Fitness Seller

Contest Log Loo's "shut the **** up and keep training" log

lekker bezig man, ben benieuwd hoe je erbij staat.

Netjes Loo, al zit er wat werk bij wat jij toch zeker zwaarder kan verzetten!

Haha, wat dacht je bij die barbell shrugs... ff volpompen met 16x60? :D

Verzuurde traps zijn echt heerlijk :thumb:

Nice had vandaag ook rugdag :p

Jij blij dat het spierpijn is in die onderrug ipv andere pijn :)
Best goede training

Nog getraind vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
lekker bezig man, ben benieuwd hoe je erbij staat.

thanks bro.
Ik ben ook benieuwd hoe ik er bij sta vlak voor de zomer!

Netjes Loo, al zit er wat werk bij wat jij toch zeker zwaarder kan verzetten!

komt goed, de verzuring slaat er hier en daar nog wat snel in, dat trekt wel weer weg.

Haha, wat dacht je bij die barbell shrugs... ff volpompen met 16x60? :D

Verzuurde traps zijn echt heerlijk :thumb:

hahaha ja met die 140 ging m'n velletje eelt dubbel, toen dacht ik **** it ik ga reppen op 60kg.

Jij blij dat het spierpijn is in die onderrug ipv andere pijn :)
Best goede training

Zeker, onderrug voelt goed. Ben ook weer 2x pw buik aan het pakken, volgens mij helpt dat ook.

Geen tijd man, gewerkt van half 9 tot half 10 :mad:
En vanmorgen weer om 6.45 de deur uit.
Zeker een goeie dosis Crack voor de training van vanvond nemen, anders komt het niet goed.

(en morgen weer werken van 9 tot 14.00, daarna "ff" naar m'n schoonfamilie in België voor een etentje, daarna weer naar huis want op zondag ook weer werken van 8.30 tot 15.00. Weekend? Wat is dat?)

Voor de mensen die niet hoeven werken vandaag; lucky ****ing bastards! :army:

Dude je sloopt jezelf. Zoek gewoon 1 baan voor doordeweeks.

Stevig getraind kerel ... lekker werk op je traps ;)

Geen tijd man, gewerkt van half 9 tot half 10 :mad:
En vanmorgen weer om 6.45 de deur uit.
Zeker een goeie dosis Crack voor de training van vanvond nemen, anders komt het niet goed.

(en morgen weer werken van 9 tot 14.00, daarna "ff" naar m'n schoonfamilie in België voor een etentje, daarna weer naar huis want op zondag ook weer werken van 8.30 tot 15.00. Weekend? Wat is dat?)

Voor de mensen die niet hoeven werken vandaag; lucky ****ing bastards! :army:

Je gaat toch niet naar België en weer terug naar Nederland op dezelfde dag als je die dag ook eens moet werken en nota bene de volgende dag ook. Dan zeg je toch gewoon ff nee tegen je schoonfamilie. Ben je krankzinnig geworden ofzo?:eyebrow:

Loo is monddood gemaakt door zn chick :roflol: Alleen dbb is nog zijn domein, maar voor hoelang nog :D

Laatst bewerkt:
Je zou vandaag maar moeten werken...K*t voor je man:roflol:

Maar goed aan het eind van de maand ben je weer blij als je op je bankrekeningetje kijkt.

Vandaag, 07:40 #147
Loo
Colossal Veteran

Oei die tijden waarop je post doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Het trainen gaat gelukkig nog goed.

Dude je sloopt jezelf. Zoek gewoon 1 baan voor doordeweeks.

ik weet het man die rare werktijden zijn slopend. Op woensdag 23.00 klaar, donderdag weer om 08.30 beginnen tot 22.00, en vrijdag weer om 08.00 beginnen. En zaterdag weer. Die baan waar ik op zaterdag werk wil ik eigenlijk skippen, maar m'n collega heeft z'n hand gebroken dus die kan een aantal weken niet werken. Daarom moet ik nu wel blijven komen.

Maar het is ff niet anders, binnenkort ga ik het anders aanpakken. Ik moet gewoon een vast contract met vaste werktijden hebben, dit is te katabool. Zeker voor mij, ik nog nooit een baan met werktijden gehad.
Maar dat komt goed, ik moet me nu ff van m'n beste kant laten zien.

Je gaat toch niet naar België en weer terug naar Nederland op dezelfde dag als je die dag ook eens moet werken en nota bene de volgende dag ook. Dan zeg je toch gewoon ff nee tegen je schoonfamilie. Ben je krankzinnig geworden ofzo?:eyebrow:

Loo is monddood gemaakt door zn chick :roflol: Alleen dbb is nog zijn domein, maar voor hoelang nog :D

:roflol: , ja jullie hebben gelijk, het is eigenlijk te epic voor woorden.

Alleen op dbb kan ik nog de echte Loo zijn, daarbuiten ben ik een zombie van de maatschappij geworden. De hele dag lachen naar patiënten, beleefd zijn, bij de schoonfamilie op visite in m'n zwaar zuurverdiende schaarse vrije tijd, ik help nog net geen bejaarden en blinden oversteken op het zebra-pad.

Ik heb niks meer in m'n leven, alleen dbb en trainen, het enige lichtpuntje waar van de dag.
En zelfs daar heb ik weinig tijd voor.

