XXL Nutrition

LUUS Back on track

Bezoekers in dit topic

Ik vond het al vreemd dat ik geen melding meer kreeg van je log :roflol:
Ook weer in, obviously!
 
Leg press seated
1x10x39kg/85bs
1x8x66kg/145lbs
1x8x73kg/160lbs
1x8x79kg/175lbs
2x5x86kg/190lbs

Kan iemand mij vertellen waarom een machine zwaarder is dan zo'n ding waar je zelf gewichten in hangt?

Leg extensions
1x8x45kg/100lbs
3x8x52kg/115lbs
4x10x25kg/55lbs

Standing calf press
1x10x39kg/85lbs
1x8x93kg/205lbs
1x8x100kg/220lbs
1x8x107kg/235lbs
2x8x113kg/250lbs

Hip abduction & hip adduction no rest
2x8x45kg/100lbs
2x8x52kg/115lbs
2x25x25kg/55lbs

Walking lunges
2x30

Hyperextensions
4x20xbodyweight

Abs bankje 10 sit ups 10 schuine situps beide kanten no rest
3x

Abs benen kruisen
4x10

Bridge walk outs
2x10

Deze training was heftaaaagh maar echt heerlijk!
 
Kan iemand mij vertellen waarom een machine zwaarder is dan zo'n ding waar je zelf gewichten in hangt?
Ligt aan de constructie van de machines. Iets met hefbomen, hellingen en overbrengingen.
Ook twee dezelfde type apparaten (in sportschool A en B) kunnen op die manier enorm verschillen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ligt aan de constructie van de machines. Iets met hefbomen, hellingen en overbrengingen.
Ook twee dezelfde type apparaten (in sportschool A en B) kunnen op die manier enorm verschillen.


Hmm maar me max bij een seated leg press is +-86kg terwijl ik bij zo'n halfliggende wel eens de 160kg heb aangetikt ? :o

Çount me in! Kreeg al geen meldingen meer van je andere topic..Now I know why :emo:



De Klaagmuur? :headbang:

Haha oooooooh ja ben onaangekondigd overgestapt :D

Ik wil niks meer horen over muren:janken:
 
Hmm maar me max

Luus, het is m'n of mijn max...Kom op, even normaal doen hè? :fire: ;)

upload_2018-8-29_10-1-1.png
 
Hmm maar me max bij een seated leg press is +-86kg terwijl ik bij zo'n halfliggende wel eens de 160kg heb aangetikt ?
Daarom meet je kracht ook af aan de basic barbell oefeningen en NIET op machines!
 
Daarom meet je kracht ook af aan de basic barbell oefeningen en NIET op machines!

Ik train nooit op machines maar heb nu geen keus. Doe ook oefeningen die ik normaal nooit deed.
 
Daar zijn we weer!

Gister al aardige spierpijn van de training van dinsdag.. maar vandaag moest ik ongeveer opnieuw leren lopen.
In de twijfel of ik daarom vanavond wel moet gaan trainen. Denk dat ik het gewoon ga proberen en de gewichten flink terugschroeven.
Ik vind het lastig want ik lees nu meer over spierpijn, en de ene keer wordt er gezegd dat 1 dag rust meer dan genoeg is en de andere keer wordt gezegd dat de ontsteking in je spieren, oftewel de spierpijn, pas genezen is als de pijn volledig weg is en je dan pas mag gaan trainen omdat je anders de boel verkloot ???

Afijn, het aankloten met voeding heb ik ook maar weer gestopt. Wilde pas na de vakantie weer alles bij gaan houden, maar mijn autistische ik kan dat gewoon niet aan.

Ik ga het, om het makkelijk te houden, elke dag ( een beetje ) hetzelfde houden.

Ontbijt
200 gram magere kwark
3 scoops whey

Tussendoor
Banaan
Protein bar caramel
Wilde perzik

Middageten
100 gram paprika
2 volkoren knakebröt
132 gram kipfilet

Tussendoor
2 rijstcrackers
30 gram Protein spread Choco-Hazelnut

Avondeten (verschilt elke dag)

Tussendoor
150 gram magere kwark
2 scoops whey
30 gram pindakaas
20 gram pure chocolade

1782 calorieën k/v/e 134/61/179

Ik ga kijken wat dit gaat doen. Wil niet afvallen maar merk gewoon nu alweer dat ik chubby begin te worden ( zucht )
 
Indien je full body doet wordt 3x per week aangeraden dus 1 dag rust zou normaal wel moeten volstaan
 
Back
Naar boven