AndroidHealthClinic

LUUS Back on track (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo vanochtend met lege maag gelijk de sportschool in gedoken. Wilde eigenlijk rustig aan doen aangezien ik vanavond naar New castle ga en morgen een dag vol lopen in de planning staat, maar helaas ( nouja helaas?) liep ik weer als bambi op ijs in de sportschool. Kon nog net mijn flesje water van de grond rapen.

Hoofdoefening
Back squat
Opwarm sets 1x10xstang
3x6x40kg

Assistentie oefeningen
leg press
3x8x66kg

leg extension
1x12x45kg
1x12x32kg

Calf Raise
1x10x86kg
3x8x100kg

Back extension
1x10x10kg
1x10x12kg

1x15x12kg
1x10x10kg
1x10xbw
Bovenstende als mini dropset. ( hier klonk ik echt als een bejaarde die een marathon heeft gelopen )


Morgen een rustdag, komt precies goed uit.

Nog even een vraagje; ik ben echt gek op back extensions. Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen. Die 20kg platen zijn veel te groot om vast te houden, de ballen gaan niet hoger dan 12kg. Iemand tips?
 
Zo vanochtend met lege maag gelijk de sportschool in gedoken. Wilde eigenlijk rustig aan doen aangezien ik vanavond naar New castle ga en morgen een dag vol lopen in de planning staat, maar helaas ( nouja helaas?) liep ik weer als bambi op ijs in de sportschool. Kon nog net mijn flesje water van de grond rapen.

Hoofdoefening
Back squat
Opwarm sets 1x10xstang
3x6x40kg

Assistentie oefeningen
leg press
3x8x66kg

leg extension
1x12x45kg
1x12x32kg

Calf Raise
1x10x86kg
3x8x100kg

Back extension
1x10x10kg
1x10x12kg

1x15x12kg
1x10x10kg
1x10xbw
Bovenstende als mini dropset. ( hier klonk ik echt als een bejaarde die een marathon heeft gelopen )


Morgen een rustdag, komt precies goed uit.

Nog even een vraagje; ik ben echt gek op back extensions. Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen. Die 20kg platen zijn veel te groot om vast te houden, de ballen gaan niet hoger dan 12kg. Iemand tips?

Geen kleine schijfjes of anders een db?
 
Nog even een vraagje; ik ben echt gek op back extensions. Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen. Die 20kg platen zijn veel te groot om vast te houden, de ballen gaan niet hoger dan 12kg. Iemand tips?
5 seconden boven in vasthouden? Dan hoef je gewicht (nog) niet te verzwaren.
 
Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen.

Elastieken ;) Of een barbell in je handen zoals bij een RDL zeg maar. Of in je nek. Zoals bij een goodmorning.
 
Iemand tips tegen legday spierpijn? Morgen een shoot en kom de trap niet eens af:roflol:.
 
Euh, nee. Ik heb hetzelfde probleem (nou, enkel dat van die trap dan) en morgen is het weer legday :eek:
Dus ben ook wel benieuwd :D
 
Even opwarmen van tevoren.
Dan gewoon knallen wat je kan. Meestal komt er dan meer uit dan je verwacht. :D
 
Zo vanochtend met lege maag gelijk de sportschool in gedoken. Wilde eigenlijk rustig aan doen aangezien ik vanavond naar New castle ga en morgen een dag vol lopen in de planning staat, maar helaas ( nouja helaas?) liep ik weer als bambi op ijs in de sportschool. Kon nog net mijn flesje water van de grond rapen.

Hoofdoefening
Back squat
Opwarm sets 1x10xstang
3x6x40kg

Assistentie oefeningen
leg press
3x8x66kg

leg extension
1x12x45kg
1x12x32kg

Calf Raise
1x10x86kg
3x8x100kg

Back extension
1x10x10kg
1x10x12kg

1x15x12kg
1x10x10kg
1x10xbw
Bovenstende als mini dropset. ( hier klonk ik echt als een bejaarde die een marathon heeft gelopen )


Morgen een rustdag, komt precies goed uit.

