Fitness Seller

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

En sommige mensen leven om te werken, en anderen werken om te kunnen leven.

Ik kies toch dat laatste.

We gaan immers allemaal dood.. of dat nu met 20.000 euro op onze rekening meer of minder is boeit niet.

nice pics gozer!!! ziet er heel goed uit!

Goed gegained sinds september! Je borst en schouders staan er weer goed vol bij!

Alleen zoals al gezegd kan je rug nog wel wat gebruiken..hij lijkt wat achter te lopen tov die monster delts!

beste schouders loo :cool:

Mag ik vragen hoe en hoevaak je ze traint?

Wahaha, goddamnit Loo, je was gewoon terug ecto na je reisje naar Bali.

Foto's van nu zien er goed uit kerel!

goede progressie, maar werk aan die rug. chins, pullups tot dat je er dood bij valt.

goede progressie, maar werk aan die rug. chins, pullups tot dat je er dood bij valt.

Dat is wat ik verkeerd zag aan die BDB, ik dacht dat het zijn schouders waren die ver voorlopen, maar het zijn indd de lats die wijdte/dikte missen.

Pull-downs en pull-ups zijn indd wat je nodig hebt. Ik doe er tegenwoordig elke training wel wat (1 of 2 setjes, ver van failure, maar goeie mind-muscle connection), werkt goed moet ik zeggen. Uiteraard sloop ik ze 1x per week totaal bij mn rugtraining.

Mijn doel voor binnen de twee jaar .

Uw borst en traps kunnen gewoon niet beter :D

Proficiat daarvoor :)

Of werk doen dat de dingen die je in het leven leuk vind mogelijk maakt?

Het is eerder een balans dan zwart-wit.

true true. Maar zolang werk tot de benodigdheden behoort kan je beter maar dat doen wat je leuk vindt. En tuurlijk hoort een goed inkomen daar ook bij.

Loo word er nog getraind hiero, of dacht je met wat foto's de boel even te sussen?

true true. Maar zolang werk tot de benodigdheden behoort kan je beter maar dat doen wat je leuk vindt. En tuurlijk hoort een goed inkomen daar ook bij.

Hier zijn we het wel eens.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Gewoon werk gaan doen dat je leuk vindt, problem solved.

Als je zelf je uren kan bepalen en toch een ruim inkomen krijgt om van te leven is het inderdaad problem solved.

Als je iets doet wat je leuk vindt dan is het toch niet zo erg om er uren aan te besteden?

Loo zit overigens aan de Belgische kust in de zon te bakken.

Als je iets doet wat je leuk vindt dan is het toch niet zo erg om er uren aan te besteden?

Loo zit overigens aan de Belgische kust in de zon te bakken.

Ah ok, dus kunnen we verwachten dat Loo straks met extra motivatie gaat trainen.

Nee is niet ,erg maar afentoe wat meer vrije tijd kan ook heerlijk zijn.
Zeker met deze warme dagen.

Dat is natuurlijk niet altijd ideaal te regelen.

Whoa zieke schouders idd!
Veel gegained sinds vorig jaar, maar de contest winnen van beesten zoals jeppe zal lastig worden :(

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de comments gasten :thumb:

Ik stond ff een weekje op non-actief, ik heb een lang weekend aan de Belgische kust gelegen. Was erg chill, het weer was erg goed, overdag lekker aan het strand liggen en s'avonds bbqen, pokeren, baco'tjes drinken. ff een week niet op m'n eten gelet, maar maakt niet uit. Vandaag weer de draad oppakken. "shut the **** up and keep training".
Helaas wel veel last van m'n lage rug, daar sukkel ik al tijden mee maar het wordt steeds erger. Ik heb een week in een waterbed geslapen en dit weekend ook op een ander bed, en veel in het mulle zand rennen/liggen, en dat soort shit. Ik hoop dat dat de oorzaak is dat het erger is geworden.

Dit dwingt me wel om weer even kritisch te zijn op m'n trainingen; ik moet nu toch echt meer kracht en stabiliteit van de buik en lage rug in m'n trainingen betrekken. Ik weet nog niet precies hoe, als ik tijd heb ga ik een nieuw schema opstellen.

Peace out.

Laatst bewerkt:
lekker man ff een weekendje chillen...

die rug daar weet ik alles van, doe tegenwoordig wat p*ssy oefeningen(dat lijkt het, maar zijn het niet :D) op de swissball. toch weer een stuk sterker daar door geworden.....

grt.

Terug
Naar boven