AndroidHealthClinic

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

Gelukkig werk ik er wel hard aan dmv core oefeningen wat zeker zijn vruchten afwerpt, ik heb geen last meer van m'n rug soms wat last van stijfheid maar niet dat ik verga van de pijn ;)

En dankzij m'n nieuwe schema zijn bijna alle kwalen verholpen ;)

Gelukkig maar! komt wel goed ;)

• Topic Starter Topic Starter
Beter ga je een keer wat doen aan die onderrug van je.. dit schiet niet op.

Gelukkig werk ik er wel hard aan dmv core oefeningen wat zeker zijn vruchten afwerpt, ik heb geen last meer van m'n rug soms wat last van stijfheid maar niet dat ik verga van de pijn ;)

En dankzij m'n nieuwe schema zijn bijna alle kwalen verholpen ;)

Ik weet het man, soms doe ik een paar dagen oefeningen en dan laat ik het weer schieten. Maar het wordt steeds een klein beetje erger dus ik ontkom er niet aan. Die oefeningen om m'n rug mobiel te maken doe ik wel ik heb weinig keus en ik laat m'n chickie m'n onderrug masseren, maar ik moet echt m'n core specifiek gaan trainen en sowieso meer m'n buik trainen. M'n bekken staat teveel voorover gekanteld dus ik moet sowieso o.a m'n buik trainen. Ik heb deze issues ook sinds ik niet meer zoveel buik train. (en sinds ik werk :mad:)

stop met werken!

Chopperbob van dit forum is onder behandeling bij The Nose ook van dit forum ook met lage rugklachten en bij hem is er een behandelplan opgesteld waarvan hij wel wat profijt lijkt te hebben... al is Krimpen aan den IJssel natuurlijk wel een flink eindje maar als je een pinda op wielen hebt en het werkt zou ik het zeker doen.

Chopperbob van dit forum is onder behandeling bij The Nose ook van dit forum ook met lage rugklachten en bij hem is er een behandelplan opgesteld waarvan hij wel wat profijt lijkt te hebben... al is Krimpen aan den IJssel natuurlijk wel een flink eindje maar als je een pinda op wielen hebt en het werkt zou ik het zeker doen.

ik heb geen fysiotherapeut nodig die gasten weten niks

Toch een lekkere beentraining maat!

Toch weer mooie full squats gister!:D!

Hoe gaat jou training vrijdag eruit zien?

Helemaal naar krimpen rijden voor lage rug behandeling, moet potverdomme niet gekker worden.

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Loo moet gewoon op zijn werk aanwezig zijn vrijdag:D

Als hij wel wat kan vinden die die langdurige rugklachten kunnen oplossen en de rest niet zou je het dan doen ?

Ik geloof daar niet zo in.
80% van de lage rugklachten is gewoon een mentale kwestie, heeft niets te maken met "iets vinden". Daarbij denk ik niet dat Jaap iets kan vinden wat een andere manuele therapeut niet kan, hierbij baseer ik me er ook op dat hij gewoon een trainingsschema heeft samengesteld voor chopperbob. Geen disrespect naar zijn kennis hoor, maar hij is echt niet zo speciaal.
Wat wel helpt is dat the nose zelf ook gewoon krachttraining doet en er dus meer over mee kan praten en inleven.

Loo moet gewoon op zijn werk aanwezig zijn vrijdag:D

epic ja, vrijdag vergadering, dat had ik ff over het hoofd gezien :mad:
En ik moet ergens in de avond ook nog wat halen.
Maar als dat niet doorgaat kom ik na de vergadering, en dan neem ik beginnerbb meteen mee :D

Ik ga schouders en triceps trainen.

WOENSDAG

Rustige training, ff wat lager in gewicht en wat meer mind muscle connection. Onderrug voelt goed trouwens, volgende week weer deadliften.

Rug

Pull ups
5 * bw
5 * bw + 10kg
5 * bw + 10kg
5 * bw + 10kg
8 * bw

Front pull down
8 * 60
8 * 70
8 * 80

BOR
12 * 70
10 * 90
8 * 110
6 * 130

Db row
8 * 32
8 * 40
8 * 48
8 * 56

Lat pull down
2 * 10 * p*ssy weight

Vanavond na werken nog ff traps pompuh

• Like
Waarderingen: X.
haha knakker!

goede training verder man en als je deze gewichten gebruikt met een, zogezegde, goede mind muscle connection mag je niet klagen

Die 6x130 BOR zal toch wel niet met heel veel mind-muscle connection zijn geweest, he? ;)

Die 6x130 BOR zal toch wel niet met heel veel mind-muscle connection zijn geweest, he? ;)

om heel eerlijk te zijn heb ik 8 reps gepakt op 130, alleen bij de laatste twee ging de rode lamp aan dus die tel ik niet mee.

Die BOR's gingen goed vandaag. Pull ups daarentegen blijven ****ed up, ik snap niet dat sommigen gewoon ff 10 x wegpompen.

om heel eerlijk te zijn heb ik 8 reps gepakt op 130, alleen bij de laatste twee ging de rode lamp aan dus die tel ik niet mee.

Die BOR's gingen goed vandaag. Pull ups daarentegen blijven ****ed up, ik snap niet dat sommigen gewoon ff 10 x wegpompen.

Bij mij precies anders. K*t in bor's maar pulldowns en optrekken weer heel sterk in.

Optrekken is dan ook een schijtoefening :p

Haha vind het de fijnste rug oefening die er is! Voelt gelijk goed!

Terug
Naar boven