Nog even een vraagje; ik ben echt gek op back extensions. Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen. Die 20kg platen zijn veel te groot om vast te houden, de ballen gaan niet hoger dan 12kg. Iemand tips?
Is Newcastle ook een leuke stad? Ben alleen in dat winkelcentrum geweest daar vlak bij de havens maar dat was even snel parkeren en in uit toen ik veels te vroeg voor die DFDS stond te wachten ;p was van uit Schotland komen rijden maar had al in de borders overnacht en was bang voor sneeuwval
 
Nog even een vraagje; ik ben echt gek op back extensions. Alleen weet ik niet goed waarmee ik gewichten moet verhogen. Die 20kg platen zijn veel te groot om vast te houden, de ballen gaan niet hoger dan 12kg. Iemand tips?
Barbell.
 
Is Newcastle ook een leuke stad? Ben alleen in dat winkelcentrum geweest daar vlak bij de havens maar dat was even snel parkeren en in uit toen ik veels te vroeg voor die DFDS stond te wachten ;p was van uit Schotland komen rijden maar had al in de borders overnacht en was bang voor sneeuwval

Ik vind het zeker een leuke stad. Ook met de DFDS geweest trouwens! Ik wil volgend jaar sowieso nog een keer heen maar dan zeker wel voor een paar dagen, heb nog veel te weinig gezien.
 
Ik vind het zeker een leuke stad. Ook met de DFDS geweest trouwens! Ik wil volgend jaar sowieso nog een keer heen maar dan zeker wel voor een paar dagen, heb nog veel te weinig gezien.
O je hebt zo'n minicruise gemaakt of zo?
 
O je hebt zo'n minicruise gemaakt of zo?

Ja klopt. Was op dat moment €68,- pp inclusief diner en ontbijt. Maar goed, gezien de prijzen van een drankje...
Ik vond het wel leuk, alleen de eerste nacht geen oog dicht gedaan. Als je zo'n mini cruise doet zou ik iets meer geld uitgeven en gewoon in een 2 persoonsbed gaan liggen met een raampje ofzo.
 
Ja klopt. Was op dat moment €68,- pp inclusief diner en ontbijt. Maar goed, gezien de prijzen van een drankje...
Ik vond het wel leuk, alleen de eerste nacht geen oog dicht gedaan. Als je zo'n mini cruise doet zou ik iets meer geld uitgeven en gewoon in een 2 persoonsbed gaan liggen met een raampje ofzo.
Slapen is sowieso vaak ruk op de boot. Ik heb soms een betere hut soms inderdaad zo'n binnen ding. Nu is die DFDS iets beroerder dan de P&O moet ik zeggen. Ik ga eigenlijk alleen met eigen auto, lijkt me heel erg vermoeiend om de hele dag verplicht te moeten rondlopen op die manier klopt dat??
 
Slapen is sowieso vaak ruk op de boot. Ik heb soms een betere hut soms inderdaad zo'n binnen ding. Nu is die DFDS iets beroerder dan de P&O moet ik zeggen. Ik ga eigenlijk alleen met eigen auto, lijkt me heel erg vermoeiend om de hele dag verplicht te moeten rondlopen op die manier klopt dat??

Nou inderdaad, de eerste nacht kots en kots misselijk haha. Geen frisse lucht, lekker claustrofobisch. 2e avond maar even pilletje gehaald bij de servicebalie.
Verder vond ik het wel prima geregeld. Wij wilden deze keer eigenlijk alleen het centrum zien ( en de pub ofcourse haha ). Vanaf de boot wordt je weggebracht en daarna kan je of om kwart voor 3 of kwart voor 4 de bus terug pakken. Wij zijn om ongeveer om 2 uur naar een pub gegaan die om de hoek van het busstation zat dus was helemaal prima. Met de auto lijkt mij inderdaad ook wel fijn, vooral als je wat langer heen gaat.
 
Back
Naar boven