Fitness Seller

LUUS Back on track

• Topic Starter Topic Starter
Wat voelt dit idioot raar zeg ...
20180905_105912.jpg

Dat is minder :(
Kalm houden dus op vakantie! En geen ruzie maken met muren, planken, .... ;)

Helemaal de opening van je nieuwe log gemist, in!

Hallo!

Sorry dat ik even heel erg stil ben in mijn log. Maar voor de mensen die mij volgen op insta is er alsnog een hele hoop te zien.

Mijn dagen zien er tegenwoordig zo uit:

Obesitas ontbijt
Snorkelen
Dolfijnen spotten
Bootvissen
Obesitas lunch
Wijn
Rondjes rijden
Snorkelen

Echt het is hier geweldig. En daarom kijk ik even nergens naar. Heb al 3x gezicht naar de sportschool hier maar kan het gewoon niet vinden. En de beste cardio momenteel is snorkelen in een sterke stroming in de oceaan.

Hier even wat fotos

IMG_20180914_193646_161.jpg
IMG_20180914_161403_445.jpg
IMG_20180911_115057_915.jpg

Morgen op een catamaran. Snorkelen eten en drinken. Zondag avond helaas alweer naar huis.

Wat mij wel verbaasd is hoe snel ik de kracht terug heb gekregen in mijn hand. Waarschijnlijk door het geen stress hebben en veel zwemmen. Mobiliteit is al volledig terug dus heel misschien volgende week alweer beginnen met rustig aan trainen.

Oja. Hoeveel denken jullie dat ik ben aangekomen?

Toen ik op vakantie ging was ik +-70kg hahaha

Ik blijf bij m'n 4.5 kg :p

Geen stress hebben scheelt inderdaad al een hoop met je hand. En teveel voorzichtigheid vertraagd ook de genezing...

3.5kg

Logisch dat je niet logt wanneer je op vakantie bent :dunno:

Gewoon genieten!

Hmmm... inschatting is 3-4 kg erbij en met 2 dagen normaal eten ben je zo al 1,5-2 kg weer kwijt hoor. :D

Ik blijf bij m'n 4.5 kg :p

Geen stress hebben scheelt inderdaad al een hoop met je hand. En teveel voorzichtigheid vertraagd ook de genezing...

Ja kan eigenlijk alles wel behalve als ik bijvoorbeeld mijn haar vlecht dan lijkt het alsof ik parkinson heb hihi.

3.5kg

Logisch dat je niet logt wanneer je op vakantie bent :dunno:

Onder de contest ben ik toen wel blijven loggen :D

Gewoon genieten!

Hmmm... inschatting is 3-4 kg erbij en met 2 dagen normaal eten ben je zo al 1,5-2 kg weer kwijt hoor. :D

We shall see!

Ik denk dat je zonder grappen best in de buurt komt.

WTF is dat???????????:eek:
Ziet er verder uit als een erg gave vakantie. Have fun!

Dat is een kogelvis :D. Best een mooi beestje. Ook al zeeschildpadden gezien, hamerhaai, flyingfish. Het is hier best gaaf! Maar verder wel echt een dood eiland haha.

Dat dus!!

Ieder zijn ding natuurlijk;)

Misschien ben je wel gewicht verloren:D
Als ik mij op de weegschaal hijs na een vakantie lekker en op gevoel eten is er in 9 van de 10 gevallen gewoon wat af of is het hetzelfde gebleven:o

Eigenlijk valt het mij nog best wel mee.

Ik woog vanochtend 74.4kg

Afijn, was momenteel toch niet zo heel veel met gewicht bezig nog, komt wel weer in mijn cut volgend jaar.

Twijfels twijfels twijfels om deze week weer te beginnen met 3x per week fullbody. Maar ik denk dat ik dan sowieso nog even de focus op mijn benen laat. Wat ik zelf denk dat wel gaat lukken is het volgende:

Latpulldown voor en achter
Side raise
Shoulder press
Bicep curl
Tricep pushdown
Db row

Maar even kijken hoe ik een schema in elkaar ga flatsen.

Handige tips gelezen.
- elke oefening 3 sets tot falen goed voor de bloedsomloop
- gebruik een klein doekje om het gewicht heen zodat het gewicht niet rechtstreeks op het bot rust
- pijn is oké, als het maar niet te veel pijn doet ( wordt interessant bij mij )

Iemand nog tips?

Terug
Naar boven