MuscleMeat

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er erg bruut uit man.
Op laatste foto vallen die schouders wel erg op.

Als je nu naar je eigen foto's kijkt wat zie je zelf nog graag anders/beter, meer kg's ?
Geef jezelf eens feedback. :)

Netjes, man! Als ik iets zou moeten zeggen dat je wat moet bijtrekken, zijn het je tri's.

Er kan allround wel wat massa bij. Over het algemeen heb ik wel een redelijk uitgebalanceerd fysiek, maar het kan voller. Tri's, rugwijdte en dikte bijvoorbeeld.
En m'n benen blijven ****ed up, ze groeien gewoon niet zo hard.
Als ik na m'n vakantie weer hoger kon instappen dan had ik meer op kunnen bulken en had ik de periode dit jaar kunnen besteden aan brutaal droog trainen. Maar niet altijd alles gaat als gepland.

Waarom eigenlijk 2 banen Loo?

3 eigenlijk.

Ik ben na m'n opleiding op reis gegaan en vrij ruim daarna ben ik pas begonnen met solliciteren. Het was lastig om een baan te krijgen, toen werd ik deeltijd aangenomen voor een baan en vrijwel tegelijketijd kreeg ik een andere baan aangeboden in de avonduren. Met gevolg dat ik het erg druk heb met wisselen van de ene naar de andere baan en veel avonden werk. En in het weekend werk ik nog ergens anders. Ik ben erg blij dat ik uberhaupt werk heb, maar het is verrekte lastig te combineren met eten en trainen soms. Superstrak plannen. In de toekomst ga ik het ook anders doen. Maar voorlopig ben ik blij dat ik werk heb. Hoort bij het grote mensen leven.

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

Om Loo z'n lavish lifestyle te kunnen betalen.

Eerste keer in m'n leven dat ik belasting betaal over inkomsten, daarom moet ik zoveel uren draaien omdat ongeveer de helft afgepakt wordt.
Dat ben ik niet gewend.

Laatst bewerkt:
ja loo... eerste keer dat ik post in een log van jou maar ik volg je al een tijdje
eerst en vooral RESPEC;)T dat je die fotos na je vakantie post!!
voor de rest nice fysiek je rug is wel wat minder maarja noBODY is perfect.
je hebt wel precies een beetje een plofkop op die side tricep:p
en suc6 met je banen en de contest

buff maar je rug kan wel nog wat massa gebruiken in verhouding tot de rest.

Whaha baldadige progressie Loo! :thumbs:

Die schouderkoppen bij je back lat spread zijn echt machtig man! Knallen er dik uit. Borst is goed, dikke traps, volle look. Zit wat lekkere massa aan dat frame, en met goede symmetrie!

Wat je zelf al aangeeft, wat massa en wijdte op de rug zou je wel kunnen hebben om het beter in balans te brengen. Al met al erg goede foto's!

Wat zijn je plannen voor de komende weken en de contest?

Borst. biceps en vooral schouders er goed! wel te zien dat er behoorlijk wat power in zit.
Rug en triceps iets minder.

wat is je doel nu nog wat bulken of cutten?

---------- Toegevoegd om 06:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:37 ----------

zie net die foto's van september. Behoorlijk weer in shape gekomen zeg sinds toen! Weer van ecto naar bb'er.
:thumbs:

ehe, eindelijk zie ik eens foto's van je hahaha..... ziet er netjes uit gab ;) linke chest, en brutale schouders!

Mooie stoelen, Loo.

goede foto's ouwe! je moet alleen voor de contest die brutale onderarmen ff in beeld brengen!

damn, die schouders :eek: vooral op die back double bi. aso gewoon!

Doe je goed loo.

Ben benieuwd wat je doel is voor de komende 2 maanden voor de contest.

Lol die foto's van na de vakantie zien er echt verschrikkelijk uit. Totaal leeggelopen lijkt het wel. Je lijkt wel een Ethiopiër. Mooi bijgetrokken. Weer lekker vol ook. Grappig dat die Abs ten alle tijden zichtbaar blijven. :D

Wat een fysiek senior! Zou niet zeggen dat je -90kg weegt eerder 90+
Ben benieuwd hoe je aan het eind van de contest erbij staat, dikke volle borst, dikke schouders, abs all year round zichtbaar, triceps steken ook mooi uit - benen is nog een vraag.

Keep it up bro!

Goed fysiek baas, dikke chest en skolders...
Rug iets minder maar dat ligt denk ik aan je hoge lat aanhecthingen.

Hahah t*ring wat zag je eruit man na je vakantie, spiergeheugen is lekker:D

Ziet er goed uit gozer. Je houd alleen behoorlijk veel vocht vast...zou er toch voor zorgen dat dit bij het maken van de contestfoto's weg is :D

Dikke foto's Loo, vooral die voorste schouderkoppen knallen er echt uit :eek:

Goede fysiek man, mega schouders en mooi gevormde borst. Rug en traps ook al flink ontwikkeld.

Bruut fysiek, Loo!

Vanwaar eigenlijk die tevredenheid met drie banen en k*t werktijden? Is de arbeidsmarkt zo slecht dezer dagen voor een fysiotherapeut?

ik vind het echt een sicke fysiek. Weet niet wat ik anders moet zeggen. te gek.

goed fysiek hoor lootje
contestwaardig , idd mayby wat meer massa
maar je kan zien dat hier goed doordacht word getraind

Terug
Naar boven