Je zou vandaag maar moeten werken...K*t voor je man:roflol:

Maar goed aan het eind van de maand ben je weer blij als je op je bankrekeningetje kijkt.

Daarom, ik heb die centjes hard nodig.

Vandaag, 07:40 #147
Loo
Colossal Veteran

Oei die tijden waarop je post doen gewoon pijn aan mijn ogen.
Het trainen gaat gelukkig nog goed.

Epic ja, 10 over half 6 vanmorgen stond ik m'n autoruiten te krabben.
Jaren lang niet voor 10.00 wakker geworden en nou om 7 uur tussen de arbeiders op de snelweg. En om 17.00 weer in de file tussen diezelfde losers.
:fuu:

**** it, dubbele scoop no-xplode, filmpje van Fedor 3x achter elkaar kijken en trainen.

No ****ing pain!

http://www.youtube.com/watch?v=lVVrNOQtlzY

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: KEUN
Whaha kap gewoon met één baan. Je hebt toch HBO opleiding of niet? Ga dan verder naar de Uni Loo, kan je nog lekker beetje studeren. :)

Trainse en sterkte :kiss:

Harde shit Loo. Maar weet je jongen, dit is goed voor je zelfrespect. Een harde baas ben je niet alleen in de gym. Goed bezig kerel! :thumbs:

Whaha kap gewoon met één baan. Je hebt toch HBO opleiding of niet? Ga dan verder naar de Uni Loo, kan je nog lekker beetje studeren. :)

Trainse en sterkte :kiss:

:roflol: die gozer heeft al 8 jaar gedaan over zijn eerste studie. Nog een studie en hij kan aan het werk tegen de tijd dat ie de 35 gepasseerd is:D

Harde shit Loo. Maar weet je jongen, dit is goed voor je zelfrespect. Een harde baas ben je niet alleen in de gym. Goed bezig kerel! :thumbs:

:roflol: die gozer heeft al 8 jaar gedaan over zijn eerste studie. Nog een studie en hij kan aan het werk tegen de tijd dat ie de 35 gepasseerd is:D

:roflol:

Studententijd, mooiste tijd van je leven. Weinig zorgen altijd geld.
Daarna begint het leven, boem, presteren, op tijd komen, geen fouten maken.
Nee maar ff zonder dollen, toen we allemaal op school zaten (en velen op dbb zitten er nog steeds op) zaten we allemaal weleens te klagen dat je weinig tijd had om te trainen of eten. We hadden allemaal weleens een ****ed up stage of een examen-periode of een scriptie of whatever. Maar dat zijn korte periodes, afgewisseld met zeer lange periodes van jack ****ing shit doen.
(zeker als je een soort student bent als bijvoorbeeld mijzelf of beginnerbb).
Enige echte hinder van je weg naar een brutale fysiek zijn de brute weekenden vol alcoholmisbruik, verder is het allemaal prima te plannen. Maar als je eenmaal je diploma hebt begint het serieuze werk. Er is niemand meer om je handje vast te houden, je solliciteert, je krijgt de baan en je moet presteren. (onderste laag van de maatschappij baantjes uitgesloten).
En je moet uren draaien, wil je al je geld op een legale manier binnen halen.
En daarnaast, als je een epic lazy student als ik was, moet je buiten werktijd nog veel aandacht besteden aan naslagwerk om ervoor te zorgen dat je je werk ook nog eens goed doet. Want anders ben je gewoon ****ed (athans bij banen met enige verantwoordelijkheid)

Die twee uurtje trainen ergens tussendoor kan je nog wel opbrengen. No matter what. Maar dat obsessieve strikte eten om maar aan je kcals, carbs en eiwitten te komen, dat kost ****ing veel energie. De hele dag proberen zoveel mogelijk naar binnen te proppen tussen door. Tussen de werkwisseling door ff snel de koekepan op het fornuis zetten om een kippetje te bakken, of na 23.00 verrot thuis komen van je werk en met dichtklappende oogleden nog een hand noten en een bak zure kwark naar binnen werken. Ver vooruit plannen; bijtijds je voedsel uit de vriezer of supermarkt halen, bereiden, als er ergens een foutje in de planning zit dan kom je niet uit.

En dan denk ik weleens aan de gasten die gewoon een serieuze baan uitvoeren en nog kans zien om bruut te groeien. Of in een brutale low carb diet zitten en nog ****ing hard werken. Respect, helemaal nu ik zelf in zo'n positie zit. Ik denk vaak aan dat filmpje van Erik Fankhouser van MD. Die dwaas ging s'ochtends vroeg (lees; rond 4 uur) de wekker zetten om cardio te doen en al z'n eten voor de dag te bereiden. En daarna z'n kids naar school brengen en werken. En in de pauzes in z'n auto z'n tupperware bakjes naar binnen werken, in z'n auto omdat hij niet gestoord wilde worden. En dat is het verschil tussen een Erik Fankhouser en een average joe die wel wilt groeien maar dat er niet voor over heeft. De een leest MD en de ander staat er pagina's groot in.

Laatst bewerkt:
Mooi verhaal weer Loo! Zoals we van je gewend zijn! Maar hoeveel geld wil je in godsnaam op je rekening dat je waarschijnlijk meer dan 40 uur werkt??

Terug
Naar boven