, heeft niets te maken met "iets vinden". Daarbij denk ik niet dat Jaap iets kan vinden wat een andere manuele therapeut niet kan, hierbij baseer ik me er ook op dat hij gewoon een trainingsschema heeft samengesteld voor chopperbob. Geen disrespect naar zijn kennis hoor, maar hij is echt niet zo speciaal.
Wat wel helpt is dat the nose zelf ook gewoon krachttraining doet en er dus meer over mee kan praten en inleven.

In mijn gym waar chopperbob ook trainde zeiden ze dat het niets geks was en hij gewoon door moest trainen. Bij The nose kwam er naar boven dat zijn kleine spiertjes in z'n onderrug niet sterk genoeg waren.
Maarja ik weet ook niet wat Loo heeft maar het lijkt me wel verstandig om er iets mee te doen in plaats van het te ontzien en dat het later weer terug komt.

In mijn gym waar chopperbob ook trainde zeiden ze dat het niets geks was en hij gewoon door moest trainen. Bij The nose kwam er naar boven dat zijn kleine spiertjes in z'n onderrug niet sterk genoeg waren.
Maarja ik weet ook niet wat Loo heeft maar het lijkt me wel verstandig om er iets mee te doen in plaats van het te ontzien en dat het later weer terug komt.

Om die diagnose te stellen hoef je echt niet helemaal naar Krimep aan de IJssel hoor, the nose zal dit onderstrepen. In jouw gym zijn ze eerder onzorgvuldig geweest.
Maar Loo weet het zelf prima, aangezien hij zelf ook fysiotherapeut is.

Om die diagnose te stellen hoef je echt niet helemaal naar Krimep aan de IJssel hoor, the nose zal dit onderstrepen. In jouw gym zijn ze eerder onzorgvuldig geweest.
Maar Loo weet het zelf prima, aangezien hij zelf ook fysiotherapeut is.

ik heb geen fysiotherapeut nodig die gasten weten niks

Dan neemt hij zichzelf ook erg serieus :) zal wel een enorme fail van de fysio van mijn gym zijn geweest.

Was een grapje van Loo:)

lekker die 6x130

Ik geloof daar niet zo in.
80% van de lage rugklachten is gewoon een mentale kwestie, heeft niets te maken met "iets vinden". Daarbij denk ik niet dat Jaap iets kan vinden wat een andere manuele therapeut niet kan, hierbij baseer ik me er ook op dat hij gewoon een trainingsschema heeft samengesteld voor chopperbob. Geen disrespect naar zijn kennis hoor, maar hij is echt niet zo speciaal.
Wat wel helpt is dat the nose zelf ook gewoon krachttraining doet en er dus meer over mee kan praten en inleven.

80% lage rugklachten mentaal? lijkt me een tikkeltje overdreven.

Loo, heb je het zand al uit je k*t gewassen?:o

Volgens mij is Loo ff een nieuw doosje tampons ophalen bij tiger4evah.

Oh Loo, post nog eens een verhaaltje over
- dat legendarische zuipen van je
- hoe hard je tegenwoordig moet werken
- hoe vroeg je wel niet moet opstaan
- hoe saai het burgerleven wel niet is
- hoe je 10 kilo spiermassa bent kwijt geraakt in 2 dagen tijd door een broodje bacterieen
- wat je plannen zijn voor 3x3 of 5x5 trainen terwijl je toch stiekem weer good ol' split doet
- dat je hier niet gaat vertellen dat je aan de snoeperijtjes zit
- dat je nu nog geen filmpje gaat posten van die 10x44 db press maar binnenkort
- dat je geen foto's gaat posten

Ik dacht dat ik alles nu wel 200 keer gelezen had, maar stiekem snak ik toch weer naar een typisch Loo verhaaltje.

Groetjes

- hoe je 10 kilo spiermassa bent kwijt geraakt in 2 dagen tijd door een broodje bacterieen
- wat je plannen zijn voor 3x3 of 5x5 trainen terwijl je toch stiekem weer good ol' split doet

Ik dacht dat ik alles nu wel 200 keer gelezen had, maar stiekem snak ik toch weer naar een typisch Loo verhaaltje.

Groetjes

The power of sarcasme

Hoge bomen vangen veel wind, he Loo.

Weer goed bezig Loo , ik wou dat mijn topic zoveel bezoekers had :sad:

Groetjes

hahaha niiice.
Maareh, wie ben jij?

• Topic Starter Topic Starter
Loo, heb je het zand al uit je k*t gewassen?:o

Volgens mij is Loo ff een nieuw doosje tampons ophalen bij tiger4evah.

klopt ja ik had er een behoorlijke lading zitten, het begint inmiddels zwaar te irriteren dus morgen zal ik het er eens uitspoelen.
Vrijdag had ik eerst een vergadering en daarna moest ik ff wat dingen doen.
Zaterdag en zondag heb ik de hele dag gewerkt net als vandaag.
Maar morgen ligt de weg naar het ijzer weer vrij.

Hoge bomen vangen veel wind, he Loo.

blijkbaar ja.

Weer goed bezig Loo , ik wou dat mijn topic zoveel bezoekers had :sad:

achja ik heb m'n logboeken altijd zo beschreven zoals ik mijn trainingscarriere beleef, met ups en downs, met randzaken erbij. Altijd al zo gedaan. (al is dit log "gecensureerd") En dat heeft altijd veel bezoekers getrokken, met name in dat andere log.We hebben veel gelachen.
En dat trekt ook altijd een paar bezoekers het niet kunnen laten om te haten, negatief te zijn, om hun gal te spuwen over mijn manier van loggen en andere bezoekers voor "kontenlikkers e.d" uit te maken als ze positief posten in m'n log.
Tja, hoort erbij.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
BOEM! lights out game over.

Echt een brute fysiek baas, je hebt echt potentie junior :bow:

Ik kan helaas niet komen bazen, ik heb van 16 tot 18 (of later) vergadering en daarna moet ik met een paar gasten ergens naar toe.

Zonde ik had graag mee willen trainen. Voor straf zal ik binnenkort eens wat foto's schieten dan maar :(

I ain't that much of a p*ssy;

Foto's van afgelopen zondag. Ik ben wel redelijk tevreden. Tuurlijk het kan beter, maar ik moest van ver komen na m'n vorige vakantie en ik ben dit jaar ook druk (geweest) met twee nieuwe banen, het leven bestaat niet alleen uit trainen. Helaas...

2qva8w3.jpg

250jux1.jpg

1zptl52.jpg

10g038x.jpg

Eind September vorig jaar;

2eofmyr.jpg

34ilesi.jpg

Ziet er erg bruut uit man.
Op laatste foto vallen die schouders wel erg op.

Als je nu naar je eigen foto's kijkt wat zie je zelf nog graag anders/beter, meer kg's ?
Geef jezelf eens feedback. :)

Laatst bewerkt:
Netjes, man! Als ik iets zou moeten zeggen dat je wat moet bijtrekken, zijn het je tri's.

• Like
Waarderingen: Loo
Waarom eigenlijk 2 banen Loo?

Terug
Naar boven